Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestillt flybillett for å treffe en digg jente i Oslo, gleder meg som en unge!

Sukker.no eller?

Neida, en jeg traff på byen da jeg var inne til førstegangstjeneste. Fant tonen da, men var helt mot slutten før jeg skulle dimme. Nå har jeg dimmet og skal endelig komme meg bort og treffe hun igjen. :)

Lenke til kommentar

gah... jenta jeg kom ganske langt med forrige lørdag kommer ikke til bursdagsfest nå til lørdag.

Da er det kanskje litt dumt å prøve seg på venninna eller?

Ville gått for begge to i håp om en trekant!

Nå er poenget at hun første ikke kommer lørdag, men det gjør venninna da :p

Men uansett, det blir dumt, venninna kliner med ganske mange på fylla (men ikke meg enn så lenge).

Mens hu føste jeg klina med forrige lørdag virker som ei man kan ta noe mer seriøst.

Og med tanke på at hun forrige lørdag ikke ville kline med venninna (tro meg, venninna prøvde) så tror jeg det blir vanskelig med trekant :hmm:

Lenke til kommentar

gah... jenta jeg kom ganske langt med forrige lørdag kommer ikke til bursdagsfest nå til lørdag.

Da er det kanskje litt dumt å prøve seg på venninna eller?

Ville gått for begge to i håp om en trekant!

Nå er poenget at hun første ikke kommer lørdag, men det gjør venninna da :p

Men uansett, det blir dumt, venninna kliner med ganske mange på fylla (men ikke meg enn så lenge).

Mens hu føste jeg klina med forrige lørdag virker som ei man kan ta noe mer seriøst.

Og med tanke på at hun forrige lørdag ikke ville kline med venninna (tro meg, venninna prøvde) så tror jeg det blir vanskelig med trekant :hmm:

Da har du svart deg selv, viss du vil ha noe seriøst, gå for nr1. tøm og røm: gå for venninna!

Lenke til kommentar

Hvis ikke, ville jeg ventet og sett om det var muligheter for noe mer med hun første, men ikke la det gå for lang tid, fordi da faller interessen.

Jeg måtte dessverre legge dette i henda til jenta, så vi får se.

Og jeg trodde jeg til slutt hadde blitt kortsiktig og kald siden jeg ikke har fått til noe seriøst og kunne trengt erfaring, meeeen det endres fort når man først kommer i gang gitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...