Alastor Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 F****EEEN! Handlet inn til lasagne og alt, og i det jeg skal lage til, så bare heller jeg i melk uten å sjekke videre. Plutselig ser jeg at melka gikk ut på dato 8. februar...at jeg hadde tatt feil melkeflaske fra kjøleskapet . Alt måtte kastes, så i dag ble det hjemkjørt burger og pizza. *Sur* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har is! *Sparke og slå deg bevisstløs, så ta isen og spise den sakte* For sent Epletyv ettersom Kexxy allerede er bevisstløs, og jeg sitter her og koser meg med isen hans. ;P hva er det med dere forumfolk som skal spise en is som allerede er spist? skal dere skjære opp magen min eller? xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 F****EEEN! Handlet inn til lasagne og alt, og i det jeg skal lage til, så bare heller jeg i melk uten å sjekke videre. Plutselig ser jeg at melka gikk ut på dato 8. februar...at jeg hadde tatt feil melkeflaske fra kjøleskapet . Alt måtte kastes, så i dag ble det hjemkjørt burger og pizza. *Sur* OWND by milk Som min litt nerdtete venn villa ha sagt :pr Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har is! *Sparke og slå deg bevisstløs, så ta isen og spise den sakte* For sent Epletyv ettersom Kexxy allerede er bevisstløs, og jeg sitter her og koser meg med isen hans. ;P hva er det med dere forumfolk som skal spise en is som allerede er spist? skal dere skjære opp magen min eller? xD "Alt for iskrem!" sa en gang en vis mann, Albert Einstein tror jeg.. mulig dette er en teori jeg grunnla i fylla.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 F****EEEN! Handlet inn til lasagne og alt, og i det jeg skal lage til, så bare heller jeg i melk uten å sjekke videre. Plutselig ser jeg at melka gikk ut på dato 8. februar...at jeg hadde tatt feil melkeflaske fra kjøleskapet . Alt måtte kastes, så i dag ble det hjemkjørt burger og pizza. *Sur* Du må ikke gråte over spilt melk. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 F****EEEN! Handlet inn til lasagne og alt, og i det jeg skal lage til, så bare heller jeg i melk uten å sjekke videre. Plutselig ser jeg at melka gikk ut på dato 8. februar...at jeg hadde tatt feil melkeflaske fra kjøleskapet . Alt måtte kastes, så i dag ble det hjemkjørt burger og pizza. *Sur* Kjipern den der, får vel "gloate" litt med at jeg akkurat har spist lasagne jeg da, god og mett. ;P Forøvrig 25krs 8min mikro-mat-lasagne, men utrolig god. Anbefales! ;P Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 F****EEEN! Handlet inn til lasagne og alt, og i det jeg skal lage til, så bare heller jeg i melk uten å sjekke videre. Plutselig ser jeg at melka gikk ut på dato 8. februar...at jeg hadde tatt feil melkeflaske fra kjøleskapet sad.gif. Alt måtte kastes, så i dag ble det hjemkjørt burger og pizza. *Sur* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 ? Han biter ikke. Ikke så veldig hardt, i alle fall. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 hva er det med dere forumfolk som skal spise en is som allerede er spist?skal dere skjære opp magen min eller? xD Ja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ej Alastoj en suj modejatoj i dag? *kile under haken* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Episk toast incoming Brød med et lat ketsjup, agurk, ferdigkrydret kjøttdeig fra helga, ost, pizzakrydder og smør Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 ? Han biter ikke. Ikke så veldig hardt, i alle fall. Si ikke det! Kanskje han boler og kommer tilbake. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 ?Han biter ikke. Ikke så veldig hardt, i alle fall. ???? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 *bite eplefe hardt, kibs passe hardt og gneldre til phoenixhunter* Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Episk toast incoming Brød med et lat ketsjup, agurk, ferdigkrydret kjøttdeig fra helga, ost, pizzakrydder og smør Plutselig ble jeg sulten igjen.. =( Endret 25. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 *bite eplefe hardt, kibs passe hardt og gneldre til phoenixhunter* Jeg synes det bare var kjipt med sur melk og den historia di jeg. UÆGH!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som ser på farmen? En fra byen min kommer inn snart.. omg. jeg gruer meg. ekstremt pinlig å høre folk fra krsund på tvn!! (dere har vel hørt den stygge dialekta til solskjær?). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 *bite eplefe hardt*SLEM moderator! *knipse på nesen*Ingen kveldskos på deg i dag, nei! *gå og hente plaster* Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ikke historien men den sure MELKEN så klart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som kjenner igjen denne? En jeg har på msn hadde den i mottatte filer og vet ikke hvem som har skrevet den. Eg_er_lege.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg