Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du trenger såppas, normalt drikker jeg 12 halvlitere med øl/cider helt greit på en fest + brennevin

Joda, vil nok trenge en betydelig mengde smirnoff ice for å få noe ut av det. Merka ikke en shit etter den ene flaska jeg drakk hos Hanna.

Tipper du kjenner det godt etter 6 stk jeg :)

Lenke til kommentar

En flaske Munkholm koster sånn...5 kroner?

Det lyser igjennom at du er fra Sunnmøre ja! :!:

Koster det bare 5 kroner? Vettafaen hva prisene er. Forventa mer? :p

Må være stolt av hvor man er ifra! Sålenge der man er ifra er noe å være stolt over. Faktisk så sitter jeg på min hjembygds stolthet. :love:

Lenke til kommentar

Hmm.... Syns egentlig leksene ble ok jeg, nå :) he he

Se der, nå ble problemet løst. Bort med deg å fullføre leksene dine jente, ellers ender du opp som meg... :whistle:

Tipper du kjenner det godt etter 6 stk jeg :)

Skeptisk. Men jeg skal la tvilen gå til gode, du er tross alt langt mer erfaren enn meg.

Lenke til kommentar

Slimda da skal du kjøpe 12 smirnoff en gang så drar vi på fest :)

Haha. 12 flasker er jææævlig mye... Og jeg som ikke drikker mer enn en flaske brus på fester... :p

Tror du trenger såppas, normalt drikker jeg 12 halvlitere med øl/cider helt greit på en fest + brennevin

Jeg hadde nok klart 12 halvlitere uten problemer på en fest. Gitt at festen varte i to dager. Godt å være slank og stusselig, altså. En flaske vin og jeg smiler fint.

Lenke til kommentar

Jeg er sunnmøring

Haha, gjerrige sunnmøring. Føler med deg :')

Vi er ikke gjerrige! Vi er økonomiske! Ikke vits å sløse penger på noe noen andre allerede har kjøpt! Er derfor Sunnmøringen møtte opp hos Kongen for å motta medalje i en dress lånt fra en kompis. :D

Lenke til kommentar

Jeg er sunnmøring

Vi er ikke gjerrige! Vi er økonomiske! Ikke vits å sløse penger på noe noen andre allerede har kjøpt! Er derfor Sunnmøringen møtte opp hos Kongen for å motta medalje i en dress lånt fra en kompis. :D

I know :p Er nemlig sunnmøring selv, d'oh :D

Lenke til kommentar

Slimda da skal du kjøpe 12 smirnoff en gang så drar vi på fest :)

Haha. 12 flasker er jææævlig mye... Og jeg som ikke drikker mer enn en flaske brus på fester... :p

Jeg hadde nok klart 12 halvlitere uten problemer på en fest. Gitt at festen varte i to dager. Godt å være slank og stusselig, altså. En flaske vin og jeg smiler fint.

Jeg er ikke store karen jeg heller, men har en alkoholtoleranse som er litt høyere en gjennomsnittet. 16 mai drakk jeg 2 liter med 40% pluss 6 halvlitere. 1 minttu 1 tyrker halv flaske med Jameson og ei halv med amundsen pluss litt razz

Skeptisk. Men jeg skal la tvilen gå til gode, du er tross alt langt mer erfaren enn meg.

Er rimelig sikker på at du kjenner det etter 6 ja.

Lenke til kommentar

Kan ikke tenke meg en kjipere skjebne i verden enn å ikke kunne bli full på en hundrings. 11kr for en Grans Premium, 10 flasker for 110kr, BAM - jeg er toast. Vinflaske til 73kr, en halvliter til 25kr - BAM, jeg er toast.

That said, er vel rimeligere å gå for gress. Krone/buzz-ratioen der er ganske grei, gitt at man ikke gjør det for ofte.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke store karen jeg heller, men har en alkoholtoleranse som er litt høyere en gjennomsnittet. 16 mai drakk jeg 2 liter med 40% pluss 6 halvlitere. 1 minttu 1 tyrker halv flaske med Jameson og ei halv med amundsen pluss litt razz

Samme kveld drakk jeg en 3/4 deler av en Kalinka 22, fem glasspils og en halv flask vin. Lå å spøy et døgn dagen derpå. Jeg har alkoholtoleransen til en fjortenårig anorektiker.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Jeg er sunnmøring

Hehe. Typen min ble kategorisert som gjerrig av sunnmøringer når han bodde på Sunnmøre :p

Lenke til kommentar

Funfact: Når man passerer et visst modenhetsnivå er det ikke lenger kult å skryte av hvor mye alkohol man klarer å drikke.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg har til dags dato ikke brukt dette sjekketrikset. Mest fordi jeg ikke har av vane til å gå frem til fremmede kvinner og slenge ut one-liners.

Men, en slager er alltid følgende utsagn. Steikje fine gardine...

Funfact: Når man passerer et visst modenhetsnivå er det ikke lenger kult å skryte av hvor mye alkohol man klarer å drikke.

Funfact: Petter er ikke moden.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...