multisync Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Jeg elsker det, så mye følelser når man først får det til, intimt og nært Må si meg enig med deg Jeg er feilsitert Skjønt jeg godt kunne sagt det selv, så det gjør ingenting Jepp, jeg som sa det Endret 31. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Stakkars. Du har virkelig gått glipp av noe i livet. Nuvel. Har hatt en del partnere opp igjennom, og jeg er jo tross alt i et forhold atm. Så jeg vil ikke si at jeg går glipp av noe, tvert imot. Haha. "opp igjennom", og du er bare 18 ennå. Men tvert imot blir iallefall feil. Dine forhold er vel ikke BEDRE fordi du ikke kliner vel? Om du klarer deg uten, så er jo det intet tapt og intet tjent. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg hadde ingen partner før jeg var 25. Etter det stoppet det opp igjen. Og det er greit for meg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hadde jeg blitt sammen med ei som ikke likte å kline vet jeg ikke hva jeg skulle gjort, kunen umulig ha funka Fortsatt ikke hatt noe ordentlig forhold i en alder av 19, snart 20, og føler absolutt at jeg har gått glipp av noe Endret 31. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Og jeg vil egentlig ikke like The Notebook fordi jeg føler meg ALT for romantisk fjortis, men jeg griner meg gjennom den hver gang. Oh my, ja! Tror det er eneste rene kjærlighetsfilmen jeg faktisk liker og griner av. Jeg var så overlykkelig over å ha sett den alene første gangen, for den tutinga hadde bare vært for flau å la andre være vitne til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hver sin smak, tross alt. Det er ikke alle som må ha noen å tafse på hvert sekund av døgnet heller. Dessuten tuter jeg ikke av kjærlighetsfilmer... Men animefilmer? Grøss og gru... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Mja, du har et poeng. Jeg har ikke behov for å ha noen å klisse og tafse på hvert sekund av døgnet. Da hadde jeg strengt tatt ikke kunnet være i det forholdet jeg er i nå. Men jeg hadde ikke klart å være sammen med noen som ikke var like nærhetssyk som meg når man først er sammen og/eller alene. Det hadde vært som å være sammen med noen som ikke liker hvitløk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis man er vampyr er jo det veldig greit, da. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hadde jeg blitt sammen med ei som ikke likte å kline vet jeg ikke hva jeg skulle gjort, kunen umulig ha funka Fortsatt ikke hatt noe ordentlig forhold i en alder av 19, snart 20, og føler absolutt at jeg har gått glipp av noe Vi er like +/- fire uker Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 DIGIMON! DIGITALMONSTRE! DIGIMON ER DE BESTE! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Uff, Digimon. Husker jeg så på det når jeg venta på bussen til VGS. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Aldri sett noe særlig på det, men fikk sangen på hjernen helt ut av det blå. Og sangen er døøødstøff. Og jeg har muligens sovet for lite den siste uka, for jeg er overtrett som faen atm. 8D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hmm, bortreist i skauen i 5 dager fra i morgen. Hva trenger jeg? Ingen alkohol Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hadde jeg blitt sammen med ei som ikke likte å kline vet jeg ikke hva jeg skulle gjort, kunen umulig ha funka Fortsatt ikke hatt noe ordentlig forhold i en alder av 19, snart 20, og føler absolutt at jeg har gått glipp av noe Vi er like +/- fire uker Am I smelling stalker? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Am I smelling stalker? Dibs! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis man er vampyr er jo det veldig greit, da. Vel. Nå er ikke jeg noen vampyr da. Og jeg snakker da strengt tatt ikke for noen andre enn meg selv. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hmm, bortreist i skauen i 5 dager fra i morgen. Hva trenger jeg? Ingen alkohol http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=103457 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hmm, bortreist i skauen i 5 dager fra i morgen. Hva trenger jeg? Ingen alkohol Telt, høye vantette sko, sovepose, gassbluss (ikke mye tørt i skogen nå), mat, turklær + ullsokker, hodelykt, kniv Stort mer enn det trenger du ikke. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Am I smelling stalker? Du vet ikke om jeg vet hvor du bor. Eller gjør du? edit: Jeg og Bazukh haz the juleavatar. Skifte nå, eller bare vente på september når det likevel blir jul ute på nytt? Endret 31. mai 2011 av Charlotte Q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg