Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er det ikke.

Jo, det er det. (see what I did there?)

Vær til sitt bruk.

Stort sett har jeg vanskelig for å se for meg at en flaske brus av noe slag er bedre enn en god flaske rødvin i godt selskap. ^^

Mmm, Villa farris. :love:

Jeg takler bare ikke rødvin, sorry.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har hørt det ryktet der, L4r5, men hittil har jeg bare funnet Smirnoff Ice som smaker godt. Resten legger igjen en slik grusom alkoholsmak i kjeften.

Du er sikkert sånn supersmaker. Sånn som har masse ekstra smaksløker i forhold til gjennomsnittsmennesket.
Lenke til kommentar

Hvorfor drikke alkohol i det hele tatt? Brus er jo like godt, om ikke bedre. :tease:

Jeg kan innrømme at jeg har noen sosiale hemninger når jeg ikke drikker.

Det blir litt bedre når jeg får i meg noe. Har fortsatt ikke løpt nedover gata naken eller introdusert meg selv ved å kline med noen eller hoppet opp på bordet og begynnt å danse... you catch my drift.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Du er sikkert sånn supersmaker. Sånn som har masse ekstra smaksløker i forhold til gjennomsnittsmennesket.

Mulig, mulig. Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg tar faktisk å smaker på litt på noen fester, men har fortsatt ikke funnet noe som IKKE gir den grusomme bismaken. Smirnoff Ice ga ikke en slik smak, og det satte meg ut første gang jeg prøvde det, for jeg var forberedt på å kjenne den smaken.

Du er kanskje det mest pinglete jeg vet om.

Er man pingle fordi man ikke liker alkohol?

Smirnoff Ice, smaker godt? Da kan man jo alvorlig talt heller bare finne frem sukkerskålen. Det er ikke alkoholen man merker først uansett. oO

Jeg gjør det. Jeg skulle gjerne lånt deg tungen min slik du fikk kjent det selv, men det er ikke så gøy. :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du er kanskje det mest pinglete jeg vet om.

Er man pingle fordi man ikke liker alkohol?

Ikke for det i seg selv, men mangelen på eventyrlyst og det du kaller "alkoholsmak" (som jeg tipper er enten bitterheten i øl (som det forresten finnes tusevis av typer av) eller rent sprit (som man unngår ved å drikke skikkelige saker)) hvis eneste tålelige ender opp som smirnoff ice. Som bare er søtt og fælt.

Lenke til kommentar

Jeg sitter og hører på mamma se brennpunkt i bakgrunnen, og det gjør litt vondt. "Ja... Når jentene går kledd slik kjenner jo vi guttene litt på ... lyster, da." "Altså, når jenter kler seg så utfordrende så sender jo det signaler til gutta om at jenta har lyst på noe." (Forbehold om at sitatene ikke er korrekte, meningen kommer frem.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...