Eplefe Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvorfor har du sluttet med mini-anmeldelser, Steffz? Jeg er syk og ligger med hetebølger og fryser meg i hjel. Jeg er kjempesulten, men hver gang jeg reiser meg blir jeg akutt kvalm. FML. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kan skrive en om Shakes the Clown og en om All Quiet on the Western Front imorgen. Og en valgfri film. På tide at jeg skriver litt lenger anmeldelser, merker jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 I kveld blir det 2 fulle jenter på byen! Skal du ut med ei venninne? Nope men to tidligere nevnte forum jenter skal på byen i dag....... Jeg vil og! Wat! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Akkurat kommet hjem fra historie eksamen, 4 Hvordan er livet i kaffeen i dag? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Fikk nettopp virus på facebook. Drittside. Skal aldri innpå igjen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er din egen feil, ikke Facebook sin. 4 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har ikke trykket på noen linker, så jeg tar ikke noe selvkritikk her. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har ikke trykket på noen linker, så jeg tar ikke noe selvkritikk her. Oh no, hvordan skal du overleve 22.22 uten meg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har ikke trykket på noen linker, så jeg tar ikke noe selvkritikk her. Du har ikke trykket på noen lenker, men fortsatt fått virus på maskinen din? Hva slags virus er dette? Hva gjør det? Hvordan vet du at facebook ga det? Hvor kom det fra? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 I kveld blir det 2 fulle jenter på byen! Skal du ut med ei venninne? Nope men to tidligere nevnte forum jenter skal på byen i dag....... Jeg vil og! Wat! Det var en facebook status som avslørte dere :O Lenke til kommentar
feggy Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Jeg har ikke trykket på noen linker, så jeg tar ikke noe selvkritikk her. Oh no, hvordan skal du overleve 22.22 uten meg? Fikset meg Jeg har ikke trykket på noen linker, så jeg tar ikke noe selvkritikk her. Du har ikke trykket på noen lenker, men fortsatt fått virus på maskinen din? Hva slags virus er dette? Hva gjør det? Hvordan vet du at facebook ga det? Hvor kom det fra? Viste seg å ikke være noe. Fikk feilmelding om at brukeren min var stengt og at jeg hadde kommet meg inn på en side og lastet ned noe greier. Måtte laste ned McAfee for å sjekke om det var noe samt bytte passord.. Edit: byttet bilde. Endret 28. mai 2011 av feggy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er det der big baby born greierne på fb virus? jeg glemte meg og trykte på linken, mens jeg satt i andre tanker. Har slettet videoen nå. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Viste seg å ikke være noe. Fikk feilmelding om at brukeren min var stengt og at jeg hadde kommet meg inn på en side og lastet ned noe greier. Måtte laste ned McAfee for å sjekke om det var noe samt bytte passord.. Er det RART du får virus? 2 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hey, jeg måtte for å få tilbake brukeren min. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det var en facebook status som avslørte dere :O Hahaha, så den nå. Hanna Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Irriterende å være allergisk mot saftis nå som sommeren begynner å komme. :/ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det var en facebook status som avslørte dere :O Hahaha, så den nå. Hanna Var det gøy? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det var utrolig morsomt! Prøvde å få Aleks og Chris (Glufsa og Programvare) dit óg, men de var for opptatte med å være hippe på Blå. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Det var en facebook status som avslørte dere :O Hahaha, så den nå. Hanna Oda <3 Endret 28. mai 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg