Mikkel™ Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg er en Rørosing! PH34R M3! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Du får vurdere å leie en garasje, og oppbevare lesestoffet der. Eller finnes det kanskje plass på loftet til foreldrene dine? Mja, skeptisk. Men lurer på om jeg ikke skal klare å fylle noen ekser til med random dill og dall og så ta de med ut til bestemor og lagre det på buret der, sammen med legoen til søstrene mine (min er i dukkestuen deres. ), gamle klær, offiserssabler og ting bestefar tok med fra reisene sine på de syv hav. Trist at du ikke klarer det, Smurf. Kvitt deg med ting som betyr minst for deg, easy peasy Jeg og kjæresten har en stor bokhylle med bøker, og 7 fulle Billy-hyller med filmer og musikk. Har prøvd. Brøyt kraftig sammen og tok tilbake alt. Jeg har flerfoldige bokhyller med bøker, og 8 fulle Billy-hyller med filmer og musikk. Og et plateskap jeg skal fylle med plater, når jeg bare finner plass til skapet igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Sjur: Du har ikke vurdert allergivaksine? Sånn siden du propper deg full av 10k legemidler? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 litt rusha fordi jeg har eksamen neste uke men det blei noe. http://vimeo.com/24381703 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) SHøøøøper en knagg! Endret 29. mai 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Fy faen så dødt det har vært her i dag. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Fikk sykt lyst på en Eee Pad Transformer. Synd den ikke klarer 720p mkv, eneste som holder meg tilbake. Og en ganske skral lommebok, da.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Fikk sykt lyst på en Eee Pad Transformer. Synd den ikke klarer 720p mkv, eneste som holder meg tilbake. Og en ganske skral lommebok, da.. Må ikke linke til slikt fikk jeg også lyst Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Hum hum, hvordan får eg alt i siggen på samme linje? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Fikk sykt lyst på en Eee Pad Transformer. Synd den ikke klarer 720p mkv, eneste som holder meg tilbake. Og en ganske skral lommebok, da.. Var inne på tanken jeg og men pga. endel mangler så forhåndsbestilte jeg Samsung galaxy tab 10.1 i stedet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Hum hum, hvordan får eg alt i siggen på samme linje? Du ruller den. http://www.youtube.com/watch?v=hHC5zYQqE5s Endret 29. mai 2011 av ChrisReeve 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Lurer på hva slags mennesker det er som legger ut "Hvordan rulle en røyk"-guides på youtube. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg prøvde faktisk det i går, faila totalt :!: Nei, sånne ting får gamlinger og de litt shabby ta seg av. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg prøvde faktisk det i går, faila totalt :!: Nei, sånne ting får gamlinger og de litt shabby ta seg av. Bare vent til L4r5 ser deg. Forøvrig så er det ingenting gærnt med å røyke rullings i blant. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Ikke i forhold til vanlig nei, men det er noe gærnt med å røyke generelt. Dårlig vane jeg aldri skal begynne med. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Ganske lett egentlig. Jeg røyker ikke, men øvde litt i en skole time (var dritt kjedelig time) på tredje forsøket, så var den akseptabel! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Fikk sykt lyst på en Eee Pad Transformer. Synd den ikke klarer 720p mkv, eneste som holder meg tilbake. Og en ganske skral lommebok, da.. Klarer den ikke 720p mkv? Hvilke filer er det dingsen klarer i 720p da? Var inne på tanken jeg og men pga. endel mangler så forhåndsbestilte jeg Samsung galaxy tab 10.1 i stedet. Hvilke mangler har Eee Pad i forhold til Galaxy Tab? Har lyst på en nettfjøl, men ikke helt sikker på hvilken enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 For en eller annen grunn så holder jeg er mer knapp på Samsung sin Galaxy Tab en alt annet som har kommet pr dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg