Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Love Actually, Titanic, Moulin Rouge, Notting Hill og The Notebook :ph34r:

Åååh. Love Actually og Moulin Rouge er to av mine alltime favourites. Og jeg vil egentlig ikke like The Notebook fordi jeg føler meg ALT for romantisk fjortis, men jeg griner meg gjennom den hver gang.

 

Sykt og jeg føler for å kline med noen akkurat nå :ermm:

Haha, så random. Merkelig nok synes jeg ikke klining er noe stort. Det er liksom bare.. munn mot munn?

Nja, hvis det er følelser involvert kan det være ganske spesielt. Men ellers er det ikke så stort.

 

 

Lenke til kommentar

Alle burde se PS: I love you. Eneste romantiske komedien som har fått meg til å tute sånn som Nie.

Jeg skulle til og skrive at du ikke skal overdrive sånn, men du har egentlig helt rett. Jeg er ganske ille. Aladdin får meg også til å gråte fra tid til annen. Og den scenen i Tingeling når hun og Tristan krangler. Uff, nei, jeg trenger en happy ending. Noen som har sett Mulan II og vet om den har happy ending?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Se på 3 jentefilmer på 3 dager kan jeg umulig ha godt av.

Thank you God! Det er altså ikke bare meg som blir helt bak mål kosesyk av jentefilmer. ^^

Nei. Det er bare dere to.

 

Jeg elsker det, så mye følelser når man først får det til, intimt og nært :blush:

Må si meg enig med deg :love:

Lenke til kommentar

Jeg blei skikkelig skuffa over PS: I love you, jeg. Sikkert fordi jeg likte boka såpass godt, men likevel. Det eneste som redda den var Gerard Butler og Jeffrey Dean Morgan. Jeg pleier vanligvis å like rollene til Hilary Swank, men ikke denne gangen. Synd.

Lenke til kommentar

Jeg blei skikkelig skuffa over PS: I love you, jeg. Sikkert fordi jeg likte boka såpass godt, men likevel. Det eneste som redda den var Gerard Butler og Jeffrey Dean Morgan. Jeg pleier vanligvis å like rollene til Hilary Swank, men ikke denne gangen. Synd.

 

Jeg likte heller IKKE PS. I love you. Veldig skuffet. Men jeg liker jo ikke The Notebook heller da så.....

 

Jeg er feilsitert :( Skjønt jeg godt kunne sagt det selv, så det gjør ingenting :)

 

Edit: av Anfall altså.

Dextermac, you poor thing :(

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...