Mr. A Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noen andre som merker at det tar uendelig lang tid å loade Youtube videoer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er oppvokst i Vadsø, men bor i trønderlag nå. Har ikke vært der på nærmere 3 år, så blir godt.Pokker til "trønderinvasjon". Men da skjønner jeg at du savner lyset. Er noe helt eget med lyset som blir om sommeren. Noen andre som merker at det tar uendelig lang tid å loade Youtube videoer?Ikke noe mer en vanlig men jeg har en jævlig bugget nettleser så..tja Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er oppvokst i Vadsø, men bor i trønderlag nå. Har ikke vært der på nærmere 3 år, så blir godt.Pokker til "trønderinvasjon". Men da skjønner jeg at du savner lyset. Er noe helt eget med lyset som blir om sommeren. Haha, ja. Kjenner haugevis med nordlendinger og finnmarkinger i trønderlag. Føles som om det er et lite filter her for dem som skal sørover. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vi finnmarkinger finnes overalt Skal nå bli godt å flytte nordover igjen til fisketurer og midnatt sol Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vi finnmarkinger finnes overalt Skal nå bli godt å flytte nordover igjen til fisketurer og midnatt sol Der... akkurat nå... fikk jeg hjemlengsel.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Driver så vidt å titter på laptoper men klarer ikke helt å finne noe fornuftig alternativer :\ Oh well: *tenne lighter* Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ikke noe mer en vanlig men jeg har en jævlig bugget nettleser så..tja Er såpass ille hos meg at jeg må vente i flere timer for å loade en video. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vi finnmarkinger finnes overalt Skal nå bli godt å flytte nordover igjen til fisketurer og midnatt sol Der... akkurat nå... fikk jeg hjemlengsel.. Fikk jeg å for 2 mnd siden. Sa opp hybelen å holder på å selge alt jeg eier og har her nede. 24-25 juni er det sayonara Oslo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ikke noe mer en vanlig men jeg har en jævlig bugget nettleser så..tja Er såpass ille hos meg at jeg må vente i flere timer for å loade en video.Nei så ille har jeg det ikke. Crasher bare innimellom men ikke slikt tull som det der dessverre. Fikk jeg å for 2 mnd siden. Sa opp hybelen å holder på å selge alt jeg eier og har her nede. 24-25 juni er det sayonara Oslo Hey, samme dato jeg skal kjøre oppover også jo Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skal du bare på ferie eller flytter du også nordover? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Nei så ille har jeg det ikke. Crasher bare innimellom men ikke slikt tull som det der dessverre. Får teste Google Chrome da. Edit: Lastet litt fortere, men fortsatt unaturlig tregt. Endret 31. mai 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skal du bare på ferie eller flytter du også nordover? Nei det er nok bare en snarvisitt, kan nok ikke gjøre nordlending av meg på minst 5 år. Hoho...jeg er 30 år da Nei så ille har jeg det ikke. Crasher bare innimellom men ikke slikt tull som det der dessverre. Får teste Google Chrome da.Ikke kjør daily-builds iallefall Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Flytter til Målselv/Bardufoss i første omgang. Får se om det ikke blir Tromsø etterhvert. Kommer egentlig fra Alta, men har ikke så veldig lysst å flytte tilbake dit. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Huff nei kunne egentlig aldri tenkt meg å bodd i Vadsø igjen, forsovidt ikke Finnmark generelt. Men feriere der litt oftere hadde vært deilig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Ikke kjør daily-builds iallefall Vet ikke hva jeg fikk slags versjon, men jeg klarer ikke å lese hva som står i adressebaren. Desktop_2011_05_31_05_46_52_136.bmp Endret 31. mai 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ikke kjør daily-builds iallefall Vet ikke hva jeg fikk slags versjon, men jeg klarer ikke å lese hva som står i adressebaren. Desktop_2011_05_31_05_46_52_136.bmp Står iallefall ikke der. Gå på verktøyet til høyre og velg "About Chrome" 13.0.781.0 (Developer Build 87210 Linux) Ubuntu 11.04 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg