Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone?

Komedier: Episodes, Extras, Black Books hvis du liker britisk - It's Always Sunny, The Office (US), Parks & Rec hvis du liker amerikansk.

Drama: Mad Men, Studio 60, The West Wing, The Wire

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone?

Har du sett Misfits? Fantastisk serie fra England. Feeeeeet musikk, pupper, puling, vold, spesielle krefter (ikke nødvendigvis superkrefter), ungdommer og nevnte jeg at det var fra England, så dialektene er helt herlige?

Lenke til kommentar

Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone?

Firefly

Jeg tror ikke det er et show for Coa. Mine anbefaler var rettet mot den smaken jeg tror han har, og Firefly er noe jeg ville anbefalt til deg eller Dwight Schrute elns. Corny humor, billige set og spacecowboys er litt. meh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone?

Sett Twin Peaks?

Nei, men har hatt planer om å se den lenge, tror nesten jeg ser den nå.

 

Trenger en anbefaling til en god serie. Har sett Breaking Bad, Dexter og Sons Of Anarchy den siste tiden, men trenger noe nytt. Anyone?

Komedier: Episodes, Extras, Black Books hvis du liker britisk - It's Always Sunny, The Office (US), Parks & Rec hvis du liker amerikansk.

Drama: Mad Men, Studio 60, The West Wing, The Wire

Jeg har sett The Wire, Mad Men og It's Always Sunny. Sistnevnte er forøvrig så genial at jeg må få sett den i løpet av de neste par dagene, mangler fortsatt noen sesonger. The Office er også på lista.

 

Jeg elsker ferie :mrgreen:

Lenke til kommentar

I'll just leave this legendary song here.

O store Mchansern, eg ber deg så inderlig, lag ei spotifyliste med swaggermusikk og legg den i signaturen din. Så kan vi alle nyte godt av din überkonige musikksmak.

 

Absolutt ikkje sarkastisk, at all lizm.

Mja, du subscriber i hvertfall.

 

Regner med du har hørt på den i hele natt.

Lenke til kommentar

Heller jobbe med noe interessant og hektisk, enn noe kjedelig og slapt.

Nå bruker du veldig negative ord om en jobb som går ut på ingenting. I natt leste jeg halve Slaughterhouse Five, så to filmer og en del episoder av Parks and Rec på jobb. Verken hektisk eller kjedelig, men interessant og slapt var det nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...