Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke bare å swagge ned til MOSS da?

 

Gidder ikke bruke opp swaggeren nede i MOSS, tipper de uansett hadde blitt blendet av mitt kule åsyn.

 

Nei, best å avbestille og holde seg i Oslo-traktene.

 

Du som bor i Oslo, vet om en fysioterapeut her som kan kna litt på meg (no homo). Helst pen jente.

Lenke til kommentar

Du som bor i Oslo, vet om en fysioterapeut her som kan kna litt på meg (no homo). Helst pen jente.

Jeg består av 100% norske gener og kommer fra det viking-infiserte nordvestlandet, og trenger ikke slik pinglete fysioterapi. Om jeg har noen kroppsdeler som klager, knurrer jeg bare til dem. Bruker å fikse det meste. Resten kapper jeg av med en øks.

 

 

Fra røyk til revolver, har null peiling på sånt. Har ikke vært hos noe lege-greier siden starten av dette årtusen

 

 

Testet aftenpostens valgomat.

Havnet på 44% frp

1. Hvor er den?

2. Hva er galt med FRP?

Lenke til kommentar

1. HER

2. Jeg synes de har noen idèer som går litt vel langt.

 

Riktignok er jeg ikke spesielt involvert i politikk og føler ikke at jeg har noe parti å relatere til.

Fikk FRP når jeg tok testen ved valget i 09. Fikk FRP nå. Ser ikke på det som noe problem. :)

FRP er et parti som tør å komme med friske innpust i norsk politikk. Og ja, de driter seg ut av og til, som alle andre parti. :p

 

More like hva er IKKE galt med FrP...

Ikke noe mer graverende enn hva de andre partiene lider av.

Er det et oppriktig "Jeg lurer på hva som er galt med FrP"-spørsmål eller et "Jeg liker FrP jeg"-spørsmål?

Det er et "jeg stemmer FRP og lurer på hva du syns er galt med de"-spørsmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hoppet over en del av spørsmålene (verken eller/lite viktig), rett og slett fordi ting som barnehager og kommuner og slikt ikke bryr meg så veldig. Endte derfor opp som en ganske nøytral politisk person, med ca 25% på alt fra R til Sv til Sp til Venstre. Eneste under 20% var FrP, ingen overraskelse der.

Lenke til kommentar

Frp er partiet for de som stemmer tankeløst og egoistisk heller enn gjennomtenkt og ideologisk.

 

Akkurat det at de fører en tåpelig politikk får så være – det er ikke som om Frp er alene om det; det som er skummelt er at velgerne deres, hvis nåde den godeste Jensen lever på, er de mest kunnskapsløse i landet (sammen med SV-velgerne). Man ser det eksempelvis på 17% av de som har tatt partitesten til Aftenposten har scoret høyest på Frp, mens tallet hos VG er 35%, og at bare 15% av Frp-velgere vet hva handlingsregelen er, mot 43% av Venstre-folket. Særlig det sistnevnte sier ekstremt mye om hva slags mennesker som stemmer Frp, siden en av kjernesakene til partiet omhandler nettopp hvordan man skal behandle pensjonsfondet.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva du mener om akkurat det, men jeg stemmer ikke på partier basert på hva andre stemmer. Om andre tilbakestående personer velger å stemme FRP er meg likegyldig, da det er jeg selv som bestemmer hvor stemmen min går.

 

Handlingsregelen er uansett humbug, da det ikke har vært et eneste år siden innførelsen at vi har holdt oss innenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...