L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har de fleste sett Fear and Loathing in Las Vegas? Er paven nazi?Selvsagt har jeg sett den. McH: Nå viser den et par treff på sørlandet så er mulig det var torden likevel. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har de fleste sett Fear and Loathing in Las Vegas? Definitivt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Høres bra ut, da er det kanskje en viss sjanse for at folk jeg kjenner har sett den. Tror nesten jeg må gå for Raoul Duke hvis det blir noe kostymeparty etterhvert. Som den karakteren må man jo være drita (eller egentlig værre) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Elsker det! Har funnet den ultimate grusomme narkisgenseren, så jeg satser på å være Harald Eias versjon av Lena neste gang jeg skal på kostymefest. Satser på at noen skjønner hva jeg skal være. Sist Halloween prøvde jeg meg på aluminiumsfoliehatt á la Signs, og ingen skjønte noen ting. Bummer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Noen her som vet om/hvor de selger AF447 pins-aktig støttegreier. Eneste "good cause" jeg kunne tenke meg å støtte. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Elsker det! Har funnet den ultimate grusomme narkisgenseren, så jeg satser på å være Harald Eias versjon av Lena neste gang jeg skal på kostymefest. Satser på at noen skjønner hva jeg skal være. Sist Halloween prøvde jeg meg på aluminiumsfoliehatt á la Signs, og ingen skjønte noen ting. Bummer. Det jeg også er redd for, at jeg kommer genialt utkledd også er det ingen som kjenner igjen karakteren Må også lære meg å røyke hvis jeg skal være han duden, han sover med røyken i munnen. Endret 26. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jaa, jeg hater det. Det står likevel mye mer respekt av det enn av de som kommer som slutty schoolgirls eller i kostymer fra lekebutikken. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hadde prøvd meg på Gaddhafi om jeg skulle på utkledningsfest. Har tilogmed en kjortel liggende hjemme hos mamma og de et sted. Trenger bare mange medaljer og greier da. Og solbriller inne samt en sånn hatt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Såehh... hvor og hva er det av sigarer å få tak i? Jeg har ikke noen tobakksbutikk under en times kjøretur unna, så det blir dessverre uaktuelt. Noen steder må jo ha større utskifting enn andre så det er mulig å få noe som kan være brukelig sånn for lørdagens skyld? Endret 26. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Mmm hjemmelaget sitron- og appelsingelé! Endret 26. mai 2011 av Lemon Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Okei, du er bare søt Lemon :!: Og ja, jeg fikk lyst på. Tror jeg driter i sigar. Endret 26. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Also I am a gif! Nå fikk jeg lyst på sigar, jeg óg. So much for å være feminin. Blæ. Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg vurderer å gå å legge meg. Men bare vurderer -.- Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Eg vurderte å legge meg. Men så innsåg eg at South park SE15E05 ikkje er sett enno. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Also I am a gif! Nå fikk jeg lyst på sigar, jeg óg. So much for å være feminin. Blæ. You are indeed ^^ Mulig jeg drar en tur til 7/11 i denne byen, den er rett ved alle utestedene på brygga her, så der er bør det være en viss utskifting av sigarer. Da risikerer jeg ihvertfall ikke å få en som har ligget der siden september i fjord. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Multisync: http://www.sigar.com/ <- Norsk nettbutikk Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Vet, men skulle hatt til lørdag Var til og med inne på den siden for et par ukers tid siden, men tenkte ikke noe over at jeg bare burde bestillt da Endret 26. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 For en halvtime siden begynte jeg å gjøre klart til å reise i morra. Nå er alt klart. Jeg er så glad jeg ikke er kjerring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Dere har det mye enklere enn oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg