Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Synd, fikk ikke visum til Saudi-Arabia. Er jo en vantro så kunne vel ikke belage meg på å få det uansett. Da blir det Bangkok i steden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 PS: Jeg fant det semi-ironisk at jeg fikk en mail akkurat nå om hvor fantastisk Island er og at jeg burde ta meg en tur. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Det gjelder bare om du tar retardkurs på vgs (første valginstans, trist.). Er deler nyttige greier i R1/R2/X. Jeg er enig når det kommer til pensum i grunnskolen. my GOD så mye tull det er der. Er ferdig med P1/P2. Skal ta R1 i sommer. Heldigvis kun kurs og ingen eksamen eller noe slikt når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Noen flere her som går VG3 Automatiseringsfaget og har fått forberedelse til eksamen i dag? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg skal ta et fly i morra klokka 12. Når bør jeg være på Flesland? Trippelpost, men i don't give a fuck. Awesome as ever. Due to ashcloud, i reckon you should be there early. Var visst stress på Oslo i dag. Bedre å sitte med en kaffe elns, eller å stresse. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Er ferdig med P1/P2. Skal ta R1 i sommer. Heldigvis kun kurs og ingen eksamen eller noe slikt når jeg er ferdig P-kursene er ganske stusselige i grunn, og en repetisjon av ungdomsskolen. Det er matte man bare har bruk for til skoleoppgavene. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 P-kursene er ganske stusselige i grunn, og en repetisjon av ungdomsskolen. Det er matte man bare har bruk for til skoleoppgavene. Jepp, derfor jeg er glad jeg er ferdig Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Holy shitfuck, nå våkner jeg Hadde vel på alarm sånn rundt 10, for det tenkte jeg var en grei tid å stå opp. Men neida, det skjedde ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Learn How to Fit Eyeglasses Hmm, lurer på hva slags ansiktsform jeg har... Var ikke så lett å prøve å finne det ut... Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Aaw, eksamen var kjempe koselig. Fikk akkurat den ene oppgaven jeg er god på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Så koselig Barnacle! Da kan du bli med på å bestemme nye briller til meg. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg liker de du har allerede. Hvorfor skal du kjøpe nye ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Fordi de har vært fikset med ståltråd siden militæret i '07, samt at styrken i glassene er for svakt for meg. Trenger nye, og dermed noen briller som passer mitt ansikt best. Lurer på om jeg skal ta slike rammefrie briller. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Fordi de har vært fikset med ståltråd siden militæret i '07, samt at styrken i glassene er for svakt for meg. Trenger nye, og dermed noen briller som passer mitt ansikt best. Lurer på om jeg skal ta slike rammefrie briller. Spør de i brillebutikken? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Det er selvsagt en mulighet, men med tanke på at det finnes mange flotte guider på nettet, tenkte jeg at jeg heller kunne spørre her. Har ikke fått time hos brillefolkene ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Burde jeg tenke meg mer om nu når jeg skal ha sex med fokl som er 15 når jeg er blitt 16? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Nei. Det går helt fint. Loven er der for å beskytte 15åringer og yngre fra sex med eldre personer, som 18+. En 15 og 16åring er helt ufarlig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Nei, så lenge du ikke har planer om å gjøre det mot deres vilje. Endret 26. mai 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Sikker på det? Er man under den seksuelle lovalder så er det vel ulovlig uansett. Er du uheldig blir du anmeldt og dømt for seksuell omgang med mindreårige eller noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Sikker på det? Er man under den seksuelle lovalder så er det vel ulovlig uansett. Er du uheldig blir du anmeldt og dømt for seksuell omgang med mindreårige eller noe. Er foreldrene krasse kan de anmelde 16åringen for sex med 15åringen, men retten vil droppe hele saken straks man ser det er frivillig fra begge parter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg