Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 For en halvtime siden begynte jeg å gjøre klart til å reise i morra. Nå er alt klart. Jeg er så glad jeg ikke er kjerring. Pakket en 7 kilos koffert for en to-ukers tur jeg. Har også reist på en helgetur med 2-3 kilo ca, kun ryggsekken. Men nå køyer jeg! Du har ha en fet flytur med DY, den blir sikkert kjip som vanlig. Varer likevel bare 50min da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ey, lucky my ass. Jeg må kjøpe alkoholen min selv ute på byen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Pakket en 7 kilos koffert for en to-ukers tur jeg. Har også reist på en helgetur med 2-3 kilo ca, kun ryggsekken. Kun liten ryggsekk på meg også, men blir mer enn 2-3kg siden jeg tar med lappisen. Kan'ke reise uten det vettu. Ey, lucky my ass. Jeg må kjøpe alkoholen min selv ute på byen Du kunne jo finne en gaybar da, men tror ikke det er så mange av dem i Grenland. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Du kunne jo finne en gaybar da, men tror ikke det er så mange av dem i Grenland. Har jo faktisk hørt det er homo-kvelder et sted i Porsgrunn en gang i blant men nei, gi meg en tørst dame på 40 som spanderer! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Kun liten ryggsekk på meg også, men blir mer enn 2-3kg siden jeg tar med lappisen. Kan'ke reise uten det vettu. Hvertfall dit du skal. Da blir man sett ned på Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 *Småsynge* *Nella fantasia io vedo un mondo chiaro, Li anche la notte è meno oscura. Io sogno d'anime che sono sempre libere....* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hvertfall dit du skal. Da blir man sett ned på Vurderer å ta med kamera også, men jeg vet ikke om jeg gidder å dra på det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 For en halvtime siden begynte jeg å gjøre klart til å reise i morra. Nå er alt klart. Jeg er så glad jeg ikke er kjerring. Dæven. Og jeg som blir litt svett av tanken på at vi plutselig skal dra i morgen. Det er jo sååå mye jeg skulle ordna. Ey, lucky my ass. Jeg må kjøpe alkoholen min selv ute på byen Jeg kjøper også min egen alkohol på byen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Du kunne jo finne en gaybar da, men tror ikke det er så mange av dem i Grenland. Har jo faktisk hørt det er homo-kvelder et sted i Porsgrunn en gang i blant men nei, gi meg en tørst dame på 40 som spanderer! Hør, hør! Gjerne Alexia Bohwim. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Pffff fuck regnet. Finnes ikke dårlig vær, bare pyser Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Nå er jeg dritlei av å se unboxing og review filmer av Samsung Galaxy Tab 10.1. GIEF SLUTTEN AV JUNI Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Kryss fingrene for meg, venter på å bli ringt opp! Får jeg jobben eller ikke? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Kryss fingrene for meg, venter på å bli ringt opp! Får jeg jobben eller ikke? Du får vel ett avslagsbrev i posten just like me Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Håper for guds skyld ikke det Men det gjenstår å se Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg har søkt på i allefall 10 jobber om ikke flere (om du tar med de 15 andre søknadene jeg sendte ut i fjor høst og) og alle sammen kom tilbake med avslag ... Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Er du underkvalifisert til jobbene du søker på? Eller bare helt utrolig uheldig? Synes virkelig synd på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg