Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Lurer på om det finnes noe man kan putte i drinker for å gjøre dem selvlysende. Uten å skade den som drikker selvsagt.

 

Det er en del som lyser under UV-lys som man kan blande drinker med/putte i drinken.

 

Her er en liste jeg fant:

* blue raspberry Little Hugs™ (really awful-tasting kiddie soft drink)

* Mountain Dew™ and Diet Mountain Dew™ (one source included several 'toxic waste' recipes)

* Tonic Water (or any drink containing quinine)

* many sports drinks

* Absinthe

* Blue Curacao™

* some of the new bright food colors

* certain flavors of gelatin

* vitamin B12 (glows bright yellow)

* chlorophyll (like from spinach juice, glows blood red)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi smirnoff ikke smaker noe som den deler med andre alkoholholdige drikker - den er søt, kvalmende og seig. Alkoholprosenten er såpass lav uansett at den ikke klarer å trekke frem gjennom sukkeret.

 

Hipsterkongen er det du blir hver gang du flotter deg med hva du ikke gjør som mange andre gjør.

Lenke til kommentar

Lillebroren min er sånn. Sier at han kan lukte alkoholsmaken på øl. Litt usikker på om det er mulig, tbh. Tror han bare forbinder øl med alkohol, hadde jeg gitt ham non-alcoholic vin/øl så hadde han sikkert sagt det samme.

 

Ooh, det kan du jo forsøke. En vin med og en uten alkohol, så ser du om du smaker hvilken som er hvilken. Jeg tviler på at jeg hadde klart det.

Lenke til kommentar

Smirnoff syns jeg smakte som saft, rett og slett. Det gikk ned uten noe problemer.

 

Fint jeg har fått en tittel for å være meg selv, selv om jeg på ingen måte er enig i det.

 

Ooh, det kan du jo forsøke. En vin med og en uten alkohol, så ser du om du smaker hvilken som er hvilken. Jeg tviler på at jeg hadde klart det.

Må det være vin?... Tar gjerne eksperimentet med noe annet enn vin... De vinene jeg har smakt hittil har ikke akkurat vært noen stor... suksess...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Smirnoff syns jeg smakte som saft, rett og slett. Det gikk ned uten noe problemer.

 

Fint jeg har fått en tittel for å være meg selv, selv om jeg på ingen måte er enig i det.

 

Ooh, det kan du jo forsøke. En vin med og en uten alkohol, så ser du om du smaker hvilken som er hvilken. Jeg tviler på at jeg hadde klart det.

Må det være vin?... Tar gjerne eksperimentet med noe annet enn vin... De vinene jeg har smakt hittil har ikke akkurat vært noen stor... suksess...

Jeg sjenker meg et glass rødvin nå, skal du ha litt? :fun:

Lenke til kommentar

Slimda da skal du kjøpe 12 smirnoff en gang så drar vi på fest :)

Haha. 12 flasker er jææævlig mye... Og jeg som ikke drikker mer enn en flaske brus på fester... :p

Jeg sjenker meg et glass rødvin nå, skal du ha litt? :fun:

Var du ikke kommet til Hanna når jeg smakte på den vinen som var der? Jeg hadde et flott ansiktsuttrykk. :)

Du kan forsøke alkoholfritt øl. Vet ikke om alkoholfritt gin er noe særlig. Det blir vel bare å slikke på noe sånt.

Alkoholfritt øl skal testes en gang. Må bare finne noen som har kjøpt det. Orker ikke kjøpe noe, for så å måtte kaste det. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slimda da skal du kjøpe 12 smirnoff en gang så drar vi på fest :)

Haha. 12 flasker er jææævlig mye... Og jeg som ikke drikker mer enn en flaske brus på fester... :p

 

Tror du trenger såppas, normalt drikker jeg 12 halvlitere med øl/cider helt greit på en fest + brennevin

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...