Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Men, Mchansern, du som har peil: Hvordan finner jeg ut hva slags fly jeg skal fly med i morra? Det er flyvning DY613 fra Bergen kl. 12. Auch, skulle hatt jobbsystemet her Gå innpå checkmytrip.com og skriv inn ref nummer og etternavnet ditt så finner du ut hva slags metall det er. Mest sannsynlig luftens Lada - Boeing 737. Endret 26. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Mest sannsynlig luftens Lada - Boeing 737. Du hadde rett. 737-300. Kjedelig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Deilig å bare slappe av, etter 3 timer med trening Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Regnet med det var trolling. Du har skrevet noe om skole/lekser/eksamen elns tidligere så jeg synes det var litt rart. Men jeg vet hvordan du har det, går i en klasse der omtrent alle er idioter Men, Mchansern, du som har peil: Hvordan finner jeg ut hva slags fly jeg skal fly med i morra? Det er flyvning DY613 fra Bergen kl. 12. Bor du i Bergen? Jøss tok nesten hele sesongen, men nå røyk penisringen ut av Paradise Auch, leste ordene "men nå røyk penisringen" først Endret 26. mai 2011 av handerrre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Bor du i Bergen? Nei, jeg bor en liten busstur unna Bergen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Har aldri flydd innlands i Norge jeg. Selv om jeg har rundt 170 flyturer på baken. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Regnet med det var trolling. Du har skrevet noe om skole/lekser/eksamen elns tidligere så jeg synes det var litt rart. Hva slags utdanning har du, og hvordan havnet du i reiselivsbransjen? Spør fordi jeg har inntrykk av at det kan være veldig gøye jobber (mye reising til forskjellige land), men samtidig vet jeg ikke om noen spesielle linjer eller utdanning det krever, kanskje utenom gode språkkunnskaper og flink selger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) xi Reislivslinjen på vgs og årsstudium på høgskole. Endret 26. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg tenkte jeg skulle starte opp et eget flyselskap. "420 Airlines" med mottoet "We fly you higher". Med direkteruter til Toronto og Amsterdam. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Oslo nå, er det raketter eller torden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Oslo nå, er det raketter eller torden? Tipper det er raketter.http://www.euclid.org/realtime.html Det viser ingen treff i Norge eller omegn. Er en time forsinkelse da, men burde sett noe i nærheten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Tipper det er tyskerne som kommer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 blei kjent med ei tysk jente i går som var rimelig nais, men fant ut til slutt at hu hadde kjærste. ellers har jeg animert til nå, og etter deadlinen i morra ska jeg bruke hele lørdagen på å gjøra ferdig en anna animasjon, også ere ei uke med eksamen som starter på mandag. hei hvor det går. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 xi Reislivslinjen på vgs og årsstudium på høgskole. Reiselivslinjen faktisk, aldri hørt om. Interessant linje? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 xi Reislivslinjen på vgs og årsstudium på høgskole. Reiselivslinjen faktisk, aldri hørt om. Interessant linje? Mmmja, dessverre var det jæææævlig mye ubrukelig læring og masse bullshit, men for en som er forelsket i reiselivet så sluker han alt. Mye økonomi også da, som i seg selv er relativt interessant. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Fikk dratt på klassetur til Barcelona og dro på flatfylla der i en uke i strekk da. Det var stas. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Har de fleste sett Fear and Loathing in Las Vegas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg