Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frp er partiet for de som stemmer tankeløst og egoistisk heller enn gjennomtenkt og ideologisk.

 

Frp er for de som er enig med politikken til Frp. Det er så jævlig kult å bashe Frp for alt som er galt i verden, jeg ser virkelig ikke hvorfor det er så fett.

 

De som stryrer landet i dag ødelegger det og de på høyresiden vil prøve andre metoder. Selv om deres politikk også er riv ruskende gal gjør ikke det de noe verre enn resten av partiene i Norge.

Lenke til kommentar

1. HER

2. Jeg synes de har noen idèer som går litt vel langt.

 

Riktignok er jeg ikke spesielt involvert i politikk og føler ikke at jeg har noe parti å relatere til.

Høyre - 78%

FrP - 73%

Venstre - 40%

 

Ingen bombe i grunn.

 

Jeg tror det er plenty som tenker at DLF har noen interessante tanker, men det er ingen ideologi å stille seg bak. Det er ikke mange som tenker at hvis DLF hadde tallene til AP så ville vi begynt å nærme oss et bedre samfunn, men å sette noen saker på dagsagendaen er ikke dumt.

http://www.youtube.com/watch?v=6b6NwMKw1C8

Jeg vet ikke helt jeg...

Lenke til kommentar

Frp er for de som er enig med politikken til Frp. Det er så jævlig kult å bashe Frp for alt som er galt i verden, jeg ser virkelig ikke hvorfor det er så fett.

Jeg tror ikke folk klager på at FrP er det som er galt med verden, men heller at den naive tankegangen og de enkle løsningene er symptomer på det som er galt i verden. De verdiene man ser på som de verste innenfor politikken - å appellere til de som ikke kan noe, å komme med enkle løsninger, å spille offer, å si "vi lar folket bestemme" når de ikke klarer å argumentere for eller imot en sak (eller oppriktig ikke kjenner til konsekvensene av valgene), billig populisme - det er disse tingene folk ikke liker. Sånn sett er det mange som ikke har et problem med FrP slik de står nå - maktløse - men de er oppriktig redd for å overlate landet til en gruppe mennesker de mener ikke er skikket til å lede landet. Derfor basher de FrP, slik at de som er i tvil vet at det ikke bare er for og imot - det er for og helt jævlig imot.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...