Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er helt ok med overvekt av gutter, egentlig :)

Da har du kommet til det riktige forumet. :tease:

Problemet er at dere er i Bergen, og jeg er i Oslo. Må være rimelig overvekt av løse jenter om jeg skal komme meg bort dit igjen. :whistle:

Hvor mange løse jenter trenger du? Holder det ikke med én for å ha en fin kveld?

Tja, det holder med én. Men så var det å finne den ene som passet da. Tar jo ikke hvilken som helst jente heller... :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det er helt ok med overvekt av gutter, egentlig :)

Hvis du synes det er helt ok med overvektige gutter også så er forumet stedet å finne dem. ^^

 

Min erfaring med jenter er at enten så liker de overvekt av gutter fordi de får så mye oppmerksomhet, eller så hater de det fordi de får så mye oppmerksomhet. Vet ikke om du setter pris på at gutter konkurrerer om deg, men jeg har sett gutter virkelig dumme seg ut i fyllaforsøk på å stjele en jente fra gutten hun virket interessert i.

Lenke til kommentar

Det betyr: Jeg har ikke, men hun andre hun har.

Nesten! Riktig svar errrr..... *trommevirvel*

Har ikke her, men hun andre hun har.

BING!

 

den var stygg ja.. du kan ikke si slikt uten å ha en faktisk begrunnelse for det. om du sier det til feil jente kan det såre. så veit du det.

"Fire av fem personer foretrekker gruppevoldtekt"

"Jo nærmere null, jo trangere hull"

"Det er ikke mengden unger som avgjør hvor fort du får malt husveggen, det er hvor hardt du kaster de."

 

Flere? :D

Lenke til kommentar

Jeg synes det er helt ok med overvekt av gutter, egentlig :)

Hvis du synes det er helt ok med overvektige gutter også så er forumet stedet å finne dem. ^^

 

Min erfaring med jenter er at enten så liker de overvekt av gutter fordi de får så mye oppmerksomhet, eller så hater de det fordi de får så mye oppmerksomhet. Vet ikke om du setter pris på at gutter konkurrerer om deg, men jeg har sett gutter virkelig dumme seg ut i fyllaforsøk på å stjele en jente fra gutten hun virket interessert i.

 

Haha, neidu. Det har faktisk lite med oppmerksomhet å gjøre. De er bare lettere å være med og snakke med. Jenter er kompliserte, og de ender stort sett opp med å ha veldig mye imot meg. Da er ihvertfall jeg heller med kompiser..

Lenke til kommentar

Gahhh... har eksamen i morra, jeg har ikke lest i det heletatt.

Privatisteksamen for å forbedre 3ern bare, tror ikke det kommer til å gjøre noen forskjell om jeg så hadde klart bedre.

Nå er jeg ganske sikker på at jeg ikke klarer bedre, kanskje til og med dårligre :p

Har egnetlig ikke lyst til å møte opp en gang med andre ord.

Lenke til kommentar

på ei "øl fyll" ryker det fort ei kasse med 0.33 flasker for min del ihvertfall rekord på øl er 36 på en dag. 16 mai 09 Lemon står som vitne til det :p

Det var en fin dag. *mimre*

 

*billigpåfylla-highfive*

High five!

 

For dyr i drift. Lemon er mye billigere å skjenke.

Det er trist fordi det er sant. Én øl kiler litt i kroppen, liksom. Etter ei halv vinflaske danser jeg frivillig. Etter ei hel vil jeg gå julebukk i oktober.

 

Det hørtes ikke heeelt bra ut..

Slapp av, du blir (dessverre) vant til dem. De er ganske harmløse.

 

Lemon blir veldig full. :D

Hahaha, jeg var skikkelig uheldig den kvelden. Å drikke på tom mage og lite søvn funker sjelden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...