L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Min stemor er ganske hyggelig, men ho slo nettopp lillebroren min på 3 år. Og jeg vet det ikke er første gangen ho har gjort det... Nå kjente jeg at jeg blei kald i magen. Og fikk lyst til å spore hu opp Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 -Det- kommer an på preferansene til folk Tar det som et ja Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja takk. Men jeg er blakk så da må du spandere Jeg har 5 kr på konto. Hva får vi for det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 L4r5 og Kibs, kom hit, jeg spanderer sier jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja takk. Men jeg er blakk så da må du spandere Jeg har 5 kr på konto. Hva får vi for det? Meg? =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har 5 kr på konto. Hva får vi for det? Jeg tror vi får lov til å lukte på korken L4r5 og Kibs, kom hit, jeg spanderer sier jeg Har ikke råd til å komme meg dit Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 L4r5 og Kibs, kom hit, jeg spanderer sier jeg Du skal jo bruke pengene på det vidunderlige bordet ditt. Meg? =D Trodde du betalte, jeg. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Min stemor er ganske hyggelig, men ho slo nettopp lillebroren min på 3 år. Og jeg vet det ikke er første gangen ho har gjort det... Nå kjente jeg at jeg blei kald i magen. Og fikk lyst til å spore hu opp Du kan få adressen Men jeg blir ekstremt sint selv. Fortsetter det tror jeg at jeg må ringe noen... Vet bare ikke helt hvem.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Kibs. Har du gått en tur idag? Med sko på bena? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Okies. Og det var hvor? Du snakker til ei som gikk seg vill på Karl Johan. x) Østen for sol og vesten for måne elns Haha, vi har faktisk noe til felles Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trodde du betalte, jeg. Ne-eeeei. Eplefe tar betalt for å leie meg ut, liksom. o_O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Kibs. Har du gått en tur idag? Med sko på bena? Ja. Har du gått i skoene dine i dag? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men jeg blir ekstremt sint selv. Fortsetter det tror jeg at jeg må ringe noen... Vet bare ikke helt hvem.. Ghost Busters! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trodde du betalte, jeg. Ne-eeeei. Eplefe tar betalt for å leie meg ut, liksom. o_O Men.. altså.. Når noen er så billige som deg så går prisen i minus, ikke sant? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Okies. Og det var hvor? Du snakker til ei som gikk seg vill på Karl Johan. x) Østen for sol og vesten for måne elns Haha, vi har faktisk noe til felles Nooo way? Finnes det flere enn meg som har gått seg vill på Karl Johan? O_O Øst for sola, vest for månen... Det tror jeg at jeg kan finne... =D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nora : Om det var meg hadde jeg ikke latt det skje. Jeg hadde sørget for...eh vi dropper resten av det jeg skulle si O:3. Men du burde helt klart ta det opp. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det var ikke det jeg mente det het. Jeg sa "gå på sko", ikke "gå i sko". Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men jeg blir ekstremt sint selv. Fortsetter det tror jeg at jeg må ringe noen... Vet bare ikke helt hvem.. Er ikke verre enn å ringe "child services" i mangel på bedre ord... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trodde du betalte, jeg. Ne-eeeei. Eplefe tar betalt for å leie meg ut, liksom. o_O Men.. altså.. Når noen er så billige som deg så går prisen i minus, ikke sant? Nei, frakten får den opp i pluss igjen. dessverre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du kan få adressen Men jeg blir ekstremt sint selv. Fortsetter det tror jeg at jeg må ringe noen... Vet bare ikke helt hvem.. Jeg tror egentlig at det er tryggest at jeg ikke får den ring 02800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg