Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ikke på fedje. Det er to som plager meg, egentlig. En kusine som er litt ekstrem og en tidligere klassekamerat jeg har på facebook for å utfordre meg selv med å tyde statusene hans. Det minner om en fin blanding av verste versjonen av bygdanorsk, nynorsk og islandsk. Han går helt tilbake til røttene av ord, og moderniserer disse ordene så de er nesten leselige for normale mennesker. 8D

Hvemhvemhvemhvem? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Av en eller anne grunn er det egentlig fantastisk morsomt og tenkte på at Melborg er på facebook. :p Hadde forresten trodd du kom til å nevne Arne elns.

Lenke til kommentar

Av en eller anne grunn er det egentlig fantastisk morsomt og tenkte på at Melborg er på facebook. :p Hadde forresten trodd du kom til å nevne Arne elns.

What? Har Tante Melborg facebook? Eller er hjernen min trett og overarbeidet?

 

Sykt mye kult man kan få på finn.no hvis man følger med litt.

Hadde jeg hatt fugl... kult nok til å kjøpe seg fugle til og med hadde man hatt et hus det passet i :p

Jeg må si jeg forstår at det der blir gitt bort så fort som mulig. Du skal ha litt av ett hus for at det skal passe inn uten å se ut som noe jeg ikke har ord for. 8D

Lenke til kommentar

Du kan komme hit og underholde meg, Unni? Jeg har egentlig ikke lyst til noenting akkurat nå, men kjeder meg grenseløst.

Du kan komme hit? Jeg har disneyfilmer, på vhs!

 

 

Ida... kan ikke du komme hit å underholde meg? jeg kjeder meg jeg også :(

Neeei, du må bli med Ida hit. Mhm. Disneyfilmer! *lokke*

 

 

Jeg holder på å sovne.

Kom hit, jeg kan vekke deg med Disney-filmer!

 

 

Foresten, noen som vet hvor fort mangelsykdommene dukker opp om man lever på frossenpizza og nudler?

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...