Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er oppvokst i Vadsø, men bor i trønderlag nå. :) Har ikke vært der på nærmere 3 år, så blir godt.
Pokker til "trønderinvasjon".

 

Men da skjønner jeg at du savner lyset. Er noe helt eget med lyset som blir om sommeren.

 

 

Noen andre som merker at det tar uendelig lang tid å loade Youtube videoer?
Ikke noe mer en vanlig men jeg har en jævlig bugget nettleser så..tja :shrug:
Lenke til kommentar
Er oppvokst i Vadsø, men bor i trønderlag nå. :) Har ikke vært der på nærmere 3 år, så blir godt.
Pokker til "trønderinvasjon".

 

Men da skjønner jeg at du savner lyset. Er noe helt eget med lyset som blir om sommeren.

 

 

Haha, ja. Kjenner haugevis med nordlendinger og finnmarkinger i trønderlag. Føles som om det er et lite filter her for dem som skal sørover. :p

Lenke til kommentar

Vi finnmarkinger finnes overalt :p Skal nå bli godt å flytte nordover igjen til fisketurer og midnatt sol :love:

 

Der... akkurat nå... fikk jeg hjemlengsel.. :cry:

Fikk jeg å for 2 mnd siden. Sa opp hybelen å holder på å selge alt jeg eier og har her nede. 24-25 juni er det sayonara Oslo :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke noe mer en vanlig men jeg har en jævlig bugget nettleser så..tja :shrug:
Er såpass ille hos meg at jeg må vente i flere timer for å loade en video.
Nei så ille har jeg det ikke. Crasher bare innimellom men ikke slikt tull som det der dessverre.

 

Fikk jeg å for 2 mnd siden. Sa opp hybelen å holder på å selge alt jeg eier og har her nede. 24-25 juni er det sayonara Oslo :thumbup:
Hey, samme dato jeg skal kjøre oppover også jo :)
Lenke til kommentar

Skal du bare på ferie eller flytter du også nordover?

Nei det er nok bare en snarvisitt, kan nok ikke gjøre nordlending av meg på minst 5 år.

Hoho...jeg er 30 år da :(

 

Nei så ille har jeg det ikke. Crasher bare innimellom men ikke slikt tull som det der dessverre.

Får teste Google Chrome da.
Ikke kjør daily-builds iallefall :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...