handerrre Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Muahahaha! Endelig! 50 PizzaZnurrer ferdig, 25 i ovnen og 12 på venting. Nå gjennstår bare ett bombenedslag av ett kjøkken. Om noen vil komme å rydde og vaske betaler jeg med PizzaZnurrer? 8D Er der om 6 min Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Muahahaha! Endelig! 50 PizzaZnurrer ferdig, 25 i ovnen og 12 på venting. Nå gjennstår bare ett bombenedslag av ett kjøkken. Om noen vil komme å rydde og vaske betaler jeg med PizzaZnurrer? 8D Gief znurrz. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Anfall: Hvem vet... Blir ofte til at jeg knasker det når jeg drikker ting med isbiter i Endret 25. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Er der om 6 min Lykke til, for jeg mistenker at du ikke er fedjing. 8D Gief znurrz. Rydd kjøkkenz. 8D Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Lykke til, for jeg mistenker at du ikke er fedjing. 8D Wat. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Fedjing, person fra øyriket Fedje. Delen med forblåst øy stemmer, delen med mangel på trær stemmer ikke lenger. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Gief znurrz. Rydd kjøkkenz. 8D K, er der om 7 timar, i følge google maps. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Bah. I natt er det vanskelig å få sove, gitt. -_- Selvfølgelig er det vanskelig når jeg skal opp "tidlig" også. Skulle legge meg 1, drøya det til 3, gjespa i et sett da jeg satt ved PC-en og nå, en time senere, har jeg ligget med øya igjen i fosterstilling (den stillingen jeg stort sett sovner i) og prøvd å bare sovne inn ... Men neida. Nå er jeg mer våken enn da jeg la meg. -_- Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Ahhh, ble stoppet på veg hjem i kveld. På spm. om vi (jeg og kompisen min som kjørte) hadde blitt tatt for noe ulovlig så klarte min venn og sjåfør og si. "Ikke enda"... Jæææævla smart... -.- 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Halv seks og jeg får fortsatt ikke sove. Fantastisk. Vært ute og gått en liten tur, drukket to kopper melk, en kald og en varm, en kopp te etc. Nada. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har drukket akkurat nok vin til å inkludere ordet "embiggen" i oppgaven min. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Halv seks og jeg får fortsatt ikke sove. Fantastisk. Vært ute og gått en liten tur, drukket to kopper melk, en kald og en varm, en kopp te etc. Nada. Det er klart du ikke får sove når du er ute å går tur. Hva med å legge seg i sengen, lukke øynene og bare vente til søvnen tar deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Prøvde det også. Flere ganger lå jeg i en time og ventet på å sovne. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 *gjesp* Sov fra rundt midnatt til litt over åtte, men er fortsatt trøtt. Får vel banke litt kaffe ned i buken. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Kastet mobilen ut av vinduet i søvne når den ringte, heldigvis landet den på akkurat på verandaen og ikke ned i svarteste Grønland 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Det der er morsomt på så ufattelig mange måter. Matte i dag? I know I will. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Kastet mobilen ut av vinduet i søvne når den ringte, heldigvis landet den på akkurat på verandaen og ikke ned i svarteste Grønland Hvordan i alle dager klarer du et slikt kunststykke? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Er en liten kant under vinduet jeg pleier å legge mobilen på om natten. Sov med åpent vindu og var litt for trøtt når jeg skulle "legge" den tilbake etter jeg hadde trukket på slumreknappen e:Lyc, jeg er ferdig med matte for alltid! Hadde eksamen i går, jejej Endret 26. mai 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Da forstår jeg. Virket som om du kastet mobilen ut vinduet i søvne, noe som er litt mer brutalt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg er sikker på at det hadde tatt i gjennomsnitt 9.67sek fra den hadde landet på gaten i Grønland til den hadde vært stjelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg