Lycantrophe Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Bedre enn avkjølt, gitt at det er brunt. Mine står på en hylle i stuen (vil ha glasskap, står på handlelisten). Endret 25. mai 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg er sikkert den eneste ikke-muslimen i verden som ikke er sååååå begeistret for bacon. Spiser det maks en gang i mnd. ellernoe. Nei, du er ikke den eneste. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Så hva gjør man egentlig med Martini Rosso? Har ikek klart å finne noe brukbart svar på hva den brukes til, drikke den bar går ihvertfall ikke. Tok en liten munnfull for så å spytte det ut, var grusomt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 http://bannskap.no/ Dagens oppdagelse. Og en genial en sådan. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg er sikkert den eneste ikke-muslimen i verden som ikke er sååååå begeistret for bacon. Spiser det maks en gang i mnd. ellernoe. Hvis Islam var sant og man fikk alt som ble lovet hvis man bare ikke spiste bacon så hadde jeg fortsatt ikke vært muslim. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Faen så slitsomt det er å gå rundt i de nye skoene mine. Kjenner det verker godt i beina. Slike? http://www.customlakk.no/uploads/tresko_002_flames.jpg Nei, de er litt mer fashionable. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg er sikkert den eneste ikke-muslimen i verden som ikke er sååååå begeistret for bacon. Spiser det maks en gang i mnd. ellernoe. Spiser det kun når jeg får det servert ferdig på asjetten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg kommer mest sannsynlig til å fortære store mengder kjøtt på fredag. Svin, ku, hest, kylling... Vet ikke!... Kanskje en ribbe... kanskje en indrefilét... Om nom nom... Ingenting slår et gratis måltid. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Ingenting slår et gratis måltid. Det er sant, skulle ha det selv i dag. Dessverre var det sånn luksusmat ala 1 scampi osv. som koster overdrevent mye, men som ikke metter magen til en rotte en gang. Dvs. at jeg spiste middag på en av Norges dyreste restauranter og gikk å henta en BigMac på vei hjem, jeg er så gæren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Skjønner ikke at du orker. Får like god mat til en langt billigere pris. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Skjønner ikke at du orker. Får like god mat til en langt billigere pris. Var ikke jeg som betalte noe av kalaset, jeg betalte kun for BigMacen på vei hjem lol. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Skjønner ikke at du orker. Får like god mat til en langt billigere pris. Var ikke jeg som betalte noe av kalaset, jeg betalte kun for BigMacen på vei hjem lol. Men hvis du ikke betalte for måltidet, hvorfor spiste du deg ikke mett!?!? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Skjønner ikke at du orker. Får like god mat til en langt billigere pris. Var ikke jeg som betalte noe av kalaset, jeg betalte kun for BigMacen på vei hjem lol. Men hvis du ikke betalte for måltidet, hvorfor spiste du deg ikke mett!?!? 1) Det var ikke buffèt. 2) Porsjonene var svært små. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Kunne ikke du bestille mer? Middagen jeg skal på, er av typen at "Okei, kredittkortet mitt ligger i baren. Bare bestill hva enn dere vil, så mye dere vil" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Er småfrekt å bestille mer når du akkurat har spist på en av Norges dyreste restauranter for masse penger. Ingen andre tok mer, så det hadde også blitt litt awkward. Gikk greit med en BigMac etterpå. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Da lager jeg meg epleisbiter Skal også lage noen sitronisbiter i morra Det må jo bare være genialt, trenger ikke å dra med blandevann, bare å fylle opp med isbiter og helle over valgt drikke. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Ren vodka med sitronisbiter blir intet annet enn ren vodka. Med sitronisbiter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Slapp av, jeg elsker å knaske isbiter Det er jo mulig å la den stå litt før du drikker opp hele glasset da. Jeg vet ihvertfall at isbitene mine er nesten helt borte mot slutten av drinken når jeg heller oppi noe som er romtemperatur. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Muahahaha! Endelig! 50 PizzaZnurrer ferdig, 25 i ovnen og 12 på venting. Nå gjennstår bare ett bombenedslag av ett kjøkken. Om noen vil komme å rydde og vaske betaler jeg med PizzaZnurrer? 8D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Slapp av, jeg elsker å knaske isbiter Sikker på at du ikke har jernmangel? Det er egentlig ikke spesiellt godt ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg