Sirslask Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Hvis ikke du vet hva som er å satse på, er det ikke da bare å da den som har kulest etikett? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 er teqila noe å satse på? Jeg synes det smaker veldig godt, men det smeller altfor hardt. Hver eneste kveld med Tequila har endt dårlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 er teqila noe å satse på? I såfall hvilken, går utifra at Sierra Gold blir litt det samme som å gå for Jack Daniels når man skal ha Whiskey? Korrekt på begge. Sierra er billigskvip. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 For meg virker det som om forumet er blitt bedre etter oppdateringen i natt. Er det bare ønsketenking eller har det hatt en effekt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Alt til sitt formål. Hvis jeg er på fest og ser at en person har tatt med seg en superfancy LePhaggot som de nipper til, og ser de kritisere fyren som tok med en flaske JD og en 1.5 med cola, da vet jeg hvem som er idioten av de to. ^^ That said, man er jo ungdom. Hva skal man med dyr tequila? Man har det ikke akkurat i barskapet, jeg regner med at planen er å shotte det sammen med øl for å bli møkkings. Hvorfor kjøpe det dyre når man bare smaker de første to shottene? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 For meg virker det som om forumet er blitt bedre etter oppdateringen i natt. Er det bare ønsketenking eller har det hatt en effekt? Skal ikke selge skinnet før bjørnen rasker over isen, men det virker sånn. Databaselasten har holdt seg under 10 i hele ettermiddag/kveld og vi har ikke hatt bruk for performance mode enda. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Alt til sitt formål. Hvis jeg er på fest og ser at en person har tatt med seg en superfancy LePhaggot som de nipper til, og ser de kritisere fyren som tok med en flaske JD og en 1.5 med cola, da vet jeg hvem som er idioten av de to. ^^ That said, man er jo ungdom. Hva skal man med dyr tequila? Man har det ikke akkurat i barskapet, jeg regner med at planen er å shotte det sammen med øl for å bli møkkings. Hvorfor kjøpe det dyre når man bare smaker de første to shottene? Enig med deg, de fleste har jo også dårlig minner med Tequilla så de må jo drikke seg dritings før de tør å ta noen shots! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 *snip* That said, man er jo ungdom. Hva skal man med dyr tequila? Man har det ikke akkurat i barskapet, jeg regner med at planen er å shotte det sammen med øl for å bli møkkings. Hvorfor kjøpe det dyre når man bare smaker de første to shottene? Joda, men har lyst til å smake litt ordentlige ting. Er somregel ikke den som blir ordentlig møkkings heller pga. mindre kule erfaringer. Dvs. den gangen jeg drakk en sånn 5L keg med Heineken på rundt 2 timer. Og da en kamerat kom med darkdog og vodka litt for sent på kvelden. Begge deler endte i spying og blackout. Damn jeg var glad for at jeg hadde gode venner som tok seg av meg de gangene Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Korrekt på begge. Sierra er billigskvip. Joda, sant det. Men om man skal bøtte ned på det så trenger man ikke å kjøpe tequila fra øverste hylle Men kanskje syntes jeg det fordi jeg er kronisk blakk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Vet ikke hvor du bor, men de har tequilabarer rundtom. Selv om det fort kan bli like dyrt som en flaske hvis man skal smake på 5 forskjellige typer. Alkohol i dette landet, altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 That said, man er jo ungdom. Hva skal man med dyr tequila? Man har det ikke akkurat i barskapet, jeg regner med at planen er å shotte det sammen med øl for å bli møkkings. Hvorfor kjøpe det dyre når man bare smaker de første to shottene? Forskjellen på det billige skvipet og noe på et litt mer akseptabelt nivå er jo mindre enn prisen på en gjennomsnittlig bakt potet på byen, så hvorfor ikke kjøpe kvalitet? Jeg sier ikke at man skal kjøpe en flaske til 1000kr for å drikke seg møkkings. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Filmer som ikke trenger oppfølgere bør ikke få det. Hangover er en av dem Den store sannhet. Jepp. Og det er veldig sjeldent at en oppfølger er bedre enn den første. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Mang en gang har man endt opp med å synge "99 Luftballons" etter en kveld som inneholdt Tequila ja. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Aaaaah. Jeg føler meg alltid så forfriskende normal og anstendig etter en tur inn hit. En sjelden opplevelse, jeg setter pris på det. ^^ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 That said, man er jo ungdom. Hva skal man med dyr tequila? Man har det ikke akkurat i barskapet, jeg regner med at planen er å shotte det sammen med øl for å bli møkkings. Hvorfor kjøpe det dyre når man bare smaker de første to shottene? Forskjellen på det billige skvipet og noe på et litt mer akseptabelt nivå er jo mindre enn prisen på en gjennomsnittlig bakt potet på byen, så hvorfor ikke kjøpe kvalitet? Jeg sier ikke at man skal kjøpe en flaske til 1000kr for å drikke seg møkkings. Skal tequila smake godt? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 That being said er ikke Jack Daniels dårlig brennevin, men det er ikke whisky i ordets rette forstand. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Skal tequila smake godt? Ja? Hvorfor skulle man ellers drikke det? Skal man bare drikke for å bli full er vodka veien å gå. Det smaker mindre. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Og ender bedre. Endret 24. mai 2011 av Nie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Aaaaah. Jeg føler meg alltid så forfriskende normal og anstendig etter en tur inn hit. En sjelden opplevelse, jeg setter pris på det. ^^ Er jo lov å drømme Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Hvorfor drikke alkohol i det hele tatt? Brus er jo like godt, om ikke bedre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg