Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

For de uinnvidde: Gikk til jobb i dag da jeg passerte en gjeng gutter i midten av tjueåra som presterer å si til hverandre "høhøhø det var da alvorlig store fordeler på hu der". Høyt.

Gutter er gutter. De skal tøffe seg blant guttegjengen.

 

Skulle vist dem litt tri-boob. :tease:

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*humre*

 

Å bli busta på slikt må være så pinlig. :p

 

*edit*

 

Kan forresten meddele at noen på jobb her lider av scene-betennelse. Og så spør de meg om en Joy-stick. Det er ikke sånt å tenke som dette når man har med damer i 50-årene å gjøre...

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Fikk meg jobb på en veldig fin lokal resturant forrige uke. Stortrives! Vi har en psykisk utviklingshemmet mann i 40 årene som tar all oppvasken, så jeg som servitør slipper å tenke på det.og han er utrolig artig å prate med, da han egentlig er veldig intelligent, bare mangler alt av sosiale antenner og prater med seg selv hele tiden. Og siden resturanten er av høy kvalitet så får jeg masse tips, fikk 250 kr idag av bare 3 timer jobbing i bare tips! Det liker jeg svært godt. skal bli bra sommerjobb det her! :)

Lenke til kommentar

Nei grøss og gru, tror jeg holder meg til ungdommelige småjenter som jeg kan sitte med på fanget mitt.

Med kommentaren, kjenner du den 3 armen min?

Nei, noe mer som at "jøss, var litt kjølig her", slik de kommer nærmere innpå. Works like a charm. :tease:

 

Jeg er personlig litt mer ridder, jeg spør om dem vil låne jakken slik at de blir varme, og jeg får vist den veltrente kroppen min ;)

Lenke til kommentar
For de uinnvidde: Gikk til jobb i dag da jeg passerte en gjeng gutter i midten av tjueåra som presterer å si til hverandre "høhøhø det var da alvorlig store fordeler på hu der". Høyt.
Det må være et hardt liv :)

 

Fikk meg jobb på en veldig fin lokal resturant forrige uke. Stortrives! Vi har en psykisk utviklingshemmet mann i 40 årene som tar all oppvasken, så jeg som servitør slipper å tenke på det.og han er utrolig artig å prate med, da han egentlig er veldig intelligent, bare mangler alt av sosiale antenner og prater med seg selv hele tiden. Og siden resturanten er av høy kvalitet så får jeg masse tips, fikk 250 kr idag av bare 3 timer jobbing i bare tips! Det liker jeg svært godt. skal bli bra sommerjobb det her! :)

Det finnes ufattelig mange høytfungerende PU rundt om kring å de kan ha et annet syn på ting som er utrolig spennende med logikk som man egentlig kanskje selv ikke tenker over til tider. Utrolig spennende folk egentlig, men enkelte kan bli grusom egosentriske i sin tankegang.

 

Huff...jeg kjenner jeg trenger ferie snart *sukk*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...