Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker det! Har funnet den ultimate grusomme narkisgenseren, så jeg satser på å være Harald Eias versjon av Lena neste gang jeg skal på kostymefest. Satser på at noen skjønner hva jeg skal være. Sist Halloween prøvde jeg meg på aluminiumsfoliehatt á la Signs, og ingen skjønte noen ting. Bummer.

Lenke til kommentar

Elsker det! Har funnet den ultimate grusomme narkisgenseren, så jeg satser på å være Harald Eias versjon av Lena neste gang jeg skal på kostymefest. Satser på at noen skjønner hva jeg skal være. Sist Halloween prøvde jeg meg på aluminiumsfoliehatt á la Signs, og ingen skjønte noen ting. Bummer.

 

 

Det jeg også er redd for, at jeg kommer genialt utkledd også er det ingen som kjenner igjen karakteren :roll:

 

Må også lære meg å røyke hvis jeg skal være han duden, han sover med røyken i munnen.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Såehh... hvor og hva er det av sigarer å få tak i?

Jeg har ikke noen tobakksbutikk under en times kjøretur unna, så det blir dessverre uaktuelt.

 

Noen steder må jo ha større utskifting enn andre så det er mulig å få noe som kan være brukelig sånn for lørdagens skyld?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Also I am a gif!

 

Nå fikk jeg lyst på sigar, jeg óg. So much for å være feminin. Blæ.

 

You are indeed ^^

 

Mulig jeg drar en tur til 7/11 i denne byen, den er rett ved alle utestedene på brygga her, så der er bør det være en viss utskifting av sigarer.

Da risikerer jeg ihvertfall ikke å få en som har ligget der siden september i fjord.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...