Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Tears of Joy kalles det... Jeg har grått gledestårer jeg og. Aldri så voldelig som Nie, tho'. Når hun gråt under slutten på Titanic visste jeg ikke hvordan jeg skulle reagere en gang, så jeg slo dumme spøker om gledestårer og at Leonardo DiCaprio døde. Hun ble oppriktig sur på meg over noe hun vanligvis ville ledd av. Jeg tror det er en slags hjerne"skade" som trigges når hun ser sånne filmer som ødelegger humorsenteret hennes og overstimulerer tårekanalene. Hahaha, høres genialt ut. Tears of Joy kalles det... Seriøst. Føler meg aldri så dum som når jeg gråter av glede. Skjer heldigvis ikke så ofte. Jeg har grått gledestårer. Føler meg ikke dum. Føler jeg mister litt maskulinitet når jeg gråter av kjærlighetsanimer da, men det forsvinner fort. (har liksom ikke så mye å ta av) Endret 31. mai 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har skikkelig the hots for å kline med noen som nettopp drakk iskaldt øl! Hatt det siden lenge før jeg begynte å like øl. Nesten litt guilty pleasure. Noen andre halvrare preferanser på området der ute? Nesten det samme, bortsett fra at både øl og sprit funker, men det må ikke ha vært iskaldt. Det smaker... Kaldt? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Når jeg var liten grein jeg når løva Aslan døde i Narnia. Sjæl, første gang jeg så Return of The Jedi, Yoda døde Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Personlig syns jeg det kommer ann på stemningen. Men følelsen av et par myke lepper er ubeskrivelig, syns jeg. Jeg har skikkelig the hots for å kline med noen som nettopp drakk iskaldt øl! Hatt det siden lenge før jeg begynte å like øl. Nesten litt guilty pleasure. Noen andre halvrare preferanser på området der ute? Wat. det er bare sært Uansett smaker man vel ikke det med mindre man går hardt til verks med en gang? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Denne tråden trenger en dose maskulinitet STAT! Phew... Dette var nære på, gutta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Personlig syns jeg det kommer ann på stemningen. Men følelsen av et par myke lepper er ubeskrivelig, syns jeg. Jeg har skikkelig the hots for å kline med noen som nettopp drakk iskaldt øl! Hatt det siden lenge før jeg begynte å like øl. Nesten litt guilty pleasure. Noen andre halvrare preferanser på området der ute? Der ville nok jeg slitt litt. Takler ikke ølsmaken eller alkoholsmaken. Men bland inn litt iskrem eller lignende... Denne tråden trenger en dose maskulinitet STAT! Phew... Dette var nære på, gutta. Endret 31. mai 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Jeg tror ikke folk hadde trodd meg om jeg sa du gråt under Istid. Når Zealuu og jeg var og så Tangled var jeg sykt glad for at du ikke var med, fordi den ene scenen der er helt fantastisk og ga meg tårer i øynene, og jeg tenkte "Her hadde Nie grått." Ooh, jeg så Tangled på lørdag. Hvilken scene da? http://www.youtube.com/watch?v=mAqUpcIV06I Edit: Haha, jeg voldtok Lars sin effort for masculinity brutalt. Endret 31. mai 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Denne tråden trenger en dose maskulinitet STAT! Phew... Dette var nære på, gutta. Jeg slår tilbake. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har skikkelig the hots for å kline med noen som nettopp drakk iskaldt øl! Hatt det siden lenge før jeg begynte å like øl. Nesten litt guilty pleasure. Noen andre halvrare preferanser på området der ute? Wat. det er bare sært Uansett smaker man vel ikke det med mindre man går hardt til verks med en gang? Det er ikke SMAKEN akkurat, mer følelsen, at det er kaldt osv. Har uansett sikkert mest med hyggelige assosiasjoner å gjøre Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 De bør seriøst ikke lage tegneseriekarakterer så søte In another note: Noen som har sett "Orlando"? Hvorfor bestemte de seg for å la dronninga bli spillt av en mann, og prinsen spilt av en kvinne? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Personlig syns jeg det kommer ann på stemningen. Men følelsen av et par myke lepper er ubeskrivelig, syns jeg. Kan tenke på andre ting som er mye mer koselig. Litt kyssing kan være fint, men klining i små doser hvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hesten var den feteste figuren i Tangled, syns jeg. Men ja, den scenen var veldig søt. Jeg digget animasjonen og det sykt detaljerte håret. Endret 31. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hesten var den feteste figuren i Tangled, syns jeg. Men ja, den scenen var veldig søt. Jeg digget animasjonen og det sykt detaljerte håret. Jeg bestilte nettopp DVDen med penger jeg ikke har. FFFF. DEN ER SÅ JÆVLIG FIN. Jeg hadde lyst til å snu og gå tilbake til kinoen og se den en gang til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 "Her hadde Nie grått." Hvor hadde hun ikke grått? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kan tenke på andre ting som er mye mer koselig. Litt kyssing kan være fint, men klining i små doser hvertfall. Kommer ann på stemning, rett og slett. Hesten var den feteste figuren i Tangled, syns jeg. Men ja, den scenen var veldig søt. Jeg digget animasjonen og det sykt detaljerte håret. Jeg og Petter, to barske menn, så den filmen, og likte den veldig godt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg er ikke SÅ ille lengre. Den eneste sikre ingrediensen for å få meg til å gråte nå er unger. Jeg takler romantiske kyss. Av og til i hvertfall. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Når hun gråt under slutten på Titanic visste jeg ikke hvordan jeg skulle reagere en gang, så jeg slo dumme spøker om gledestårer og at Leonardo DiCaprio døde. Hun ble oppriktig sur på meg over noe hun vanligvis ville ledd av. Jeg tror det er en slags hjerne"skade" som trigges når hun ser sånne filmer som ødelegger humorsenteret hennes og overstimulerer tårekanalene. Den scenen er jo GRUSOM. Første gang jeg så den satt jeg alene i sofaen og HULKET. Når jeg var liten grein jeg når løva Aslan døde i Narnia. Jeg sier som Nie, jeg: Jeg gråter fremdeles når Aslan dør. Jeg tror ikke folk hadde trodd meg om jeg sa du gråt under Istid. Når Zealuu og jeg var og så Tangled var jeg sykt glad for at du ikke var med, fordi den ene scenen der er helt fantastisk og ga meg tårer i øynene, og jeg tenkte "Her hadde Nie grått." Jeg så Tangled sammen med hele SFO, jeg. "ODA GRÅTER DUUU" sa en annenklassestemme skingrende gjennom hele kinosalen. Følte meg kjempekul. Jeg har skikkelig the hots for å kline med noen som nettopp drakk iskaldt øl! Hatt det siden lenge før jeg begynte å like øl. Nesten litt guilty pleasure. Noen andre halvrare preferanser på området der ute? Fullstendig enig! Og Bytex: Ja, jeg lo høyt av hesten. Kameleonen var óg morsom. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Denne tråden trenger en dose maskulinitet STAT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg