Laughing Madcap Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Denne tråden suger når det kommer nye jenter. Blir en så høy "nei du er en dust, nei du er, tihi" faktor. Endret 23. mai 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Blir rosa skjorte og lilla shorts for mye eller har jeg swaggeren? Evt. blir det bare lilla shorts og en random skjorte i steden. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Faen at vi ikke kan sjekke profilene til folk da! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Blir rosa skjorte og lilla shorts for mye eller har jeg swaggeren? Evt. blir det bare lilla shorts og en random skjorte i steden. Purpose? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Bøtt siriøsli gais, skal dere skremme vekk ho også, som dere skremte vekk Linda? Linda? Når skjedde det? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg aner ikke hvor gammal du er, bare svarte på hvem de andre refererte til. Bøtt siriøsli gais, skal dere skremme vekk ho også, som dere skremte vekk Linda? Hun kommer jo tilbake fra tid til annen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Blir rosa skjorte og lilla shorts for mye eller har jeg swaggeren? Evt. blir det bare lilla shorts og en random skjorte i steden. Purpose? Vanlig dag. Etter jobb. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Linda? Når skjedde det? I vinter en gang. Litt før du returnerte til vårt eminente verdensvevsamfunn. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Blir rosa skjorte og lilla shorts for mye eller har jeg swaggeren? Evt. blir det bare lilla shorts og en random skjorte i steden. Du kan umulig ha swagger til det Sorry, det blir nok litt mye. Hvis du først skal gå for det, så ta noen lyseblå loafers også så snakker vi. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Blir rosa skjorte og lilla shorts for mye eller har jeg swaggeren? Evt. blir det bare lilla shorts og en random skjorte i steden. Purpose? Vanlig dag. Etter jobb. Hallo da snakker vi jo slitt jogge bukse med hull(lag vis du ikke har) og en alt for stor t-skjorte! Helst med random Internett uttrykk på! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Blir rosa skjorte og lilla shorts for mye eller har jeg swaggeren? Evt. blir det bare lilla shorts og en random skjorte i steden. Du kan umulig ha swagger til det Sorry, det blir nok litt mye. Hvis du først skal gå for det, så ta noen lyseblå loafers også så snakker vi. Blir lyseblå skjorte og lilla shorts tenker jeg, det er ganske swag. Blir vel bilde i motetråden i morgen eller i overmorgen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvis folk flest ser dum ut i et antrekk og du lurer på om du har swagger til det, så er det beste du kan håpe på at 25-30% av folk ser deg tenker "Ja, bra antrekk" og ikke "Herregud". Hvorvidt er godt nok er opp til deg. Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Etter jobb så anstrenger man seg vel ikke sååå masse for å se superfresh ut, med mindre man skal ut ellerno? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg anstrenger meg mer for å se fresh ut etter jobb enn på jobb. Er vanskelig å se fresh ut med hestehale og sykehuskittel uansett. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 I vinter en gang. Litt før du returnerte til vårt eminente verdensvevsamfunn. Gikk jeg glipp av noe i tida jeg var savnet? Mest sansynlig ikke, tror jeg Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Kommer vel an på når man er ferdig på jobb da, i alle fall. På jobb er det vanskelig å se fresh ut jaaa... haha. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hva skjer med forumet? Det blir bare verre og verre, det er egentlig litt trist Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Gikk jeg glipp av noe i tida jeg var savnet? Mest sansynlig ikke, tror jeg Det er forskjell på å være borte og å være savnet. Men fra spøk til Halvor: Nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg