Lycantrophe Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Har noen en logisk forklaring på hvorfor jeg har en liten klump under nippelen min? Under huden altså. Som gjør litt vondt bare jeg kommer borti med hånden eller noe? Aktiv kjertel (most likely) eller brystkreft. Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Haha, omtrent. Skal skrive et case om Nortura og nøkkelhullproduktene. Det er ei rimelig kjedelig oppgave, fyi. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Hvor er linken Nortura <=> nøkkelhullprodukter? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Hvilket trinn/fag/linje gjør at man har sånn lekse? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Har noen en logisk forklaring på hvorfor jeg har en liten klump under nippelen min? Under huden altså. Som gjør litt vondt bare jeg kommer borti med hånden eller noe? Aktiv kjertel (most likely) eller brystkreft. Hmm, tenkte det kunne være noe sånt Hvordan finner jeg utav hvilken av de det er? Og hva er en aktiv kjertel? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Heisann hoppsann, hvordan går det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Lege kan sikkert hjelpe deg der, men brystkreft hos menn er SVÆRT uvanlig. Det andre er ikke. Aktiv kjertel? En kjertel som, vel, er aktiv. Tenk damepupp. Det går over etterhvert. Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Markedsføring og ledelse 1. Nortura - fusjon mellom prior og gilde - de satser på å ha maaaange nøkkelhullprodukter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Unlimited supply of breastmilk. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Kan endelig løfte armene mine igjen, for en lykke! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Markedsføring og ledelse 1. Nortura - fusjon mellom prior og gilde - de satser på å ha maaaange nøkkelhullprodukter. ZNORK. Mafia hele gjengen. Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Haha, det er i det minste gøy når jeg slipper å skrive 5 sider med bare oppdikta tull Neida, joda. Snart ferdig. Men er trøtt nå. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Nøkkelhullopplegget er bare et salgstriks. Lurer folk til å tro at de spiser sunt 1 Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Det betyr jo ikke at produktet faktisk er sunt... bare sunnere enn andre produkter i samme gruppe. At folk ikke har skjønt det enda. Grandiosa fikk liksom merket. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Nøkkelhullopplegget er bare et salgstriks. Lurer folk til å tro at de spiser sunt Kjefta, var nøkkelhull på Grandisen jeg spiste i dag. Ikke narr meg til å tro at den ikke er sunn a! 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Nøkkelhullopplegget er bare et salgstriks. Lurer folk til å tro at de spiser sunt Kjefta, var nøkkelhull på Grandisen jeg spiste i dag. Ikke narr meg til å tro at den ikke er sunn a! Den er sunn i forhold til de andre pizzaene på markedet ;O Er serien Camelot noe bra? Endret 23. mai 2011 av Yavel Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Lege kan sikkert hjelpe deg der, men brystkreft hos menn er SVÆRT uvanlig. Det andre er ikke. Aktiv kjertel? En kjertel som, vel, er aktiv. Tenk damepupp. Det går over etterhvert. Hmm, noen peiling på hvor lang tid det pleier å ta før det går over? Unlimited supply of breastmilk. Wat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Klikker maksimalt av at jeg i utlandet når Ke$ha kommer til Oslo Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Lege kan sikkert hjelpe deg der, men brystkreft hos menn er SVÆRT uvanlig. Det andre er ikke. Aktiv kjertel? En kjertel som, vel, er aktiv. Tenk damepupp. Det går over etterhvert. Hmm, noen peiling på hvor lang tid det pleier å ta før det går over? En kamerat fikk en sånn klump når vi gikk på ungdomskolen. Legen sa det var helt vanlig, gikk bort etter et par år tror jeg. Moro var det hvertfall å klemme på nippelen hans, no stress. Hansern: Ikke helt fan av Kesha, satser heller på Britney. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Hvorfor er det ikke nökkelhull på den sunneste spriten og röyken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg