Reeve Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Bestillt flybillett for å treffe en digg jente i Oslo, gleder meg som en unge! 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Woop woop, lykke til! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Drar til Oslo til helga selv. Men ikke for å treffe noen jenter da. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 For å treffe gutter? 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Hvorfor skal man treffe noen? Kan vel dra for å handle skit? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 For å treffe gutter? Nja... Når du sier det på den måten så høres det skittent ut av en eller annen årsak. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Drar til Oslo til helga selv. Men ikke for å treffe noen jenter da. ...det er for å møte meg i all hemmelighet, er det ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 ...det er for å møte meg i all hemmelighet, er det ikke? Oh yes, baby. Det blir deg, meg, en flaske rødvin, en boks vaselin, fire ørret og to agurker på hotelrommet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Bestillt flybillett for å treffe en digg jente i Oslo, gleder meg som en unge! Sukker.no eller? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Lars: Det høres sinnssykt gøy og sketchy ut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 gah... jenta jeg kom ganske langt med forrige lørdag kommer ikke til bursdagsfest nå til lørdag. Da er det kanskje litt dumt å prøve seg på venninna eller? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Bestillt flybillett for å treffe en digg jente i Oslo, gleder meg som en unge! Sukker.no eller? Neida, en jeg traff på byen da jeg var inne til førstegangstjeneste. Fant tonen da, men var helt mot slutten før jeg skulle dimme. Nå har jeg dimmet og skal endelig komme meg bort og treffe hun igjen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 gah... jenta jeg kom ganske langt med forrige lørdag kommer ikke til bursdagsfest nå til lørdag. Da er det kanskje litt dumt å prøve seg på venninna eller? Ville gått for begge to i håp om en trekant! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 tnaaaw så romantisk, deserterer for å treffe ei hvor det var kjærlighet ved første blikk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Lars: Det høres sinnssykt gøy og sketchy ut. Then we have a date! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 gah... jenta jeg kom ganske langt med forrige lørdag kommer ikke til bursdagsfest nå til lørdag. Da er det kanskje litt dumt å prøve seg på venninna eller? Ville gått for begge to i håp om en trekant! Nå er poenget at hun første ikke kommer lørdag, men det gjør venninna da Men uansett, det blir dumt, venninna kliner med ganske mange på fylla (men ikke meg enn så lenge). Mens hu føste jeg klina med forrige lørdag virker som ei man kan ta noe mer seriøst. Og med tanke på at hun forrige lørdag ikke ville kline med venninna (tro meg, venninna prøvde) så tror jeg det blir vanskelig med trekant Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Tenker du kortsiktig og er kald, så kan du prøve deg på venninna. Hvis ikke, ville jeg ventet og sett om det var muligheter for noe mer med hun første, men ikke la det gå for lang tid, fordi da faller interessen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 gah... jenta jeg kom ganske langt med forrige lørdag kommer ikke til bursdagsfest nå til lørdag. Da er det kanskje litt dumt å prøve seg på venninna eller? Ville gått for begge to i håp om en trekant! Nå er poenget at hun første ikke kommer lørdag, men det gjør venninna da Men uansett, det blir dumt, venninna kliner med ganske mange på fylla (men ikke meg enn så lenge). Mens hu føste jeg klina med forrige lørdag virker som ei man kan ta noe mer seriøst. Og med tanke på at hun forrige lørdag ikke ville kline med venninna (tro meg, venninna prøvde) så tror jeg det blir vanskelig med trekant Da har du svart deg selv, viss du vil ha noe seriøst, gå for nr1. tøm og røm: gå for venninna! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Hvis ikke, ville jeg ventet og sett om det var muligheter for noe mer med hun første, men ikke la det gå for lang tid, fordi da faller interessen. Jeg måtte dessverre legge dette i henda til jenta, så vi får se. Og jeg trodde jeg til slutt hadde blitt kortsiktig og kald siden jeg ikke har fått til noe seriøst og kunne trengt erfaring, meeeen det endres fort når man først kommer i gang gitt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Hva mener du med det? At det er opp til hun? Det er du som må pushe på, vil nå jeg påstå i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg