Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, er på leting etter hybel og ringte en bra surrete, gammel mann nå.

 

Presenterte meg og spurte om hybelen fortsatt er ledig, og så blir gubben irritert over at jeg ikke har kommet ennå, for jeg skulle jo komme med alle tingene mine i dag.

 

Og han begynte å bli lei av at folk ringer (annonsen jeg fant ble lagt ut i dag), så han mente at jeg "måtte si ifra til de andre, så de ikke ringer".

 

:!:

Lenke til kommentar

Drep meg nå, møtte opp på matteeksamen som privatist.

Første som skjer er at jeg hadde fokusert på litt feil temaer og husket ingenting. I tillegg har jeg ikke sovet mye i natt, så var dødtrøtt.

Deretter så døde kalkulatoren halvveis inn i prøven.

Da bestemte jeg meg bare for å føre inn og stikke.

Godt det ikke gjør noe om jeg stryker, for det kan ihvertfall ikke være lagt ifra :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Problemet med hjemmeeksamen er at man aldri kan si "Nei, fuck it, jeg leverer bare", da man faktisk har 24 timer igjen å skrive. Millicent Fawcett er interessant nok, men jeg vil sove. Vil ikke opp til biblioteket for å finne referanser til ting jeg har funnet opp for å få argumentene mine til å fungere.

Lenke til kommentar

Drep meg nå, møtte opp på matteeksamen som privatist.

Første som skjer er at jeg hadde fokusert på litt feil temaer og husket ingenting. I tillegg har jeg ikke sovet mye i natt, så var dødtrøtt.

Deretter så døde kalkulatoren halvveis inn i prøven.

Da bestemte jeg meg bare for å føre inn og stikke.

Godt det ikke gjør noe om jeg stryker, for det kan ihvertfall ikke være lagt ifra :p

Heh, jeg har privatisteksamen om noen uker. Har egentlig gitt opp hele greia da jeg kommer inn på førstevalget mitt neste år uansett. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt gidder å lese er at jeg pugger med en rimelig søt jente.

Lenke til kommentar

Damnit, klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for en flaske gin, jäger eller rom :roll:

 

Alle tre er blant mine favoritter.

 

Føler Jäger er mer vinterdrikk på hytten.

 

Rom er alltid godt (spesielt blank rom, til f.eks Mojitos). Passer utmerket om sommeren. Gin&Tonic er jo en sommerslager av de sjeldne.

Lenke til kommentar

Lemon: Jeg skal vise deg en fordel jeg! :D

 

(siden jeg føler det ikke passer seg på face :whistle: )

Hahaha!

 

For de uinnvidde: Gikk til jobb i dag da jeg passerte en gjeng gutter i midten av tjueåra som presterer å si til hverandre "høhøhø det var da alvorlig store fordeler på hu der". Høyt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...