Niqābninja Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Kommer ann på selskapet man sitter i. Mje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Dæven de nye moderatormeldingene er BARSKE! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Ibsen var riksmålsmann So is I, med trykk på mann. Men noen ganger har motstanderene rett. Debatten om sviker/svikar er ett fint eksempel. 8D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Foretrekker engelske Traitor. Høres så mye mer... kult ut. Og med det traitorer jeg dere og legger meg. Naits! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 So is I, med trykk på mann. Men noen ganger har motstanderene rett. Debatten om sviker/svikar er ett fint eksempel. 8D Whatevz, stakk for å finne meg mat og så køye. Later, peeps Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Foretrekker engelske Traitor. Høres så mye mer... kult ut. NEI! Det barskeste ordet for forræder er åpenbart: Quislingkrek. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Awesome, imorgen jobber vi bare til 18 også er det helg helt til mandag kveeeeld! I lovez May! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 http://thisguyhasmymacbook.tumblr.com/ Omg, dette er så bra. Herregud, for ei badass seng. Jeg vil ha den. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Noen som har tid og lyst til å bli med på en kjapp seiltur tur-retur karibien? Jeg har funnet en perfekt båt Hahahahaha Lemon, du stjeler så tankene mine :!: Endret 31. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Lite tvil om hva han gjør på det første bildet hvertfall. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som har tid og lyst til å bli med på en kjapp seiltur tur-retur karibien? Jeg har funnet en perfekt båt Hahahahaha Lemon, du stjeler så tankene mine I'm in! Damn, du har god smak. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg setter ikke mine ben i en båt med mindre det er en sånn Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som har tid og lyst til å bli med på en kjapp seiltur tur-retur karibien? Jeg har funnet en perfekt båt Hahahahaha Lemon, du stjeler så tankene mine I'm in! Damn, du har god smak. Må bare vente og se om jeg kommer inn på studier først, hvis ikke så har jeg kapital nok til å gjennomføre det hvis et par til blir med Og ja, vi har dritbra smak. Er nesten skummelt hvor mye vi begge liker Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Du får flytte til Bergen etterhvert, så kan vi være roomies og ha den stiligste leiligheten i mils omkrets. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Du får flytte til Bergen etterhvert, så kan vi være roomies og ha den stiligste leiligheten i mils omkrets. Jess! Har faktisk søkt på en linje der. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Oioioi? Jeg drar i hvertfall dit i august, og har ikke planer om å dra tilbake til Østlandet med det første. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Raskeste måten for en mann å bli millionær på? Starte som milliarder og gifte seg. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Oioioi? Jeg drar i hvertfall dit i august, og har ikke planer om å dra tilbake til Østlandet med det første. Nice, jeg har nå et par studier høyere oppe som ikke er i bergen, men vet ikke om jeg kommer inn på noe av den. Tviler på den i bergen også forresten Nei, jeg vil bli milliardærboms. Gjøre som jeg vil så lenge jeg vil til jeg føler for å gjøre noe samfunnsnyttig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Raskeste måten for en mann å bli millionær på? Starte som milliarder og gifte seg. Om noen milliardærer følte seg inspirert nå kan jeg melde meg. Jeg gjør det der UTEN giftemål. 8D Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg vil ha masse penger OG gjøre noe samfunnsnyttig. Være milliardær og skape verdensfred, f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg