Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen av dere geniale genier her inne som kan forklare meg greia med planking? ER det noe poeng i det? Det virker så veldig som bortkastet tid.

Idiots being idiots.

Jeg hadde denne samtalen med en kompis tidligere i dag. Han spurte hva poenget var, jeg svarte "People being people". Det er vel omtrent det samme som "idiots being idiots".

 

Han kontret riktignok med "People being planks", som forsåvidt er mer korrekt.

Lenke til kommentar

Er man pingle fordi man ikke liker alkohol?

Ikke for det i seg selv, men mangelen på eventyrlyst og det du kaller "alkoholsmak" (som jeg tipper er enten bitterheten i øl (som det forresten finnes tusevis av typer av) eller rent sprit (som man unngår ved å drikke skikkelige saker)) hvis eneste tålelige ender opp som smirnoff ice. Som bare er søtt og fælt.

Det har ingenting med eventyrlyst, og alt med alkoholsmaken å gjøre. Som jeg nevnte, så har jeg nesten ved hver eneste anledning jeg har hatt, smakt på de forskjellige drikkevarene folk har å tilby. Med unntak av to ganger, har jeg kjent en ekkel, bæsk smak hengende igjen, som jeg klassifiserer som "alkoholsmaken". De to gangene? Smirnoff Ice fra en venninne, og en visstnok perfekt blandet tyrker. (aldri godta drikke fra en trønder...)

Lenke til kommentar

Jeg hadde denne samtalen med en kompis tidligere i dag. Han spurte hva poenget var, jeg svarte "People being people". Det er vel omtrent det samme som "idiots being idiots".

Jepp, people = idiots.

 

Han kontret riktignok med "People being planks", som forsåvidt er mer korrekt.

:!:

Lenke til kommentar

Det har ingenting med eventyrlyst, og alt med alkoholsmaken å gjøre. Som jeg nevnte, så har jeg nesten ved hver eneste anledning jeg har hatt, smakt på de forskjellige drikkevarene folk har å tilby. Med unntak av to ganger, har jeg kjent en ekkel, bæsk smak hengende igjen, som jeg klassifiserer som "alkoholsmaken". De to gangene? Smirnoff Ice fra en venninne, og en visstnok perfekt blandet tyrker. (aldri godta drikke fra en trønder...)

Jeg tror du bare har drukket dårlige varer. Hvordan reagerer du på øl?

 

The statement stands. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror du bare har drukket dårlige varer. Hvordan reagerer du på øl?

 

The statement stands. :)

Øl lider samme problem som alle andre alkoholholdige drikkevarer. Den alkoholsmaken som blir liggende igjen.

 

Men jada, du kan la være å tro på meg. Det går greit. Kom gjerne bort til meg på en fest og mas på meg om hvorfor jeg ikke drikker. Det er like gøy, hver gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å mase, jeg driter fullstendig i hva du gjør. Men om ølsmaken er pregende ved øl (da håper jeg du har drukket mer enn Ringnes, for det er fælt uansett). Men jeg tror du enten overreagerer, er hypersensitiv (not likely) eller er, vel, pingle. ;)

 

Husk at øl kommer i et utall varianter, da.

Lenke til kommentar

Det gjør jeg. Har prøvd både flaske og boks, mørk og lys, utenlandsk og norsk. Men jeg beklager at jeg ikke kan ramse opp alle navnene, da en slurk her og der ikke akkurat gir grunnlag til å huskes.

 

Har blitt utfordret til å smake på drinkene til en kompis som sier han kan blande de perfekt. Jeg ser frem til det.

Lenke til kommentar

Mulig jeg ikke kan smake, men det forandrer ikke det faktum at jeg ikke klarer å drikke noe med alkohol. Om det er noe som går bort ved å drikke store mengder smirnoff ice, eller noe jeg må leve med resten av livet vet jeg ikke. Om det er psykisk, hvorfor reagerer det da ikke på smirnoff?

 

Som sagt, jeg vet ikke. Jeg har prøvd mange ganger, og jeg har kommet med min teori. Noe mer enn det kan jeg ikke gjøre. Er liksom ikke så fristende å drikke noe som skuffer hver gang, heller.

 

Og Hipsterkonge? Hva faen er det, liksom? :p

 

Lurer på om det finnes noe man kan putte i drinker for å gjøre dem selvlysende. Uten å skade den som drikker selvsagt.

Nærmeste jeg fant

 

*edit*

 

Her er et tips fra Wheelie.

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...