Dorian Gray Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone? Komedier: Episodes, Extras, Black Books hvis du liker britisk - It's Always Sunny, The Office (US), Parks & Rec hvis du liker amerikansk. Drama: Mad Men, Studio 60, The West Wing, The Wire Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone? Firefly 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone? Har du sett Misfits? Fantastisk serie fra England. Feeeeeet musikk, pupper, puling, vold, spesielle krefter (ikke nødvendigvis superkrefter), ungdommer og nevnte jeg at det var fra England, så dialektene er helt herlige? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 I'll just leave this legendary song here. Hansegutt, jeg tror verden hadde vært et mye bedre sted om vi alle bare glemte den sangen der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone? Firefly Jeg tror ikke det er et show for Coa. Mine anbefaler var rettet mot den smaken jeg tror han har, og Firefly er noe jeg ville anbefalt til deg eller Dwight Schrute elns. Corny humor, billige set og spacecowboys er litt. meh. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone? Sett Twin Peaks? Nei, men har hatt planer om å se den lenge, tror nesten jeg ser den nå. Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone? Komedier: Episodes, Extras, Black Books hvis du liker britisk - It's Always Sunny, The Office (US), Parks & Rec hvis du liker amerikansk. Drama: Mad Men, Studio 60, The West Wing, The Wire Jeg har sett The Wire, Mad Men og It's Always Sunny. Sistnevnte er forøvrig så genial at jeg må få sett den i løpet av de neste par dagene, mangler fortsatt noen sesonger. The Office er også på lista. Jeg elsker ferie Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 http://www.oslosportslager.no/uploads/bilder/nettbutikk/produkter2/37870-800.jpg Hva er galt med mote & velvære nå for tiden? Postet bildet av de nye skoene mine i skotråden og fikk ikke kjeft. ØY! Jeg har slike sko jeg óg! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Arrested Development og Party Down. Begge to var for morsomme til å ikke bli kansellert. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Haha, er sånn kvinnfolk er IRL også jo 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Arrested er selvskrevet. Party Down så jeg aldri så mye av, men det virket morsomt nok. Curb Your Enthusiasm hadde jeg sett på, men jeg blir for flau. Tror det er en episode hvor han kaller noen en cunt og alle blir sur på ham, etter det måtte jeg slå av. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ja, AD er egentlig i en klasse for seg selv. Jeg tviler sterkt på at det antallet vitser per minutt noen gang vil bli matchet. Protip: Ingenting er morsommere enn CYE når man er brisen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Den danske humorserien Klovn tar greit av. Er flau humor kontinuerlig gjennom alle 6 sesonger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har ikke sett mye Klovn, men det jeg har sett har jeg likt. Det jeg husker var han som fikk ereksjon mens han hoppet i fallskjerm, noe jeg tenker på hver gang noen snakker om fallskjermhopping. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Den er bedre enn de aller fleste UK/US serier jeg har sett. Man bør riktignok ha en forståelse for dansk for å skjønne den da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 I'll just leave this legendary song here. O store Mchansern, eg ber deg så inderlig, lag ei spotifyliste med swaggermusikk og legg den i signaturen din. Så kan vi alle nyte godt av din überkonige musikksmak. Absolutt ikkje sarkastisk, at all lizm. Mja, du subscriber i hvertfall. Regner med du har hørt på den i hele natt. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Tror jeg har funnet den diggeste jobbem ever! Står i en liten bensinstasjon in the middle of nowhere på en regnværsdag. Så godt som ingen her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva er digg med den jobben? Er det gøy å stå der i 8 +/- timer dagen og ikke gjøre en dritt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Heller jobbe med noe interessant og hektisk, enn noe kjedelig og slapt. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Det er digg å sitte å chille og se på tv og være på forum og facebook. Og det er enda diggere å tenke på at jeg får betalt for dette Endret 28. mai 2011 av DevilFish 3 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Heller jobbe med noe interessant og hektisk, enn noe kjedelig og slapt. Nå bruker du veldig negative ord om en jobb som går ut på ingenting. I natt leste jeg halve Slaughterhouse Five, så to filmer og en del episoder av Parks and Rec på jobb. Verken hektisk eller kjedelig, men interessant og slapt var det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg