Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er som de sier, å søke jobb er en heltidsjobb i seg selv. Du må ikke gi opp, bare fortsett å sende søknader så får du napp til slutt. Gå til vikarbyråer også, du trenger ikke ta "hva som helst", du velger selv hvilke områder du ønsker å jobbe i. Ikke gjør det til en vane å stå opp kl 14 selv om du er arbeidsledig, hvertfall. Da får du ikke tid til noe på dagtid.

Lenke til kommentar

Jeg jobber 50%. 2-3 dager hver uke. Står opp som normalt sånn at jeg er klar for å gå over til 100% den dagen det skjer og sender søknader på alt jeg finner av stillinger. Samma faen hvor det er så lenge det er innad trønderlag eller nordland. Orker ikke flytte halve landet så får vel heller være tålmodig

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker betong og asfalt, etter å ha bodd i Asker og Drammen de siste 10 årene.

Liker å rusle rundt i asfaltjungelen og kikke på folk som stresser rundt eller bare nyter dagen.

Å kunne gå innom en kiosk på et gatehjørne og kjøpe en brus eller is. Kikke på rare stands, gå innom parker der det tilfeldigvis er en reggaekonsert, komme bortom en ukjent Gamestop butikk og finne brukte spill..har ikke lyst å bo på landet lengre.

Lenke til kommentar

Jeg kan gå rundt i Oslo i 6-7 timer en sommerdag. Bare velge en retning og rusle av gårde og se hva som befinner seg der. Og elsker det.

 

Muligens fordi det er så totalt forskjellig fra bygda jeg vokste opp i Nord-Norge. Der var det "butikken", "kiosken" og "bensinstasjonen" og that's it. Ellers bare skau og vei.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...