Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt til sitt formål. Hvis jeg er på fest og ser at en person har tatt med seg en superfancy LePhaggot som de nipper til, og ser de kritisere fyren som tok med en flaske JD og en 1.5 med cola, da vet jeg hvem som er idioten av de to. ^^

 

That said, man er jo ungdom. Hva skal man med dyr tequila? Man har det ikke akkurat i barskapet, jeg regner med at planen er å shotte det sammen med øl for å bli møkkings. Hvorfor kjøpe det dyre når man bare smaker de første to shottene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg virker det som om forumet er blitt bedre etter oppdateringen i natt. Er det bare ønsketenking eller har det hatt en effekt?

Skal ikke selge skinnet før bjørnen rasker over isen, men det virker sånn. Databaselasten har holdt seg under 10 i hele ettermiddag/kveld og vi har ikke hatt bruk for performance mode enda.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alt til sitt formål. Hvis jeg er på fest og ser at en person har tatt med seg en superfancy LePhaggot som de nipper til, og ser de kritisere fyren som tok med en flaske JD og en 1.5 med cola, da vet jeg hvem som er idioten av de to. ^^

 

That said, man er jo ungdom. Hva skal man med dyr tequila? Man har det ikke akkurat i barskapet, jeg regner med at planen er å shotte det sammen med øl for å bli møkkings. Hvorfor kjøpe det dyre når man bare smaker de første to shottene?

 

Enig med deg, de fleste har jo også dårlig minner med Tequilla så de må jo drikke seg dritings før de tør å ta noen shots!

Lenke til kommentar

*snip*

That said, man er jo ungdom. Hva skal man med dyr tequila? Man har det ikke akkurat i barskapet, jeg regner med at planen er å shotte det sammen med øl for å bli møkkings. Hvorfor kjøpe det dyre når man bare smaker de første to shottene?

 

Joda, men har lyst til å smake litt ordentlige ting. Er somregel ikke den som blir ordentlig møkkings heller pga. mindre kule erfaringer.

 

Dvs. den gangen jeg drakk en sånn 5L keg med Heineken på rundt 2 timer. Og da en kamerat kom med darkdog og vodka litt for sent på kvelden.

Begge deler endte i spying og blackout. Damn jeg var glad for at jeg hadde gode venner som tok seg av meg de gangene :yes:

Lenke til kommentar

That said, man er jo ungdom. Hva skal man med dyr tequila? Man har det ikke akkurat i barskapet, jeg regner med at planen er å shotte det sammen med øl for å bli møkkings. Hvorfor kjøpe det dyre når man bare smaker de første to shottene?

Forskjellen på det billige skvipet og noe på et litt mer akseptabelt nivå er jo mindre enn prisen på en gjennomsnittlig bakt potet på byen, så hvorfor ikke kjøpe kvalitet? Jeg sier ikke at man skal kjøpe en flaske til 1000kr for å drikke seg møkkings.
Lenke til kommentar

That said, man er jo ungdom. Hva skal man med dyr tequila? Man har det ikke akkurat i barskapet, jeg regner med at planen er å shotte det sammen med øl for å bli møkkings. Hvorfor kjøpe det dyre når man bare smaker de første to shottene?

Forskjellen på det billige skvipet og noe på et litt mer akseptabelt nivå er jo mindre enn prisen på en gjennomsnittlig bakt potet på byen, så hvorfor ikke kjøpe kvalitet? Jeg sier ikke at man skal kjøpe en flaske til 1000kr for å drikke seg møkkings.

 

Skal tequila smake godt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Aaaaah. Jeg føler meg alltid så forfriskende normal og anstendig etter en tur inn hit. En sjelden opplevelse, jeg setter pris på det. ^^

Er jo lov å drømme :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...