Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er glad jeg jobber kveld/natt, sånn at jeg aldri treffer på folk etter jobb. Ingenting verre enn å tilbringe en hel dag på jobb og deretter tilbringe tid med folk, og måtte passe på hvordan man ser ut.

 

Det hjelper også at jeg har uniform på jobben som henger der. Burde kanskje vaskes snart tho.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer med forumet?

 

Det blir bare verre og verre, det er egentlig litt trist :(

 

Det bør være en grense på antall brukere, jeg liker ikke et forumet med alt for mange mennesker på.. :ermm: Det var derfor jeg slutta å spille på Hardwork, fordi jeg ikke kjente folk der lenger. :(

Lenke til kommentar

Det bør være en grense på antall brukere,

 

Ja, vi kan begynne med å kaste ut deg.

 

Snap.

 

Istede for å starte en krangel velger jeg å ignorere det. Du er dessuten alt for moden til å oppføre deg sånn. Hatt en dårlig dag? Kanskje du er sterkt uenig I min mening? Vi kan gjerne ta en sivilisert diskusjon hvor vi drøfter for/mot, men når du tyr til barnslige utsang får vi lite ut av diskusjonen.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Istede for å starte en krangel velger jeg å ignorere det. Du er dessuten alt for moden til å oppføre deg sånn. Hatt en dårlig dag? Kanskje du er sterkt uenig I min mening? Vi kan gjerne ta en sivilisert diskusjon hvor vi drøfter for/mot, men når du tyr til barnslige utsang får vi lite ut av diskusjonen.:)

Takk for det.

 

Moden? Tja, moden i alder og ung i sinnet. Hatt en dårlig dag? Karakter 4/10, dermed er den ikke spesielt bra, men heller ikke blant de dårlige. Ligger å vaker i grenselandet.

 

Jeg er ikke uenig i noens mening, ville bare provosere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...