Slimda Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Det er bra, jeg har ikke lyst å ta del i dårlige drømmer. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Haha, er på leting etter hybel og ringte en bra surrete, gammel mann nå. Presenterte meg og spurte om hybelen fortsatt er ledig, og så blir gubben irritert over at jeg ikke har kommet ennå, for jeg skulle jo komme med alle tingene mine i dag. Og han begynte å bli lei av at folk ringer (annonsen jeg fant ble lagt ut i dag), så han mente at jeg "måtte si ifra til de andre, så de ikke ringer". :!: Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Drep meg nå, møtte opp på matteeksamen som privatist. Første som skjer er at jeg hadde fokusert på litt feil temaer og husket ingenting. I tillegg har jeg ikke sovet mye i natt, så var dødtrøtt. Deretter så døde kalkulatoren halvveis inn i prøven. Da bestemte jeg meg bare for å føre inn og stikke. Godt det ikke gjør noe om jeg stryker, for det kan ihvertfall ikke være lagt ifra Endret 25. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Problemet med hjemmeeksamen er at man aldri kan si "Nei, fuck it, jeg leverer bare", da man faktisk har 24 timer igjen å skrive. Millicent Fawcett er interessant nok, men jeg vil sove. Vil ikke opp til biblioteket for å finne referanser til ting jeg har funnet opp for å få argumentene mine til å fungere. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Pumpet full av trykkluft. Høhøhø. Jeg trodde dette var slikt som bare skjedde i tegnefilmer. FniZ. Endret 25. mai 2011 av Nie Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Da stakk man til Bergen for å risikere helsa i bedriftsfotball igjen, ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Den saken er blåst ut av alle proposjoner. høhøhøh 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Synes media blåser opp denne saken en del ja. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Drep meg nå, møtte opp på matteeksamen som privatist. Første som skjer er at jeg hadde fokusert på litt feil temaer og husket ingenting. I tillegg har jeg ikke sovet mye i natt, så var dødtrøtt. Deretter så døde kalkulatoren halvveis inn i prøven. Da bestemte jeg meg bare for å føre inn og stikke. Godt det ikke gjør noe om jeg stryker, for det kan ihvertfall ikke være lagt ifra Heh, jeg har privatisteksamen om noen uker. Har egentlig gitt opp hele greia da jeg kommer inn på førstevalget mitt neste år uansett. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt gidder å lese er at jeg pugger med en rimelig søt jente. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Damnit, klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for en flaske gin, jäger eller rom Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Ta en fin 33%/33%/33%-blanding og ta en bottoms up? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Lemon: Jeg skal vise deg en fordel jeg! (siden jeg føler det ikke passer seg på face ) Slimda: tenkte på hva jeg skulle få kjøpt. Og whisky står vel egnetlig også på lista. Har ingen ting stående nå. Tror jeg har èn øl. Endret 25. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Damnit, klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for en flaske gin, jäger eller rom Alle tre er blant mine favoritter. Føler Jäger er mer vinterdrikk på hytten. Rom er alltid godt (spesielt blank rom, til f.eks Mojitos). Passer utmerket om sommeren. Gin&Tonic er jo en sommerslager av de sjeldne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Aha. Billigste flaske med høyeste mengde alkohol. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Gin&Tonic er jo en sommerslager av de sjeldne. Lurer på om jeg skal gå for en flaske Boombay Sapphire, tonic og rose`s lime. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Gah! Virker som om resten av klassen har fått vite karakteren på bacheloroppgaven sin, men jeg finner ingenting og får ikke tak i noen. >< Jeg vet jeg sto, men jeg vil vite karakteren min, damn it! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 men jeg vil vite karakteren min, damn it! En level 82 paladin? 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Lemon: Jeg skal vise deg en fordel jeg! (siden jeg føler det ikke passer seg på face ) Hahaha! For de uinnvidde: Gikk til jobb i dag da jeg passerte en gjeng gutter i midten av tjueåra som presterer å si til hverandre "høhøhø det var da alvorlig store fordeler på hu der". Høyt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Damnit, klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for en flaske gin, jäger eller rom Kjør på med litt rom. Eller eventuelt det du liker best. Endret 25. mai 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 men jeg vil vite karakteren min, damn it! En level 82 paladin? Touché. Når skal du gjenopplive din level 39 hunter, forresten? Han ser så alene ut i guildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg