svelemoe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har alle 100 episodene med Duck tales på PC-en min med orginaltale, samt filmen deres! Korleis kan eg få tak i slikt? Blir eg nødt til å utføre seksuelle tenester for deg for å få lov til å sjå ei episode? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Du er helten min nå. Jeg skal definitivt ha deg lenket i kjelleren en dag.^^ Har du Josef Fritzl-kjeller? Kan jeg få bli med? Pleeeease. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har alle 100 episodene med Duck tales på PC-en min med orginaltale, samt filmen deres! Korleis kan eg få tak i slikt? Blir eg nødt til å utføre seksuelle tenester for deg for å få lov til å sjå ei episode? Tilby meg 1 stk. villig pikekjøtt, så skal du få alle 100 episodene. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har du Josef Fritzl-kjeller? Kan jeg få bli med? Pleeeease. En dag... En dag... Er du flink til å rydde/vaske kan jeg lenke deg i det hemmelige rommet bak bokhylla. Det skal jeg også ha en dag. Eller bak peisen. Eller inni klesskapet. Helst inni klesskapet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Skrive "duck tales torrent" i google hjelper ofte veldig. Også klikke seg gjennom til man finner en torrent med noen seedere. Nei, Roman's Revenge er så herlig crunk-y. Digger det. Men så liker jeg Lady Sovereign bedre enn hun der eldgamle hiphop-hagen Missy Elliott eller whatever. http://www.break.com/index/mc-hammer-vader-busts-a-move.html Let's do the Creep-haaaaaaaaaah! http://www.youtube.com/watch?v=tLPZmPaHme0 Nerde hip hop er litt fett. De har en herlig låt med Michael Bolton også. Endret 31. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja, la Hans ta seg av vaskinga, så kan jeg stå for maten. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Sykt og jeg føler for å kline med noen akkurat nå Se på 3 jentefilmer på 3 dager kan jeg umulig ha godt av. Endret 31. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Husk å puss tennene først, multi. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hadde det hjulpet hadde jeg gått og pusset dem med en gang Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Se på 3 jentefilmer på 3 dager kan jeg umulig ha godt av. Thank you God! Det er altså ikke bare meg som blir helt bak mål kosesyk av jentefilmer. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvilke filmer har du sett da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 1. kjærlighetskomedie 2. kjærlighetskomedie 3. kjærlighetsfilm ? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvilke filmer har du sett da? Okei, jeg løy. Jeg har sett fler den siste tiden. Love Actually, Titanic, Moulin Rouge, Notting Hill og The Notebook Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Sykt og jeg føler for å kline med noen akkurat nå Haha, så random. Merkelig nok synes jeg ikke klining er noe stort. Det er liksom bare.. munn mot munn? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Sykt og jeg føler for å kline med noen akkurat nå Haha, så random. Merkelig nok synes jeg ikke klining er noe stort. Det er liksom bare.. munn mot munn? Jeg elsker det, så mye følelser når man først får det til, intimt og nært Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 ...med vekt på "hvilke" og ikke "hva slags". Selv savner jeg chick flicks, så The Deer Hunter for litt siden, og har fortsatt vondt i magen. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Sykt og jeg føler for å kline med noen akkurat nå Haha, så random. Merkelig nok synes jeg ikke klining er noe stort. Det er liksom bare.. munn mot munn? Jeg elsker det, så mye følelser når man først får det til, intimt og nært Hvordan går det an å IKKE like klining? MUNN MOT MUNN? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvilke filmer har du sett da? Okei, jeg løy. Jeg har sett fler den siste tiden. Love Actually, Titanic, Moulin Rouge, Notting Hill og The Notebook OK. Jeg tok litt feil. Kjærlighetskomedie, kjærlighetsdrama, kjærlighetsmusikal, kjærlighetskomedie og..kjærlighetsfilm? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Okei, jeg løy. Jeg har sett fler den siste tiden. Love Actually, Titanic, Moulin Rouge, Notting Hill og The Notebook Får du noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg