Dorian Gray Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg er glad jeg jobber kveld/natt, sånn at jeg aldri treffer på folk etter jobb. Ingenting verre enn å tilbringe en hel dag på jobb og deretter tilbringe tid med folk, og måtte passe på hvordan man ser ut. Det hjelper også at jeg har uniform på jobben som henger der. Burde kanskje vaskes snart tho. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Hva skjer med forumet? Det blir bare verre og verre, det er egentlig litt trist Det bør være en grense på antall brukere, jeg liker ikke et forumet med alt for mange mennesker på.. Det var derfor jeg slutta å spille på Hardwork, fordi jeg ikke kjente folk der lenger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Det bør være en grense på antall brukere, Ja, vi kan begynne med å kaste ut deg. Snap. 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Hva skjer med forumet? De stenger forumet Ja, vi kan begynne med å kaste ut deg. Snap. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Det bør være en grense på antall brukere, Ja, vi kan begynne med å kaste ut deg. Snap. Istede for å starte en krangel velger jeg å ignorere det. Du er dessuten alt for moden til å oppføre deg sånn. Hatt en dårlig dag? Kanskje du er sterkt uenig I min mening? Vi kan gjerne ta en sivilisert diskusjon hvor vi drøfter for/mot, men når du tyr til barnslige utsang får vi lite ut av diskusjonen. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Istede for å starte en krangel velger jeg å ignorere det. Du er dessuten alt for moden til å oppføre deg sånn. Hatt en dårlig dag? Kanskje du er sterkt uenig I min mening? Vi kan gjerne ta en sivilisert diskusjon hvor vi drøfter for/mot, men når du tyr til barnslige utsang får vi lite ut av diskusjonen. Takk for det. Moden? Tja, moden i alder og ung i sinnet. Hatt en dårlig dag? Karakter 4/10, dermed er den ikke spesielt bra, men heller ikke blant de dårlige. Ligger å vaker i grenselandet. Jeg er ikke uenig i noens mening, ville bare provosere. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg har fått hostesaft med morfin. Er morfinrus noe å glede seg til? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 For min del syntes jeg ikke morfin var noe spess. Det var først da jeg fikk lokalbedøvelse at ting hjalp. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Køyer etter snart 30 timer uten søvn. Natta, Kafféen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Er morfinrus noe å glede seg til? Erowid.org når det gjelder rusresearch. Alltid. Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 God natta Jeg er fremdeles ikke ferdig med leksene mine så HEI lange natt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 For min del syntes jeg ikke morfin var noe spess. Da jeg fikk morfin ble alle så snille synes jeg. Satt med et glis om munnen og klødde meg selv over alt på kroppen. (Man kan få kløe av morfin, men jeg opplevde det som en "god" kløe.) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Liker du å sove? Ja, det vil jeg si. Hadde håpet å se regnbuer og rosa elefanter, men en god natts søvn er det nest beste. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg har fått hostesaft med morfin. Er morfinrus noe å glede seg til? Vet ikke åssen det er via magen, men via armen er det knall! himmelen! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Hvordan går det ann å lage blåbærsyltetøy i Norge uten å gå med fjørtitusen i tap? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Har noen en logisk forklaring på hvorfor jeg har en liten klump under nippelen min? Under huden altså. Som gjør litt vondt bare jeg kommer borti med hånden eller noe? Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 jeg er ekstremt lei av både nortura og nøkkelhull merket nå. vurderer nesten å bare droppe alt og gå å legge meg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Har du nøkkelhullprodukter i lekse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg