Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe enig, Kibs. Takler ikke å logge inn på Facebook for deretter å måtte ignorere 20 forskjellige applikasjonforespørsler. Har sikkert fjerna opptil 20 venner fra vennelista mi bare fordi de spamma meg med for mye invitasjoner, hehe. Er ikke Facebook jeg misliker, er de irriterende brukerne.

Der er vi enige. Er tre stykker som spammer meg, men jeg kan ikke slette dem fra facebook i og med at jeg allerede har blokka dem på msn. Kan jo ikke vise at jeg misliker dem. :ph34r:

Dotten?

Skrives det akkurat sånn?

*nikke*

Det er selveste Super-Dotten.

Lenke til kommentar
Hehe enig, Kibs. Takler ikke å logge inn på Facebook for deretter å måtte ignorere 20 forskjellige applikasjonforespørsler. Har sikkert fjerna opptil 20 venner fra vennelista mi bare fordi de spamma meg med for mye invitasjoner, hehe. Er ikke Facebook jeg misliker, er de irriterende brukerne.

Der er vi enige. Er tre stykker som spammer meg, men jeg kan ikke slette dem fra facebook i og med at jeg allerede har blokka dem på msn. Kan jo ikke vise at jeg misliker dem. :ph34r:

Lukter jeg et snev av frykt for konfrontasjon? Liker du dem ikke så liker du dem ikke, ingen grunn til å nekte for det. ;P Du får heller bruke tid på å like meg, jeg er så likans att, så får du andre ting å undres over.. ;P

Lenke til kommentar
Lukter jeg et snev av frykt for konfrontasjon? Liker du dem ikke så liker du dem ikke, ingen grunn til å nekte for det. ;P Du får heller bruke tid på å like meg, jeg er så likans att, så får du andre ting å undres over.. ;P

Er folk som har hatt det vanskelig og mistet en god del venner og diverse. Og når de regner meg som en av deres beste venner eller noe sånt, så kan jeg ikke slette dem uten at de begynner å slite.

Lenke til kommentar
Jeg spyr bare av å leser om facebook invitasjoner..

Død over de som spammer meg med det. friends for sale lissåm. Jeg ekke til salgs! Isåfall skal jeg ha pengene selv :p

:ninja:

Haha, så enig, så enig! Akkurat den Friends For Sale applikasjonen er hvertfall noe tull, egentlig det meste av applikasjoner er noe tull. ;P

Er folk som har hatt det vanskelig og mistet en god del venner og diverse. Og når de regner meg som en av deres beste venner eller noe sånt, så kan jeg ikke slette dem uten at de begynner å slite.

Hørtes ut som en kompleks situasjon å sitte i må jeg si. Men med en slik tankegang er du faktisk mer venn til dem enn du tror selv, selv du muligens misliker dem. Bra holdning det, da er du sikkert en KJEMPE god venn for de du faktisk liker. ;P

Lenke til kommentar
Haha, så enig, så enig! Akkurat den Friends For Sale applikasjonen er hvertfall noe tull, egentlig det meste av applikasjoner er noe tull. ;P

Enig der. Hadde litt opprydding i dag og sletta et par applikasjoner jeg fant ut var poengløse/ingen ville brydd seg om å lese/sjekke dem.

Lenke til kommentar
Hørtes ut som en kompleks situasjon å sitte i må jeg si. Men med en slik tankegang er du faktisk mer venn til dem enn du tror selv, selv du muligens misliker dem. Bra holdning det, da er du sikkert en KJEMPE god venn for de du faktisk liker. ;P

Vi kan godt late som.

Lenke til kommentar

Vi kan godt late som.

Ingen grunn til å ikke kunne unne seg selv et kompliment. ;P

Lenke til kommentar
Ingen grunn til å ikke kunne unne seg selv et kompliment. ;P

Jo, faktisk. Men gidder ikke rippe opp i det nå.

Ang. "fine" profiler...:

[ attachment=212933:urk.JPG ]

Skulle dette være forestille mange ??

Hah, jeg skal ta bilde av ei med MANGE slike drit på siden sin jeg!! *gi meg to sekund*.

Endret av Skagen
Quoting av bilde.
Lenke til kommentar
Var ikke liten den lista der. Tenker bare "12-14 år" hver gang jeg ser slikt.

Hun er over 20. Og legger til nye applikasjoner hver dag. Yay.

Skulle dette være forestille mange ??

Hah, jeg skal ta bilde av ei med MANGE slike drit på siden sin jeg!! *gi meg to sekund*.

Det er flere enn man burde ha. Vet at det finnes MYE verre der ute, men de har jeg ikke noe ønske om å få på venne-lista mi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...