Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, klasse kamerat var på nordnytt, det eneste han klarte å prate om var maten, så sinnssykt typisk han, jeg tror jeg død av later.

 

Lol. En venn av meg var på VGTV i forbinnelse med The Gathering. Samtalen gikk slik:

 

Hva er det som er så gøy med dataspill at du vil sitte her hele påsken?

 

Nei... Jeg har ikke lyst til å dra på hytta og sånn.

 

Hva er planene fremover da? (Her sikter journalisten åpenbart til diverse foredrag etc)

 

Nei... Nå skal jeg en tur i butikken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, klasse kamerat var på nordnytt, det eneste han klarte å prate om var maten, så sinnssykt typisk han, jeg tror jeg død av later.

 

Lol. En venn av meg var på VGTV i forbinnelse med The Gathering. Samtalen gikk slik:

 

Hva er det som er så gøy med dataspill at du vil sitte her hele påsken?

 

Nei... Jeg har ikke lyst til å dra på hytta og sånn.

 

Hva er planene fremover da? (Her sikter journalisten åpenbart til diverse foredrag etc)

 

Nei... Nå skal jeg en tur i butikken.

 

Jaja det ikke så enkelt å komme med gode svar når en har en kamera oppe i trynet og NRK eller VG merket står på den ^^. Jeg klarte heldigvis å snike meg rundt et interview i dag.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Innenfor hvilket fagfelt? Kan ta det på PMs om du ønsker?

 

Evt. så troller du meg bare :(

MrExpert_Trollface-Left.jpg

 

Er nok litt ung :p Det er dog noe som virker interresant, men tror ikke jeg hadde taklet det (med tanke på kunder, kan tenke meg det er mange irriterende man møter på)

 

 

 

Fy faen, jeg suger til å trolle. Fikk faktisk litt dårlig samvittighet :(:dontgetit:

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...