Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Da er ihvertfall jeg heller med kompiser..

Det lover godt. Jenter som jenter ikke liker pleier å være jenter som gutter liker.

 

Men igjen, de vil bare ha kompiser :roll:

Ond sirkel det der.

Vennefelle er noe man selv går inn i, ikke noe jenter plasserer deg i. Jenter med guttekompiser har ikke mindre lyst på sex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men igjen, de vil bare ha kompiser :roll:

Ond sirkel det der.

De sier det bare for å teste deg. Neste gang en jente sier at hu bare vil være venn tar du tak i hu, slenger 'a ned på sofaen og flekker av henne klæra. Hu vil egentlig. Jeg lover!

Og husk! Et nei betyr bare "ta meg!" på ett eller annet språk.

Lenke til kommentar

Hahaha, jeg var skikkelig uheldig den kvelden. Å drikke på tom mage og lite søvn funker sjelden.

Tenkte meg det var noe sånt. Det var dog svært underholdende å se deg spise kake. :D

Åh gud. Jaja. Good times, good times. Mener bestemt at jeg hadde planer om å sove i skje med alle. Det feila kraftig.

Lenke til kommentar

Åh gud. Jaja. Good times, good times. Mener bestemt at jeg hadde planer om å sove i skje med alle. Det feila kraftig.

Du sov delvis rolig i hjørnet på sofaen. Selv om både Glufsa og KvitKnekt utførte svært mange... "du får ikke sove her"-angrep på deg...

Lenke til kommentar

Men igjen, de vil bare ha kompiser :roll:

Ond sirkel det der.

De sier det bare for å teste deg. Neste gang en jente sier at hu bare vil være venn tar du tak i hu, slenger 'a ned på sofaen og flekker av henne klæra. Hu vil egentlig. Jeg lover!

 

Will do, det er ganske i tråd med det nye mottoet mitt :whistle:

Neida, har egentlig gått inn for at det er like greit å ikke ha den store kontakten hvis hun sier hun bare vil være venn.

Så lenge hun tilfeldigvis ikke er i vennegjengen da, men de jentene har kameratene mine tatt seg av for det meste, så med andre ord er det grei utbytting av venninner når det blir slutt :roll:

Lenke til kommentar

Men igjen, de vil bare ha kompiser :roll:

Ond sirkel det der.

De sier det bare for å teste deg. Neste gang en jente sier at hu bare vil være venn tar du tak i hu, slenger 'a ned på sofaen og flekker av henne klæra. Hu vil egentlig. Jeg lover!

Og husk! Et nei betyr bare "ta meg!" på ett eller annet språk.

"Neh" på gresk betyr "Ja" på norsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åh gud. Jaja. Good times, good times. Mener bestemt at jeg hadde planer om å sove i skje med alle. Det feila kraftig.

Du sov delvis rolig i hjørnet på sofaen. Selv om både Glufsa og KvitKnekt utførte svært mange... "du får ikke sove her"-angrep på deg...

Ja, jeg slokna helt. De bikkjene.

Lenke til kommentar

Gahhh... har eksamen i morra, jeg har ikke lest i det heletatt.

Privatisteksamen for å forbedre 3ern bare, tror ikke det kommer til å gjøre noen forskjell om jeg så hadde klart bedre.

Nå er jeg ganske sikker på at jeg ikke klarer bedre, kanskje til og med dårligre :p

Har egnetlig ikke lyst til å møte opp en gang med andre ord.

 

Haha, been there. Fikk 3 igjen. Holdt på å melde meg opp enda en gang, men av og til er det like greit å slutte å plage seg selv.

 

Har eksamen i morgen jeg også. Muntlig/praktisk!!! Hjelp hjelp. Jeg som er vant til å sitte for meg selv i fem timer med en kalkulator og ruteark, skal nå frisere et dukkehode og så forsvare, unnskyld, forklare meg etterpå. Det blir så utrolig rart :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

Sweet. Får jeg ligge innerst?

OK, men da er jeg grei.

Du er alt for snill :love:

 

Alkoholprosenten er såpass lav uansett at den ikke klarer å trekke frem gjennom sukkeret.

Joda, man må bare drikke fort nok. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...