Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kan ikke tenke meg en kjipere skjebne i verden enn å ikke kunne bli full på en hundrings. 11kr for en Grans Premium, 10 flasker for 110kr, BAM - jeg er toast. Vinflaske til 73kr, en halvliter til 25kr - BAM, jeg er toast.

*billigpåfylla-highfive*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke store karen jeg heller, men har en alkoholtoleranse som er litt høyere en gjennomsnittet. 16 mai drakk jeg 2 liter med 40% pluss 6 halvlitere. 1 minttu 1 tyrker halv flaske med Jameson og ei halv med amundsen pluss litt razz

Funfact: Når man passerer et visst modenhetsnivå er det ikke lenger kult å skryte av hvor mye alkohol man klarer å drikke.

Endelig noen som er tøff nok til å si det!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke tenke meg en kjipere skjebne i verden enn å ikke kunne bli full på en hundrings. 11kr for en Grans Premium, 10 flasker for 110kr, BAM - jeg er toast. Vinflaske til 73kr, en halvliter til 25kr - BAM, jeg er toast.

Sjæl, bare at jeg ikke tåler en hel vinflaske en gang.

Dro vel fem Jägershots med noen forumister for et par uker siden, var relativt kake.

Lenke til kommentar

Og, om man bor langt nok inni gokk på sunnmøre; Du e mej en druspeis. Dør hver gang det blir sagt.

Druspeis! Åååh, jeg blir helt varm i skrotten av å høre slikt. Ingenting er som gode dialektsuttrykk.

Vi bør opprette den sunnmørske forumkaféen, for diskusjon om og med sunnmøre.

Lenke til kommentar

Dro vel fem Jägershots med noen forumister for et par uker siden, var relativt kake.

Vi burde samle de som blir fullest på forumtreff. Barnacle er ikke invitert, Petter er ikke invitert. Slimda er garantert invitert. Jeg mikser en julebrus og Krekling-drink som tar knekken på enhver.

Lenke til kommentar

Vi burde samle de som blir fullest på forumtreff. Barnacle er ikke invitert, Petter er ikke invitert. Slimda er garantert invitert. Jeg mikser en julebrus og Krekling-drink som tar knekken på enhver.

Hvorfor ikke Barnalce? da er det jo garantert bading :D

Lenke til kommentar

Ingen vet heeeelt sikkert hva det betyr.. Men alle sier det likeve.

Litt som Brennsteikjar med andre ord?

For mange, mange år siden, slet min far med å åpne en skuff på en båt. Jeg og søskenbarnet mitt så på (vi var små), får min far snudde seg til oss og sa noe som "For å fikse ditta her, tek du berre å legg på ein BRENNSTEIKJAR, so fiksa det sej!"

Og så åpnet han skuffen. Epic.

Vi bør opprette den sunnmørske forumkaféen, for diskusjon om og med sunnmøre.

Tja, tror ikke jeg vil poste der. Folk er så gnetne på å plusse ting. :tease:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi får teste grensene dine en gang. :cool:

Teste de? Jeg spydde. Det er flaut som faen skal du vite.

Prøvde å holde følge med dere harde metalgutta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...