multisync Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Lurer på om det finnes noe man kan putte i drinker for å gjøre dem selvlysende. Uten å skade den som drikker selvsagt. Det er en del som lyser under UV-lys som man kan blande drinker med/putte i drinken. Her er en liste jeg fant: * blue raspberry Little Hugs™ (really awful-tasting kiddie soft drink) * Mountain Dew™ and Diet Mountain Dew™ (one source included several 'toxic waste' recipes) * Tonic Water (or any drink containing quinine) * many sports drinks * Absinthe * Blue Curacao™ * some of the new bright food colors * certain flavors of gelatin * vitamin B12 (glows bright yellow) * chlorophyll (like from spinach juice, glows blood red) Endret 24. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Fordi smirnoff ikke smaker noe som den deler med andre alkoholholdige drikker - den er søt, kvalmende og seig. Alkoholprosenten er såpass lav uansett at den ikke klarer å trekke frem gjennom sukkeret. Hipsterkongen er det du blir hver gang du flotter deg med hva du ikke gjør som mange andre gjør. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Lillebroren min er sånn. Sier at han kan lukte alkoholsmaken på øl. Litt usikker på om det er mulig, tbh. Tror han bare forbinder øl med alkohol, hadde jeg gitt ham non-alcoholic vin/øl så hadde han sikkert sagt det samme. Ooh, det kan du jo forsøke. En vin med og en uten alkohol, så ser du om du smaker hvilken som er hvilken. Jeg tviler på at jeg hadde klart det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Smirnoff syns jeg smakte som saft, rett og slett. Det gikk ned uten noe problemer. Fint jeg har fått en tittel for å være meg selv, selv om jeg på ingen måte er enig i det. Ooh, det kan du jo forsøke. En vin med og en uten alkohol, så ser du om du smaker hvilken som er hvilken. Jeg tviler på at jeg hadde klart det. Må det være vin?... Tar gjerne eksperimentet med noe annet enn vin... De vinene jeg har smakt hittil har ikke akkurat vært noen stor... suksess... 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Smirnoff ER saft. Med ekstra sukker og 10 dråper dårlig vodka. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Mulig. Men det er en alkoholholding drikke jeg klarer å få ned uten problem. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Slimda da skal du kjøpe 12 smirnoff en gang så drar vi på fest Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Vær vennlig og redd meg fra leksene.... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Smirnoff syns jeg smakte som saft, rett og slett. Det gikk ned uten noe problemer. Fint jeg har fått en tittel for å være meg selv, selv om jeg på ingen måte er enig i det. Ooh, det kan du jo forsøke. En vin med og en uten alkohol, så ser du om du smaker hvilken som er hvilken. Jeg tviler på at jeg hadde klart det. Må det være vin?... Tar gjerne eksperimentet med noe annet enn vin... De vinene jeg har smakt hittil har ikke akkurat vært noen stor... suksess... Jeg sjenker meg et glass rødvin nå, skal du ha litt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg drikker tuborg kan få det også, tror han er like glad i begge deler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Har selv rødvin gående ikveld. Vurderte Jim Beam, men etter whiskydiskusjonen fant jeg ut at vin er mer det jeg er ute etter. Du kan forsøke alkoholfritt øl. Vet ikke om alkoholfritt gin er noe særlig. Det blir vel bare å slikke på noe sånt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg sjenker meg et glass rødvin nå, skal du ha litt? Ja takk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Knis. Lycantrophe, keeping people sober. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Slimda da skal du kjøpe 12 smirnoff en gang så drar vi på fest Haha. 12 flasker er jææævlig mye... Og jeg som ikke drikker mer enn en flaske brus på fester... Jeg sjenker meg et glass rødvin nå, skal du ha litt? Var du ikke kommet til Hanna når jeg smakte på den vinen som var der? Jeg hadde et flott ansiktsuttrykk. Du kan forsøke alkoholfritt øl. Vet ikke om alkoholfritt gin er noe særlig. Det blir vel bare å slikke på noe sånt. Alkoholfritt øl skal testes en gang. Må bare finne noen som har kjøpt det. Orker ikke kjøpe noe, for så å måtte kaste det. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er jo bare å kjøpe en flaske da... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Vær vennlig og redd meg fra leksene.... Kom og sitt på fanget mitt, vesla, så skal jeg fortelle deg en lang og hard historie... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Slimda da skal du kjøpe 12 smirnoff en gang så drar vi på fest Haha. 12 flasker er jææævlig mye... Og jeg som ikke drikker mer enn en flaske brus på fester... Tror du trenger såppas, normalt drikker jeg 12 halvlitere med øl/cider helt greit på en fest + brennevin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er jo bare å kjøpe en flaske da... Jeg er sunnmøring, okei? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Alkoholfritt øl skal testes en gang. Må bare finne noen som har kjøpt det. Orker ikke kjøpe noe, for så å måtte kaste det. En flaske Munkholm koster sånn...5 kroner? Det lyser igjennom at du er fra Sunnmøre ja! :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Tror du trenger såppas, normalt drikker jeg 12 halvlitere med øl/cider helt greit på en fest + brennevin Joda, vil nok trenge en betydelig mengde smirnoff ice for å få noe ut av det. Merka ikke en shit etter den ene flaska jeg drakk hos Hanna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg