Shikaru Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Cowboy bebop ( kaboi bibapu som de sier ) OST 1 - Cat Blues Ei i klassen er i Thailand nå. viste meg bilde av hu som mata en liten tiger <3 Edit: Glemte en L Edit 2: ingen som sier noe ødela jeg noe her? Endret 25. februar 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, alle prøver å la være å si "vi skal ikke poste hvilken låt vi hører på-lister" i tråden, fordi det er like lite lov å påpeke brudd på retningslinjene i tråden istedet for å rapportere. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, alle prøver å la være å si "vi skal ikke poste hvilken låt vi hører på-lister" i tråden, fordi det er like lite lov å påpeke brudd på retningslinjene i tråden istedet for å rapportere. Hvor står det? Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Er ikke det lov? Hmm. Det forklarer hvorfor folk blir så grinete når jeg gjør det Oh well ^^ Jeg har Echoes, jeg er happy Endret 25. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Står ingen steder at det ikke er lov, Sjur. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 ser ikke problemet når jeg hadde noe annet å si i tillegg. kan godt fjerne det om det plager folk etc etc. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Husker ikke om det sto der, men tråden har blitt stengt for sånt før. Det gir ingen som helst mening når folk bare poster "Now playing - ditt og datt.mp3" over 3 sider bare for å skrive noe. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Det gjør ikke det. Det er bare Bytex som (lek)er sur og grinete. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Ja..jeg vil ha mandelkjernepuddingen min, søster! NURRRRRRRRRSE! Endret 25. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Husker ikke om det sto der, men tråden har blitt stengt for sånt før. Det gir ingen som helst mening når folk bare poster "Now playing - ditt og datt.mp3" over 3 sider bare for å skrive noe. Var det noen som gjorde det? Og over 3 sider? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ah, men folk blir nå grinete likevel. Og det selv om jeg skriver noe anna attåt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja..jeg vil ha mandelkjernepuddingen min, søster! NURRRRRRRRRSE! Kall meg "nurse" og jeg stikker den j*vla brødkniven inn mellom ribbena dine. Sååådeh. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jepp, det kalles "listetråd" da, og det er det en regel mot. Men nei, nå er det på tide for oss gamlinger å legge seg for kvelden. Skal jo tross alt opp igjen kl 04 igjen for å høre nyhetene. Endret 25. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ah, men folk blir nå grinete likevel. Og det selv om jeg skriver noe anna attåt Og du bryr deg fordi..? Ikke ditt problem at folk ikke har et liv og bare vil syte og klage. Sier forresten ikke at Bytex er sånn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Nam! Etter at jeg endelig fant et sted der de selger ORDENTLIG Sambal Oelek så har jeg sluttet å bruke ketchup. Jeg må liksom ha noe rødt på maten min bare. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jepp, det kalles "listetråd" da, og det er det en regel mot. Men nå omhandler denne tråden litt flere ting enn lister, da. Og om folk synes det er interessant, så hvorfor ikke? Noen kan alltids skifte tema om de vil. God natt. Endret 25. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Så fantastisk stemning det var her inne, da. x) Noen som har forslag til hva jeg skal mekke til middag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Så fantastisk stemning det var her inne, da. x)Noen som har forslag til hva jeg skal mekke til middag? Spaghetti-gryte med en overdose Sambal Oelek Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Bytex: Jeg skrev kladder på mellom 10-11 sider og leverte inn 2-3-4. Toppkarakterer er kjekt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Spaghetti-gryte med en overdose Sambal Oelek Sender du litt av det rare greiene dine på PM, da kanskje? x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg