Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digget det når det blåste som faen jeg, var så koselig.

Mm, lenge siden jeg har sovet så godt. Sovna med vinduene vidåpne og Debussys Clair de Lune lavt på platespilleren. Våkna av at sola tittet inn og at origamifuglene slo mot vinduskarmen i vinden.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sovnet med vinduene vidåpne og musikk på musikkanlegget, men det innebærer flere problemer.

 

1. Jeg bor i første etasje midt i Oslo. Jeg vil ikke ha nattesbesøk av våre nye landsmenn.

2. Jeg bor midt i Oslo. Trikk, Buss, kjøretøyer og andre støyende ting plager.

3. Musikk på anlegget krever en avspiller, og PC-en min bråker som et jetfly ved takeoff.

 

Dessuten har jeg mer enn nok lyd med tinnitus når jeg legger meg. :p

Lenke til kommentar

Digget det når det blåste som faen jeg, var så koselig.

Mm, lenge siden jeg har sovet så godt. Sovna med vinduene vidåpne og Debussys Clair de Lune lavt på platespilleren. Våkna av at sola tittet inn og at origamifuglene slo mot vinduskarmen i vinden.

Her var det vind på 30m/s. Da går det fra å være koselig til å være irriterende.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sovnet med vinduene vidåpne og musikk på musikkanlegget, men det innebærer flere problemer.

 

1. Jeg bor i første etasje midt i Oslo. Jeg vil ikke ha nattesbesøk av våre nye landsmenn.

2. Jeg bor midt i Oslo. Trikk, Buss, kjøretøyer og andre støyende ting plager.

3. Musikk på anlegget krever en avspiller, og PC-en min bråker som et jetfly ved takeoff.

 

Dessuten har jeg mer enn nok lyd med tinnitus når jeg legger meg. :p

Sovnet igår med blood red throne på full pupp vinduet åpent hvor det sprutregnet så våknet jeg opp av at senga var klissvåt :D #winning

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Digget det når det blåste som faen jeg, var så koselig.

Mm, lenge siden jeg har sovet så godt. Sovna med vinduene vidåpne og Debussys Clair de Lune lavt på platespilleren. Våkna av at sola tittet inn og at origamifuglene slo mot vinduskarmen i vinden.

OMG, kan jeg sove med deg i natt? :D

Lenke til kommentar

1. Jeg bor i første etasje midt i Oslo. Jeg vil ikke ha nattesbesøk av våre nye landsmenn.

Ja.

 

Ble ganske redd når de verste vindkulene holdt på, trodde det var romfolket som var kommet for å ta over leiligheten eller drepe meg.

 

Neidaneida, de skulle bare sette inn en sonde :whistle:

Lenke til kommentar

Digget det når det blåste som faen jeg, var så koselig.

Mm, lenge siden jeg har sovet så godt. Sovna med vinduene vidåpne og Debussys Clair de Lune lavt på platespilleren. Våkna av at sola tittet inn og at origamifuglene slo mot vinduskarmen i vinden.

OMG, kan jeg sove med deg i natt? :D

Jaa! :love:

Lenke til kommentar

So,

jeg er lei av å prøve en milliard par hver gang jeg skal ha nye solbriller/briller, så jeg har bestemt meg for å finne ut(på allvitende internett) hvilke brilleformer som passer trynet. Da trenger jeg DNFK til å bestemme face-shape'n min:

 

post-68079-0-34170700-1306228931_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...