Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Foresten, noen som vet hvor fort mangelsykdommene dukker opp om man lever på frossenpizza og nudler? Om man har fulle lagre, kan det ta opp til 5 år før man "går tom", mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kom hit, jeg kan vekke deg med Disney-filmer! Jeg tror jeg blir her og hører på Lady Gaga, jeg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 WOOOOOOOOLF! CAAAAAAAAAAAAAAAAT! Er der noen her som har noen Disney filmer å vise meg? Jeg har Mulan? Og Skjønnheten og Udyret 2. Usjefilm, foresten. Og Aladdin. Disneyfilmer er Spesielt på VHS. ^^, Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er der noen her som har noen Disney filmer å vise meg? Disneyfilmer er Jeg har alle 100 episodene med Duck tales på PC-en min med orginaltale, samt filmen deres! 2 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Foresten, noen som vet hvor fort mangelsykdommene dukker opp om man lever på frossenpizza og nudler? Om man har fulle lagre, kan det ta opp til 5 år før man "går tom", mener jeg å ha lest. Alvorlig? 5, FEM år før man blir syk av å spise bare frossenpizza og nudler? O_O Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kom hit, jeg kan vekke deg med Disney-filmer! Jeg tror jeg blir her og hører på Lady Gaga, jeg. Da er vi to. AAAAAAAMMMMERIIIICAAAANOOOO! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Da er vi to. AAAAAAAMMMMERIIIICAAAANOOOO! Måtte bare høre Roman's Revenge av Nicki Minaj først. Lady Gaga nå. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Samler på dem på DVD jeg. Kun spesialtugaver med gullnummer da. Har kommet opp i 19 stk. foreløpig. Håper å ha ihvertfall alle de tegna klassikerne etter hvert. Ingen av de fæle Disney Channel filmene som har kommet de siste årene... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Alvorlig? 5, FEM år før man blir syk av å spise bare frossenpizza og nudler? O_O Var det jeg leste. Var rimelig overrasket selv. Jeg óg, er så metthhhh. Først trodde jeg du skrev "meeehhh". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 jeg kjenner flere som har jobba på disneyfilmer jeg har mekka pizza i dag fordi jeg følte for det. den blei nam, men ivrig som jeg var brant jeg meg litt i gommen :/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Måtte bare høre Roman's Revenge av Nicki Minaj først. Lady Gaga nå. Kjipeste sangen til Nicki Minaj joooo Hør heller på Fly eller Your Love. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Nei, Roman's Revenge er så herlig crunk-y. Digger det. Men så liker jeg Lady Sovereign bedre enn hun der eldgamle hiphop-hagen Missy Elliott eller whatever. http://www.break.com/index/mc-hammer-vader-busts-a-move.html Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som har en ide om hva jeg kan lage med både kjøttdeig og bønner? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som har en ide om hva jeg kan lage med både kjøttdeig og bønner? Taco med bønner. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 When in doubt: Sjekk Allrecipes. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Chilli con carne. Støttes. Jeg pleier å ha smeltet ost på toppen, gjør det tusen ganger bedre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 When in doubt: Sjekk Allrecipes. or Supercook Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Chilli con carne. Det hørtes ut som en god ide. Men noen ideer om hva jeg bør erstatte tomatene med? Med så mye tomater kommer min kjære lillebror til å spise pizza/nudler igjen. Noen som har en ide om hva jeg kan lage med både kjøttdeig og bønner?Taco med bønner. Funker dårlig med en 1,5 åring, med mindre man liker å vaske. 8D When in doubt: Sjekk Allrecipes. Du er helten min nå. Jeg skal definitivt ha deg lenket i kjelleren en dag.^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg