Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, så ble det ikke noe privatisteksamen da.

Tenkte bare å fjerne meg fra huset og si at det gikk dritt, men neida, bare forsov meg noe sykt, så hadde ikke rukket eksamen uansett :ph34r:

Haha, fail. Har nynorsk i morra. Dette kan ikke gå godt :hm:

Du er ikkje den einaste. Eg kan verkeleg ikkje nynorsk, satsar på at eg får ein oppgåve der eg kan bruka ein av dei 20 bøkane på nynorsk eg tar med til å plagiera.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg ganske nummen, støl og rar i den ene armen hvor jeg tok vaksine i går.

 

Er det normalt eller kommer armen til å sakte men sikkert råtne bort og falle av?

 

Smerter i armen er tegn på kommende hjerteinfarkt, du bør trappe ned den ekstravagante livsstilen din. NÅ. Om du ikke tar de nødvendige grep så er det ikke sikkert du blir 23 år gammel.

Lenke til kommentar

Jeg har lest en nynorskbok, men ellers er det lite jeg kan gjøre for å forbrede meg. Hjelper fint lite at det er eksamen. Men på den positive siden betyr det at jeg er ferdig med nynorsk for evig og altid. Med mindre jeg får jobb i det offentlige da.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg ganske nummen, støl og rar i den ene armen hvor jeg tok vaksine i går.

 

Er det normalt eller kommer armen til å sakte men sikkert råtne bort og falle av?

Armen din kommer faktisk til å falle av, som en svart klump. Du har nemlig blitt infisert av en kjøttspisende bakterie, og ender opp med en død arm. Bon apetitt.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg ganske nummen, støl og rar i den ene armen hvor jeg tok vaksine i går.

 

Er det normalt eller kommer armen til å sakte men sikkert råtne bort og falle av?

Armen din kommer faktisk til å falle av, som en svart klump. Du har nemlig blitt infisert av en kjøttspisende bakterie, og ender opp med en død arm. Bon apetitt.

 

Hvis jeg spiser den når den detter av, vil jeg da være en kannibal og kan jeg dømmes for det?

 

Slikt tenker jeg på.

Lenke til kommentar

Du er hva du spiser, så hvis du spiser deg selv er du bare deg selv.

Hva er du om du spiser en pølse?

Eller en annen person? Hva om du spiser din mor? Vil du da være din egen mor? Vil du da være gift med din far?

Hva om du spiser papir? Er du da et tre? Og vil du gro fast i bakken?

 

"Slik tenker jeg på."

Lenke til kommentar

Jada, så ble det ikke noe privatisteksamen da.

Tenkte bare å fjerne meg fra huset og si at det gikk dritt, men neida, bare forsov meg noe sykt, så hadde ikke rukket eksamen uansett :ph34r:

 

Det lille øyeblikket med fred, ro og følelsen av at en stor bør løfter seg fra skuldrene, når man bestemmer seg for å ditche privatisteksamen :love:

 

 

Det er forsåvidt forståelig. Jeg er alltid kjempestresset før nynorskprøver, fordi jeg var så utrolig negativt innstilt til nynorsk så lenge. Ble ikke bedre før i niende klasse, liksom, og selv da slet jeg en del.

 

...Ikke før i niende? Vi BEGYNTE med det i niende. Alt for sent egentlig, jeg føler meg stødigere i engelsk liksom...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...