Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah. Forferdelige greier.

Jeg har ikke plass til alle bøkene jeg har hos mamma og pappa og på Steinkjer, så jeg må nå velge noen som må legges i en eske og legges bort for tiden. Slikt er jo umulig! :|

Har du lest alle?

 

Jeg må begynne å lese bøker igjen, det er bare så vanskelig å komme inn i rytmen.

Lenke til kommentar

Jeg må begynne å lese bøker igjen.

Hvorfor? Er det ikke en grunn til at du sluttet?

Man slutter ikke å lese bøker. Jeg synes bare det er blitt vanskelig å holde fokuset gjennom en hel bok. Null problem å lese magasiner, aviser ol, må bare lære meg opp til å lese lengre tekster uten å miste fokus.

Lenke til kommentar

Bah. Forferdelige greier.

Jeg har ikke plass til alle bøkene jeg har hos mamma og pappa og på Steinkjer, så jeg må nå velge noen som må legges i en eske og legges bort for tiden. Slikt er jo umulig! :|

Har du lest alle?

 

Jeg må begynne å lese bøker igjen, det er bare så vanskelig å komme inn i rytmen.

Jeg har lest alle jeg har hos mamma og pappa, men av de fra Steinkjer (som for øyeblikket ligger i fryseren hos mamma og pappa og tar opp plass), så er det vel en 30 stykker jeg ikke har lest enda. Jeg begynner på én, finner en annen en som jeg bare "må" lese og begynner på den, glemmer den forrige boken og sånn går det til jeg har begynt på 10 bøker, og sliter med å bestemme meg for hvilken jeg vil lese ut først. :p

 

Tell me about it. Jeg har holdt på med Markens Grøde siden oktober, liksom. Pinlig. Motivasjonen er bare helt borte. Jeg har blitt bortskjemt av å se mer på film.

Slet med Brand og Pan på samme måte, husker ikke om jeg gav opp eller om jeg faktisk leste dem ferdig. :p

Er vel 10 år siden nå.

 

Irriterende å være allergisk mot saftis nå som sommeren begynner å komme. :/

Pollen allergi er verre. Alt smaker ingenting :( + at man snorker verre enn oldefar på 107 år.

Og det klør og svir som bare juling, man klarer ikke å konse om å gjøre noe, annet enn å kronisk gå på fylla / ruse seg på andre måter for å prøve og ignorere det hele.

Lenke til kommentar

Hmm.

Jeg har tatt medisinene mine uten stopp siden i fjor vinter. Øyedråper, nesespray og nesepulver via turboinhaler og cetirizin (bortsett fra august til mars, da jeg gikk på telfast, atarax og diverse andre piller mot det dermatologen trodde var kronisk elveblest, men som viste seg å være veggedyr), men likevel ... Vedder på at jeg har blitt immun. Ha-ha. :p

Er på min tredje type øyedråper nå. Lomudal. Har ikke merka noe til virkningen enda, men har ikke vært plaget av pollen takket være regn.

Livostin får jeg ikke noe særlig effekt fra, og Opatanol gjør bare vondt verre, samt gjør meg nesten blind i 10-12 minutter før det begynner å fungere i en halvtimes tid, og så er det like ille igjen.

 

Lurer på om Spersallerg fungerer bedre ...

Lenke til kommentar

Men uansett, det jeg kom hit for å poste.

 

Jeg sliter med plassmangel i hyllene mine. Selvfølgelig takket være det faktum at jeg har veldig mange bøker.

Jeg vil ikke kvitte meg med dem heller, for jeg er glad i de som om de er mine egne hjertebarn (og det er de da på en måte også), men jeg skal ha inn 2-300 nye bøker her, og jeg aner ikke hvor jeg skal sette de.

Har pakket ned bøker jeg ikke har lest siden jeg var liten i esker som ligger rundt om her, men det tømte omtrent 1/6 del av en hylle. :p

I tillegg har jeg en drøss med tegneserier jeg heller ikke har plass til, og som ligger i pappesker og slikt som jeg har stacka i sofaen min, så det er begrenset med sitteplasser her. Vet jeg er hoarder, det trenger ingen fortelle meg, men å kvitte seg med bøker og tegneserier, skjer bare ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...