Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tears of Joy kalles det... :p

Jeg har grått gledestårer jeg og. Aldri så voldelig som Nie, tho'.

Når hun gråt under slutten på Titanic visste jeg ikke hvordan jeg skulle reagere en gang, så jeg slo dumme spøker om gledestårer og at Leonardo DiCaprio døde. Hun ble oppriktig sur på meg over noe hun vanligvis ville ledd av. Jeg tror det er en slags hjerne"skade" som trigges når hun ser sånne filmer som ødelegger humorsenteret hennes og overstimulerer tårekanalene.

Hahaha, høres genialt ut. :D

Tears of Joy kalles det... :p

Seriøst. Føler meg aldri så dum som når jeg gråter av glede. Skjer heldigvis ikke så ofte.

Jeg har grått gledestårer. Føler meg ikke dum. Føler jeg mister litt maskulinitet når jeg gråter av kjærlighetsanimer da, men det forsvinner fort. (har liksom ikke så mye å ta av)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har skikkelig the hots for å kline med noen som nettopp drakk iskaldt øl! Hatt det siden lenge før jeg begynte å like øl. Nesten litt guilty pleasure.

Noen andre halvrare preferanser på området der ute?

Nesten det samme, bortsett fra at både øl og sprit funker, men det må ikke ha vært iskaldt. Det smaker... Kaldt?

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg det kommer ann på stemningen. Men følelsen av et par myke lepper er ubeskrivelig, syns jeg. :love:

Jeg har skikkelig the hots for å kline med noen som nettopp drakk iskaldt øl! Hatt det siden lenge før jeg begynte å like øl. Nesten litt guilty pleasure.

Wat. det er bare sært :whistle:

Uansett smaker man vel ikke det med mindre man går hardt til verks med en gang?

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg det kommer ann på stemningen. Men følelsen av et par myke lepper er ubeskrivelig, syns jeg. :love:

Der ville nok jeg slitt litt. Takler ikke ølsmaken eller alkoholsmaken.

Men bland inn litt iskrem eller lignende... :love:

Denne tråden trenger en dose maskulinitet STAT!

3969525520_8109c108a8.jpg

Phew... Dette var nære på, gutta.

:dremel:

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke folk hadde trodd meg om jeg sa du gråt under Istid. Når Zealuu og jeg var og så Tangled var jeg sykt glad for at du ikke var med, fordi den ene scenen der er helt fantastisk og ga meg tårer i øynene, og jeg tenkte "Her hadde Nie grått."

Ooh, jeg så Tangled på lørdag. Hvilken scene da?

http://www.youtube.com/watch?v=mAqUpcIV06I

Rapunzel-and-Flynn-tangled-17057916-1920-1200.jpg

Tangled-boat.jpg

tangled-boat-scene-2-o.gif

Edit: Haha, jeg voldtok Lars sin effort for masculinity brutalt. :D

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Wat. det er bare sært :whistle:

Uansett smaker man vel ikke det med mindre man går hardt til verks med en gang?

Det er ikke SMAKEN akkurat, mer følelsen, at det er kaldt osv. Har uansett sikkert mest med hyggelige assosiasjoner å gjøre :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kan tenke på andre ting som er mye mer koselig. :wee:

Litt kyssing kan være fint, men klining i små doser hvertfall. :p

Lenke til kommentar

Hesten var den feteste figuren i Tangled, syns jeg. Men ja, den scenen var veldig søt. Jeg digget animasjonen og det sykt detaljerte håret.

Jeg bestilte nettopp DVDen med penger jeg ikke har. FFFF.

DEN ER SÅ JÆVLIG FIN. Jeg hadde lyst til å snu og gå tilbake til kinoen og se den en gang til.

Lenke til kommentar

Kan tenke på andre ting som er mye mer koselig. :wee:

Litt kyssing kan være fint, men klining i små doser hvertfall. :p

Kommer ann på stemning, rett og slett. :)

Hesten var den feteste figuren i Tangled, syns jeg. Men ja, den scenen var veldig søt. Jeg digget animasjonen og det sykt detaljerte håret.

maximus-horse-2-tangled-wallpaper.jpg

Jeg og Petter, to barske menn, så den filmen, og likte den veldig godt. :D

Lenke til kommentar

Når hun gråt under slutten på Titanic visste jeg ikke hvordan jeg skulle reagere en gang, så jeg slo dumme spøker om gledestårer og at Leonardo DiCaprio døde. Hun ble oppriktig sur på meg over noe hun vanligvis ville ledd av. Jeg tror det er en slags hjerne"skade" som trigges når hun ser sånne filmer som ødelegger humorsenteret hennes og overstimulerer tårekanalene.

Den scenen er jo GRUSOM. Første gang jeg så den satt jeg alene i sofaen og HULKET.

Når jeg var liten grein jeg når løva Aslan døde i Narnia.

Jeg sier som Nie, jeg:

Jeg gråter fremdeles når Aslan dør.

Jeg tror ikke folk hadde trodd meg om jeg sa du gråt under Istid. Når Zealuu og jeg var og så Tangled var jeg sykt glad for at du ikke var med, fordi den ene scenen der er helt fantastisk og ga meg tårer i øynene, og jeg tenkte "Her hadde Nie grått."

Jeg så Tangled sammen med hele SFO, jeg. "ODA GRÅTER DUUU" sa en annenklassestemme skingrende gjennom hele kinosalen. Følte meg kjempekul.

Fullstendig enig!

Og Bytex: Ja, jeg lo høyt av hesten. Kameleonen var óg morsom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...