Vowels Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Tøff og femi på en og samme tid. Napper øyebryn mens jeg hører på Necros Christos Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Yea, du bør sette på noe mer mandig, som The Fame. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Tør ikke nappe mine egne bryn jeg, får alltid noen andre til å gjøre det. Er så vondt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Øyebryn går greit, eneste problemet er at jeg alltid på nyse. Fikk hjelp til å nappe nippelhår en gang, det var vondt... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Nesehår er verst. Enig. Det er grusomt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Er så mann at jeg ikke napper noen ting jeg ( nesehår er godkjent hvis det er et problem) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg er så mann at jeg ikke barberer ansiktet. Jeg bruker en hammer og slår skjegget inn før jeg biter det av fra innsida. 4 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Nappe nesehår? Det er bare sykt vondt (ja, jeg har prøvd) Øyebryn går bra, greit å ikke ha unibrow. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Longshot, men noen som jobber i reiselivsbransjen her? Hadde vært kult om det ikke bare var meg. Endret 26. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Innenfor hvilket fagfelt? Kan ta det på PMs om du ønsker? Evt. så troller du meg bare Lenke til kommentar
norgi Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Haha, klasse kamerat var på nordnytt, det eneste han klarte å prate om var maten, så sinnssykt typisk han, jeg tror jeg død av later. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Haha, klasse kamerat var på nordnytt, det eneste han klarte å prate om var maten, så sinnssykt typisk han, jeg tror jeg død av later. Lol. En venn av meg var på VGTV i forbinnelse med The Gathering. Samtalen gikk slik: Hva er det som er så gøy med dataspill at du vil sitte her hele påsken? Nei... Jeg har ikke lyst til å dra på hytta og sånn. Hva er planene fremover da? (Her sikter journalisten åpenbart til diverse foredrag etc) Nei... Nå skal jeg en tur i butikken. 3 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Haha, klasse kamerat var på nordnytt, det eneste han klarte å prate om var maten, så sinnssykt typisk han, jeg tror jeg død av later. Lol. En venn av meg var på VGTV i forbinnelse med The Gathering. Samtalen gikk slik: Hva er det som er så gøy med dataspill at du vil sitte her hele påsken? Nei... Jeg har ikke lyst til å dra på hytta og sånn. Hva er planene fremover da? (Her sikter journalisten åpenbart til diverse foredrag etc) Nei... Nå skal jeg en tur i butikken. Jaja det ikke så enkelt å komme med gode svar når en har en kamera oppe i trynet og NRK eller VG merket står på den ^^. Jeg klarte heldigvis å snike meg rundt et interview i dag. Endret 26. mai 2011 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Innenfor hvilket fagfelt? Kan ta det på PMs om du ønsker? Evt. så troller du meg bare Er nok litt ung Det er dog noe som virker interresant, men tror ikke jeg hadde taklet det (med tanke på kunder, kan tenke meg det er mange irriterende man møter på) Fy faen, jeg suger til å trolle. Fikk faktisk litt dårlig samvittighet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Regnet med det var trolling. Du har skrevet noe om skole/lekser/eksamen elns tidligere så jeg synes det var litt rart. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Til giljotinen med trollet! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Men, Mchansern, du som har peil: Hvordan finner jeg ut hva slags fly jeg skal fly med i morra? Det er flyvning DY613 fra Bergen kl. 12. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Jøss tok nesten hele sesongen, men nå røyk penisringen ut av Paradise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg