Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Si ikke det! Kanskje han boler og kommer tilbake. Eh, ja. Just det. *bite eplefe hardt, kibs passe hardt og gneldre til phoenixhunter* Åh. Biting. *klemme Alastor'en min* Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) phoenixhunter* Kall meg Strifer. Jeg kan ikke endre det enda. Må vente 180 dager. Omfg. Endret 25. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Åh. Biting. *klemme Alastor'en min* Hehehhehe koselig Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Hehehhehe koselig A'a. Du er. Noen som vet om noen morsomme grupper man kan joine på facebook? Jeg går jo bananas. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Hehehhehe koselig A'a. Du er. Noen som vet om noen morsomme grupper man kan joine på facebook? Jeg går jo bananas. Finnes det noen altså? ;P Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg ble nettopp medlem av facebook har null peiling på hvordan det funker. Noen som kan gi en kort intro? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Finnes det noen altså? ;P Heaheaheaheaheahea. (som en fyr jeg kjenner bruker å skrive). Neeei, så morsom du er. Og jada, de finnes. Men det var dårlig med "I hate Kimi Raikkonen"-grupper. Oo Ikke logisk. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg ble nettopp medlem av facebook har null peiling på hvordan det funker.Noen som kan gi en kort intro? Du søker opp mennesker som du kjenner, gjerne helst da venner og familie osv. og spør om de vil være din venn, for å øke vennelisten din. Deretter kan du gå på "veggen" til noen av dine venner og skrive på den (altså en slags chatfunksjon) om du vil det. Så søker du opp dama du vil dele en stille lørdagskveld sammen med og "Poke'er'a". Og om du er som de fleste småunger som er på Facebook så må du også legge til et minimumsantall på 20 forskjellige applikasjoner til profilen din som gjør at loadinga av profilen tar 3 minutter. Ellers ikke stort. ;P Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 *bite eplefe hardt*SLEM moderator! *knipse på nesen*Ingen kveldskos på deg i dag, nei! *gå og hente plaster* Jeg kan også finne plaster! *vil ha kveldskos* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Du søker opp mennesker som du kjenner, gjerne helst da venner og familie osv. og spør om de vil være din venn, for å øke vennelisten din. Deretter kan du gå på "veggen" til noen av dine venner og skrive på den (altså en slags chatfunksjon) om du vil det. Så søker du opp dama du vil dele en stille lørdagskveld sammen med og "Poke'er'a". Og om du er som de fleste småunger som er på Facebook så må du også legge til et minimumsantall på 20 forskjellige applikasjoner til profilen din som gjør at loadinga av profilen tar 3 minutter. Ellers ikke stort. ;P Her har vi en fan, ser jeg. Folk som inviterer deg til ALL driten de legger på profilen sin kan brenne. *vil ha kveldskos* *kosebite på* Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 ALASTOR!! Jetg vil bytte visningsnavn nå. Kan du hjelpe meg slik at jeg slipper å vente 180 dager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 du må snakke med en admin, PH Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Hehe enig, Kibs. Takler ikke å logge inn på Facebook for deretter å måtte ignorere 20 forskjellige applikasjonforespørsler. Har sikkert fjerna opptil 20 venner fra vennelista mi bare fordi de spamma meg med for mye invitasjoner, hehe. Er ikke Facebook jeg misliker, er de irriterende brukerne. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, han er det. Eller er ikke bruker og admin moderator det samme? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, han er det.Eller er ikke bruker og admin moderator det samme? admin er de med rødt nick. Mod har bare grønt nick Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja vel. Vet ikke om noen admin jeg som er greie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja vel.Vet ikke om noen admin jeg som er greie. simen1 er da grei. Og Ueland. Egentlig dotten også. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja vel.Vet ikke om noen admin jeg som er greie. Dotten kanskje? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Prøv med Dotten eller Ueland du, PH. *bite eplefe hardt*SLEM moderator! *knipse på nesen*Ingen kveldskos på deg i dag, nei! *gå og hente plaster* Jeg kan også finne plaster! *vil ha kveldskos* Det skulle du tenkt på før du bet. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Dotten? Skrives det akkurat sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg