Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Hvordan går det an å IKKE like klining? MUNN MOT MUNN? :(

I dont know, føler bare ikke at det er den store greia. Jeg er en iskald og følelsesløs mann. :(

 

 

 

dexter008.jpg

 

Stakkars. Du har virkelig gått glipp av noe i livet.

 

Er ikke så kjempebegeistret for det jeg heller. Vil nå ikke si at jeg har gått glipp av noe i livet, selvom, det var nå litt dramatisk. :p

Lenke til kommentar

Tears of Joy kalles det... :p

Jeg har grått gledestårer jeg og. Aldri så voldelig som Nie, tho'.

 

Når hun gråt under slutten på Titanic visste jeg ikke hvordan jeg skulle reagere en gang, så jeg slo dumme spøker om gledestårer og at Leonardo DiCaprio døde. Hun ble oppriktig sur på meg over noe hun vanligvis ville ledd av. Jeg tror det er en slags hjerne"skade" som trigges når hun ser sånne filmer som ødelegger humorsenteret hennes og overstimulerer tårekanalene.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg det kommer ann på stemningen. Men følelsen av et par myke lepper er ubeskrivelig, syns jeg. :love:

 

Jeg har skikkelig the hots for å kline med noen som nettopp drakk iskaldt øl! Hatt det siden lenge før jeg begynte å like øl. Nesten litt guilty pleasure.

Noen andre halvrare preferanser på området der ute?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke folk hadde trodd meg om jeg sa du gråt under Istid. Når Zealuu og jeg var og så Tangled var jeg sykt glad for at du ikke var med, fordi den ene scenen der er helt fantastisk og ga meg tårer i øynene, og jeg tenkte "Her hadde Nie grått."

 

Ooh, jeg så Tangled på lørdag. Hvilken scene da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...