Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars. Du har virkelig gått glipp av noe i livet.

Nuvel. Har hatt en del partnere opp igjennom, og jeg er jo tross alt i et forhold atm. Så jeg vil ikke si at jeg går glipp av noe, tvert imot.

Haha. "opp igjennom", og du er bare 18 ennå. :p

 

Men tvert imot blir iallefall feil. Dine forhold er vel ikke BEDRE fordi du ikke kliner vel? Om du klarer deg uten, så er jo det intet tapt og intet tjent.

Lenke til kommentar

Og jeg vil egentlig ikke like The Notebook fordi jeg føler meg ALT for romantisk fjortis, men jeg griner meg gjennom den hver gang.

Oh my, ja! Tror det er eneste rene kjærlighetsfilmen jeg faktisk liker og griner av. Jeg var så overlykkelig over å ha sett den alene første gangen, for den tutinga hadde bare vært for flau å la andre være vitne til.

Lenke til kommentar

Mja, du har et poeng. Jeg har ikke behov for å ha noen å klisse og tafse på hvert sekund av døgnet. Da hadde jeg strengt tatt ikke kunnet være i det forholdet jeg er i nå. Men jeg hadde ikke klart å være sammen med noen som ikke var like nærhetssyk som meg når man først er sammen og/eller alene.

 

Det hadde vært som å være sammen med noen som ikke liker hvitløk.

Lenke til kommentar

Hadde jeg blitt sammen med ei som ikke likte å kline vet jeg ikke hva jeg skulle gjort, kunen umulig ha funka :ermm:

 

Fortsatt ikke hatt noe ordentlig forhold i en alder av 19, snart 20, og føler absolutt at jeg har gått glipp av noe :hrm:

 

Vi er like :D +/- fire uker :ph34r:

 

Am I smelling stalker? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...