Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og, om man bor langt nok inni gokk på sunnmøre; Du e mej en druspeis. Dør hver gang det blir sagt.

Druspeis! Åååh, jeg blir helt varm i skrotten av å høre slikt. Ingenting er som gode dialektsuttrykk.

Vi bør opprette den sunnmørske forumkaféen, for diskusjon om og med sunnmøre.

Kan jeg være med? Er halvt sunnmørsk :innocent:

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Barnalce? da er det jo garantert bading :D

For dyr i drift. Lemon er mye billigere å skjenke. Skal man først ha jenter der så bør de være fullere enn oss.

Det er jo noen som har råd til å spandere på henne :p samtidig som det er en pen jente ;) (lemon også for den saks skyld, men frykter overvekt av gutter :p )

Lenke til kommentar

Brennsteikjar og druspeis blir nok lett noe lignende hverandre ja :'D

:love:

For dyr i drift. Lemon er mye billigere å skjenke. Skal man først ha jenter der så bør de være fullere enn oss.

Lemon blir veldig full. :D

Kan jeg være med? Er halvt sunnmørsk :innocent:

Skeptiiiisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi burde samle de som blir fullest på forumtreff. Barnacle er ikke invitert, Petter er ikke invitert. Slimda er garantert invitert. Jeg mikser en julebrus og Krekling-drink som tar knekken på enhver.

Jeg bidrar med leveren til en ti år gammel jente, og Ouzo.

Ouzo er nam!

Det er jo noen som har råd til å spandere på henne :p samtidig som det er en pen jente ;) (lemon også for den saks skyld, men frykter overvekt av gutter :p )

Jeg har råd til å sjenke både henne og lemon på fylla. Er vel ikke akkurat det det går på... :p

Du er bare gjerrig ;) typisk sunnmøringer!

Lenke til kommentar

Jo flere jenter jo bedre heter det.

Må si meg og et par kamerater ble noe skuffa da et par jenter inviterte oss til grillparty der vi forventet en heftig overvekt av jenter, for så å møte opp og finne ut at det er en del fler gutter som jenter der :roll:

Ingenting som er bedre enn og bli invitert på jentefors :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...