Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Men, Mchansern, du som har peil: Hvordan finner jeg ut hva slags fly jeg skal fly med i morra? Det er flyvning DY613 fra Bergen kl. 12.

Auch, skulle hatt jobbsystemet her :(

Gå innpå checkmytrip.com og skriv inn ref nummer og etternavnet ditt så finner du ut hva slags metall det er.

Mest sannsynlig luftens Lada - Boeing 737.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regnet med det var trolling. Du har skrevet noe om skole/lekser/eksamen elns tidligere så jeg synes det var litt rart.

Men jeg vet hvordan du har det, går i en klasse der omtrent alle er idioter :p

Men, Mchansern, du som har peil: Hvordan finner jeg ut hva slags fly jeg skal fly med i morra? Det er flyvning DY613 fra Bergen kl. 12.

Bor du i Bergen? :ph34r:

Jøss tok nesten hele sesongen, men nå røyk penisringen ut av Paradise

Auch, leste ordene "men nå røyk penisringen" først :ermm:

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Regnet med det var trolling. Du har skrevet noe om skole/lekser/eksamen elns tidligere så jeg synes det var litt rart.

Hva slags utdanning har du, og hvordan havnet du i reiselivsbransjen? Spør fordi jeg har inntrykk av at det kan være veldig gøye jobber (mye reising til forskjellige land), men samtidig vet jeg ikke om noen spesielle linjer eller utdanning det krever, kanskje utenom gode språkkunnskaper og flink selger.

Lenke til kommentar

blei kjent med ei tysk jente i går som var rimelig nais, men fant ut til slutt at hu hadde kjærste. :p

ellers har jeg animert til nå, og etter deadlinen i morra ska jeg bruke hele lørdagen på å gjøra ferdig en anna animasjon, også ere ei uke med eksamen som starter på mandag. hei hvor det går.

Lenke til kommentar

xi

Reislivslinjen på vgs og årsstudium på høgskole.

Reiselivslinjen faktisk, aldri hørt om. Interessant linje?

Mmmja, dessverre var det jæææævlig mye ubrukelig læring og masse bullshit, men for en som er forelsket i reiselivet så sluker han alt.

Mye økonomi også da, som i seg selv er relativt interessant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...