Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får vurdere å leie en garasje, og oppbevare lesestoffet der. Eller finnes det kanskje plass på loftet til foreldrene dine?

Mja, skeptisk. Men lurer på om jeg ikke skal klare å fylle noen ekser til med random dill og dall og så ta de med ut til bestemor og lagre det på buret der, sammen med legoen til søstrene mine (min er i dukkestuen deres. :p), gamle klær, offiserssabler og ting bestefar tok med fra reisene sine på de syv hav.

 

Trist at du ikke klarer det, Smurf. Kvitt deg med ting som betyr minst for deg, easy peasy :fun:

 

Jeg og kjæresten har en stor bokhylle med bøker, og 7 fulle Billy-hyller med filmer og musikk.

Har prøvd. Brøyt kraftig sammen og tok tilbake alt.

 

Jeg har flerfoldige bokhyller med bøker, og 8 fulle Billy-hyller med filmer og musikk. Og et plateskap jeg skal fylle med plater, når jeg bare finner plass til skapet igjen. :p

Lenke til kommentar

Fikk sykt lyst på en Eee Pad Transformer. Synd den ikke klarer 720p mkv, eneste som holder meg tilbake. Og en ganske skral lommebok, da.. :p

Klarer den ikke 720p mkv? Hvilke filer er det dingsen klarer i 720p da? :(

 

Var inne på tanken jeg og men pga. endel mangler så forhåndsbestilte jeg Samsung galaxy tab 10.1 i stedet.

Hvilke mangler har Eee Pad i forhold til Galaxy Tab?

Har lyst på en nettfjøl, men ikke helt sikker på hvilken enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...