Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg ba henne ut, hun er i eksamenstid og sa vi fikk ta det senere.

Så jeg sa at hun fikk si ifra når det passet bedre, og det gikk hun med på. Dermed ligger det mest i henne hender.

Jeg kan ihvertfall ikke pushe for tidlig. Situasjonen er absolutt ikke idèell, er helt klar over det.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ba henne ut, hun er i eksamenstid og sa vi fikk ta det senere.

Så jeg sa at hun fikk si ifra når det passet bedre, og det gikk hun med på. Dermed ligger det mest i henne hender.

Jeg kan ihvertfall ikke pushe for tidlig. Situasjonen er absolutt ikke idèell, er helt klar over det.

 

Du kan jo si at du kan stresse henne ned litt ;)

Lenke til kommentar

Ser den, jeg tenkte mer på å bare prate casual med hun, finne bra tone før dere finner på noe. Har opplevd at det er litt kleint hvis man går rett fra å møte/rote med en jente for å så be henne ut eller lignende. Best å legge litt grunnarbeid først tenker jeg da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har ikke sjangs til og få sove, har eksamen i morgen men ha funnet ut at jeg dropper den. Dropper hele utdannelsen foreløbig.

 

Noen som har erfaring med work and travel, eller sånn arbeidsutvekslingsprogram? Jeg har kommet fram til en beslutning. Jeg vil ut og oppleve verden, så snart jeg har sjangs vil jeg gjøre noe sånt. Etter sommeren/høsten tenker jeg. :D Og da virker det som en utrolig grei måte og gjøre det på.

Lenke til kommentar

For et merkelig døgn. Dro på jobb igår kl 06 etter å sovet 3 timer. Stuptrøtt når jeg kom hjem. "Sove en time for å hvile øyet" kl 17. Våknet 23:30. Sto opp og spiste middag..la meg igjen 01:30 og sovnet igjen. Våkna til vekkerklokka 05:30.

 

FML

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja, jeg vet da at det må taes på nytt. Tar det som privatist da. Men har lagt i fra meg planene om skole til nå, så det er ikke noe stress.

 

 

Jeg drømte litt om deg i natt slimda. :p

Lenke til kommentar

Mchansern: Partyløve i kveld, grønnsak i morgen.

Konge om natten, konge om dagen.

 

Nei, jeg skal ta det rolig. Forrige gang ble jeg passe dritings og det var ikke så gøy å gå på jobb dagen etter -.-

 

Men ikke så dritings at du måtte krype inn til sjefen mandag morgen og be om unnskyldning for din motbydelige oppførsel? Det måtte en gjøre etter julebordet i fjor. Går ikke på julebord lengre, jeg.

Fulle kolleger er ikke morsommere enn edrue kolleger.

Lenke til kommentar

Han her er en veldig trivelig danske normalt sett, men i fylla var han helt idiot, gikk rundt og klapsa damene på rumpa og kommenterte at de så ut som horene hans, og dro med seg avdelingssjefen ut på dansegulvet selv om hun ropte NEI NEI NEI fordi hun satt og spiste..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Drømte du om lille meg? Nei, så koselig! Var det en god drøm? Var jeg snill med deg? :tease:

 

Ja, det var en god drøm. :wee: Tror det var flere forum folk og, men dem husker jeg ikke helt klart.

 

 

Bah, jeg er trøtt. Vekt av bjeffing rett nedenfor vinduet av en hund med stålstemme, rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...