Nie Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Vær til sitt bruk. Stort sett har jeg vanskelig for å se for meg at en flaske brus av noe slag er bedre enn en god flaske rødvin i godt selskap. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Enig med Nie. Forøvrig er cowboygryte helt okay, men blir superb med ei brødskive med speilegg på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nei, det er det ikke. Jo, det er det. (see what I did there?) Vær til sitt bruk. Stort sett har jeg vanskelig for å se for meg at en flaske brus av noe slag er bedre enn en god flaske rødvin i godt selskap. ^^ Mmm, Villa farris. Jeg takler bare ikke rødvin, sorry. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hvorfor drikke alkohol i det hele tatt? Brus er jo like godt, om ikke bedre. Det er mye alkohol som smaker godt. Og noen ganger vil man bare bli full. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Skal tequila smake godt? Ja? Hvorfor skulle man ellers drikke det? Skal man bare drikke for å bli full er vodka veien å gå. Det smaker mindre. Jeg synes det smaker helt jævlig rent, men er fantastisk i drinker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg har hørt det ryktet der, L4r5, men hittil har jeg bare funnet Smirnoff Ice som smaker godt. Resten legger igjen en slik grusom alkoholsmak i kjeften. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg har hørt det ryktet der, L4r5, men hittil har jeg bare funnet Smirnoff Ice som smaker godt. Resten legger igjen en slik grusom alkoholsmak i kjeften. Du er sikkert sånn supersmaker. Sånn som har masse ekstra smaksløker i forhold til gjennomsnittsmennesket. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Du er kanskje det mest pinglete jeg vet om. McHansern har hvertfall swagger nok til å bestille ICE på ulver-konsert. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Hvorfor drikke alkohol i det hele tatt? Brus er jo like godt, om ikke bedre. Jeg kan innrømme at jeg har noen sosiale hemninger når jeg ikke drikker. Det blir litt bedre når jeg får i meg noe. Har fortsatt ikke løpt nedover gata naken eller introdusert meg selv ved å kline med noen eller hoppet opp på bordet og begynnt å danse... you catch my drift. Endret 24. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Smirnoff Ice, smaker godt? Da kan man jo alvorlig talt heller bare finne frem sukkerskålen. Det er ikke alkoholen man merker først uansett. oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er mye alkohol som smaker drit, men noen ganger vil man bare bli full. I fix Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei, bartender! Gi meg en øl'a! Hva må man gjøre for å bli full i denne møkkakafeen?` Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Du er sikkert sånn supersmaker. Sånn som har masse ekstra smaksløker i forhold til gjennomsnittsmennesket. Mulig, mulig. Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg tar faktisk å smaker på litt på noen fester, men har fortsatt ikke funnet noe som IKKE gir den grusomme bismaken. Smirnoff Ice ga ikke en slik smak, og det satte meg ut første gang jeg prøvde det, for jeg var forberedt på å kjenne den smaken. Du er kanskje det mest pinglete jeg vet om. Er man pingle fordi man ikke liker alkohol? Smirnoff Ice, smaker godt? Da kan man jo alvorlig talt heller bare finne frem sukkerskålen. Det er ikke alkoholen man merker først uansett. oO Jeg gjør det. Jeg skulle gjerne lånt deg tungen min slik du fikk kjent det selv, men det er ikke så gøy. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg skulle gjerne lånt deg tungen min GRIS! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Du er kanskje det mest pinglete jeg vet om. McHansern har hvertfall swagger nok til å bestille ICE på ulver-konsert. Me gusta. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Du er kanskje det mest pinglete jeg vet om. Er man pingle fordi man ikke liker alkohol? Ikke for det i seg selv, men mangelen på eventyrlyst og det du kaller "alkoholsmak" (som jeg tipper er enten bitterheten i øl (som det forresten finnes tusevis av typer av) eller rent sprit (som man unngår ved å drikke skikkelige saker)) hvis eneste tålelige ender opp som smirnoff ice. Som bare er søtt og fælt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg sitter og hører på mamma se brennpunkt i bakgrunnen, og det gjør litt vondt. "Ja... Når jentene går kledd slik kjenner jo vi guttene litt på ... lyster, da." "Altså, når jenter kler seg så utfordrende så sender jo det signaler til gutta om at jenta har lyst på noe." (Forbehold om at sitatene ikke er korrekte, meningen kommer frem.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg