Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei mennesker :) Trenger enda en gang hjelp med noe, og håper noen her kan svare..

Jeg og venninna mi har funnet en hybel vi vil leie, jeg mener at hun eller jeg brude ringe men hun vil få moren sin til å ringe, jeg syns det høres mer 'seriøst' ut om vi ringer selv, men er det normalt at det er mødrene som ringer når det er første gang men flytter ut? :p (Vi er 15 btw, ikke 40)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hva skal man med slik pisslunkent vann med litt smak til?

 

Nei gi meg kaffe anytime,anywhere.

 

Du vet at te og kaffe har samme avkjølingsprosess? :p

Lenke til kommentar

Hei mennesker :) Trenger enda en gang hjelp med noe, og håper noen her kan svare..

Jeg og venninna mi har funnet en hybel vi vil leie, jeg mener at hun eller jeg brude ringe men hun vil få moren sin til å ringe, jeg syns det høres mer 'seriøst' ut om vi ringer selv, men er det normalt at det er mødrene som ringer når det er første gang men flytter ut? :p (Vi er 15 btw, ikke 40)

Ring selv og ha en mamma i nærheten når dere ringer.

 

 

Hva skal man med slik pisslunkent vann med litt smak til?

 

Nei gi meg kaffe anytime,anywhere.

Du vet at te og kaffe har samme avkjølingsprosess? :p
Kjeft! :wee:

 

 

I reject your reality and substitute it with my own!

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Tysk eier. Prøvd å skjelle ut noen på fransk? Det høres ut som du ber dem ut på middag. Tysk derimot! Møt en tysk Polizei og du pisser på deg uansett hva han sier. Det kan godt være at han ber deg ha en fin dag, men du er sikker på at han skal ta opp batongen og klubbe deg rett ned.

Omtrent som når vi sunnmøringar blir småsinte det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...