Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahaha.... jeg ler.

En kamerat laget film ut av bursdagsfesten i helgen.

Begynner med slideshow, så glir det over til et videoklipp der han ene kameraten tørrhumper et oppblåsbart esel og mr.Boombastic er lagt over :D

Legg deg ut her da, så vi andre får se ! ^^

Endret av Montseur
Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre?

Har privatisteksamen i morra, men vat jeg ikek gjør det bedre enn tidligre.

Skal jeg gidde å møte opp, føler meg bare værre når jeg går derfra og vet jeg har driti meg ut :ermm:

Møt opp, kan jo bare bli bedre. Har privatisteksamen neste uke selv, eneste grunnen til at jeg gidder å dra er at jeg ikke kan gjøre det dårligere enn hun jeg har lest med. Hater å være nest best.

Joda, kan ikke bli værre.

Men kan egentlig garantere for at jeg gjør det like dårlig.

Følelsen av å levere noe som du vet er dritt er forferdelig.

Dersom det er skriftelig hadde jeg nok droppet hele greia :p

 

Egentlig er jeg imot hele eksamensopplegget. At karakteren man får for det man har prestert på fem timer, skal telle like mye som karakteren man får for det man har prestert på et år, det er helt latterlig.

Lenke til kommentar

Hvordan er forskjellene mindre enn du trodde? For bortimot identisk hardware er de merkbart dyrere.

Jeg skrev 30% dyrere, men eksemplene dine viste ca. 20% dyrere. 20% er mindre enn 30%.

 

Deg om det. Jeg føler ikke jeg blir rævkjørt av Apple. Jeg har iPhone, og føler ikke jeg blir rævkjørt av den grunn, og på den er det langt mer begrensninger enn på en MBP. Jeg løste det uansett med en jailbreak. Dessuten, det er ikke alle som trenger root-access og bruke tid på å kode/tilpasse programmer og GUI til seg selv. Noen vil bare ha noe som fungerer for seg selv rett ut av boksen, og det gjør OSX og MBP for meg.

Du BLIR rævkjørt, enten du vurderer det eller ei. Spørsmålet er om det veier tungt nok (noe det for min del gjør) til å la være. Du sier du "løste" problemet med en jailbreak - med et skikkelig system hadde det aldri vært nødvendig, og du frasier deg garantier på den måten.

Men som sagt, de samme begrensningene finnes ikke på OSX så vidt jeg vet. Dessuten, garanti eller ikke, jeg har forsikring på telefonen og den hjalp meg forrige gang da jeg ødela iPhonen selv om den var jailbreaket.

 

OS X fungerer da virkelig ikke mer rett ut av boksen enn de fleste andre operativsystemer, men det gjør en hel rekke ting langt mer tungvindt. Apple HAR satt sperrer for deg. Jeg liker ikke å bli hindret, og hvertfall ikke i bruk av noe jeg allerede har betalt for.

Jo, det gjør det. Som sagt, det er subjektivt og du kjenner ikke meg og selvsagt ikke mine behov. For meg er OSX lettere enn windows når det kommer til dagligdagse oppgaver jeg driver med.

Lenke til kommentar

Joda, kan ikke bli værre.

Men kan egentlig garantere for at jeg gjør det like dårlig.

Følelsen av å levere noe som du vet er dritt er forferdelig.

Dersom det er skriftelig hadde jeg nok droppet hele greia :p

 

Egentlig er jeg imot hele eksamensopplegget. At karakteren man får for det man har prestert på fem timer, skal telle like mye som karakteren man får for det man har prestert på et år, det er helt latterlig.

 

Det er skriftlig ja... ettersom jeg har forstått det riktig så gjør det ikke noe at jeg ikke møter opp annet enn at lommeboka ble slankere for ingenting?

Lenke til kommentar

Nei ååå det er ikke så enkelt, etter 1mnd med gjensidig ignorering... Jeg fordi jeg trodde han ignorerte meg og jeg vil jo ikke mase. Men såå tar han kontakt, jeg friker, og nå... bare friker jeg :blush:

 

Du kan jo prate om dine kokkeferdigheter:P Neida, bare vær ærlig og fuck livsshiten ut av ham så han aldri ignorerer deg igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Si at du har planer om å kjøpe ny seng, og i den forbindelse prøver du ut forskjellige senger, og spør om du kan få prøve hans for å se om det er verdt å kjøpe den samme. Eller gå rett på sak.

Lenke til kommentar

Nei ååå det er ikke så enkelt, etter 1mnd med gjensidig ignorering... Jeg fordi jeg trodde han ignorerte meg og jeg vil jo ikke mase. Men såå tar han kontakt, jeg friker, og nå... bare friker jeg :blush:

 

Tar han kontakt så blir det jo enkelt for deg igjen da? :ermm:

 

Neei... facebookchat, og det sklir så fort ut, og siden jeg friker klarer jeg ikke å holde i gang en fornuftig samtale. Virker som han også strever litt, kanskje vi bare er sjenerte, men jeg må da kunne regne med han han vil HA kontakt siden han TAR kontakt...?

 

edit@anfall, hahah, for det er IKKE å gå rett på sak? Har forøvrig prøvd sengen hans. Og trenger ikke ny seng selv, liker ikke å lyve :ph34r:

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar

Neei... facebookchat, og det sklir så fort ut, og siden jeg friker klarer jeg ikke å holde i gang en fornuftig samtale. Virker som han også strever litt, kanskje vi bare er sjenerte, men jeg må da kunne regne med han han vil HA kontakt siden han TAR kontakt...?

 

edit@anfall, hahah, for det er IKKE å gå rett på sak? Har forøvrig prøvd sengen hans. Og trenger ikke ny seng selv, liker ikke å lyve :ph34r:

 

Så bare si at du gjerne kunne truffet han igjen? Eller at du spør; hvorfor har vi ikke sett hverandre på så lenge?

 

Så kanskje han klarer å invitere deg ut/hjem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

edit@anfall, hahah, for det er IKKE å gå rett på sak? Har forøvrig prøvd sengen hans. Og trenger ikke ny seng selv, liker ikke å lyve :ph34r:

Pff, han bryr seg nok ikke mye om en liten hvit løgn om en sånn sak om det resulterer i epic sex :D

Lenke til kommentar

edit@anfall, hahah, for det er IKKE å gå rett på sak? Har forøvrig prøvd sengen hans. Og trenger ikke ny seng selv, liker ikke å lyve :ph34r:

Spøk med han, utfordre han og tull. Rett og slett sette han litt i forsvarsposisjon, med en god porsjon ironi. Det funker for meg på jenter i hvertfall, men det er jo omvendt situasjon. Dessuten, snakk fra magan, ikke tenk over hva du skriver, da dauer samtalen ut veldig fort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...