Mchansern Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Istemmes, gjort alle ganger jeg har hatt jobbintervju og alle ganger har det gått dritfort og de har sagt at de har all informasjon de har om meg omtrent før jeg går inn døren. Supert, slipper de kjipe "Hva er dine tre beste sider"-spørsmålene osv. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ble ditchet i kveld av han jeg er støttekontakt for, føler meg ganske taper Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 HJELP! Skal i mitt første jobbintervju i morra! Wææææh Hvor? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ble ditchet i kveld av han jeg er støttekontakt for, føler meg ganske taper Hvorfor ditchet han deg? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ble ditchet i kveld av han jeg er støttekontakt for, føler meg ganske taper Hvorfor ditchet han deg? Han hadde så mye å gjøre i kveld at han ikke hadde tid til å leke med meg. Jaja, da får jeg sett Paradise Hotel hvertfall. Fuck yea Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Skulle sikkert selge knark eller våpen. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ble ditchet i kveld av han jeg er støttekontakt for, føler meg ganske taper lol Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Han hadde så mye å gjøre i kveld at han ikke hadde tid til å leke med meg. Jaja, da får jeg sett Paradise Hotel hvertfall. Fuck yea Hvorfor er du støttekontakt? Liksom, er det en del av jobben din eller gjør du det av eget initiativ? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Fungerer alle USB-harddisker med TimeCapsule på Mac? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har dere noensinne satt dere ned med et veldig spesifikt mål, åpnet en ny tab, og så glemt hva det var dere skulle gjøre? Yeah... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har dere noensinne satt dere ned med et veldig spesifikt mål, åpnet en ny tab, og så glemt hva det var dere skulle gjøre? Yeah... Ca. alt for mange ganger. Tror jeg har lagt igjen kortidshukommelsen min et eller annet sted. Og jeg kan ikke huske hvor jeg har lagt den. *trommelyd* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har dere noensinne satt dere ned med et veldig spesifikt mål, åpnet en ny tab, og så glemt hva det var dere skulle gjøre? Yeah... Haha, ja. Gjør det hele tiden. Sitter og tenker "Hm, kult, det må jeg sjekke ut", så browser jeg litt mer og 3 sek etterpå tenker jeg "Wtf var det jeg tenkte å gjøre igjen?" Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Så nettop musikkvideoen til Save The World, beste jeg har sett på lenge! Dogpower! http://www.youtube.com/watch?v=BXpdmKELE1k Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 HJELP! Skal i mitt første jobbintervju i morra! Wææææh Hvor? Platekompaniet - blir vi konkurrenter? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Platekompaniet - blir vi konkurrenter? Spotify er min butikk og jeg misliker Wimp, så konkurrenter er vel passende beskrivelse. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Platekompaniet - blir vi konkurrenter? Spotify er min butikk og jeg misliker Wimp, så konkurrenter er vel passende beskrivelse. Det var også en måte å se det på ;P Nå var det mer konkurrent til stillingen(e) jeg tenkte på Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg tenker å kjøpe MBP 13" en av dagene! Da har jeg desktopen som jeg skal ta vare på, og en 15,4" laptop med ganske gode specs som er holdt bra, men som nærmer seg 3,5 år gammel. Den kostet 14k ny, og vurderer å selge den. Er det mulig å få 5k for den? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Nå var det mer konkurrent til stillingen(e) jeg tenkte på Mest sannsynlig ikke. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Mest sannsynlig ikke. Nei og nei, dette hjalp jo veldig på nervene! Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Mest sannsynlig ikke. Nei og nei, dette hjalp jo veldig på nervene! Åssen stilling er det du søker på da? Skal du stå bak disken og pushe plater på en lokal Platekompaniet butikk? (finnes det egentlig andre stillinger i platebutikker?) Endret 30. mai 2011 av Montseur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg