Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant ikke MSE i listen, og hvorfor MSE, når det var F-secure som vant testen?

Han har AVG, og ble fortalt å skaffe seg MSE. Jeg nevnte at MSE var bedre enn AVG. Ikke noe mer. :)

Jeg skal skjære vekk en føflekk i morgen, mixed feelings about it.. Ikke noe kreft eller noe, er bare litt irriterende plassering på den, så ville ha den vekk. ;)

Pass på at du får sprøyten skikkelig satt i. Legen jeg var hos bommet med sprøyta på ene føflekken min. Kjente han klipte seg igjennom den. 3-4 klipp med en liten saks. Særs ubehagelig.

Lenke til kommentar

Føflekkfjerning er null stress. Først får du litt lokalbedøvelse i en sprøyte. Så tar de et par snitt med en skalpell før de syr igjen. Du kommer ikke til å merke noe annet enn sprøyta.

Bare vær nøye med å ikke pelle på såret og la stingene sitte lenge nok i. Ellers risikerer du at du får større arr enn du behøver.

Jepp, det jeg husker også. Har fjernet en før, og eneste jeg husker var at sprøyten var langt vondere enn vanlige sprøyter uten at jeg har noe problem med sprøyter generelt. Når det kommer til skjæringen, så synes jeg det bare er gøy å se at jeg blir kuttet i huden, uten å kjenne noe annet enn huden som blir dradd litt frem og tilbake i de nærliggende områdene. :!:

 

Men godt tips å passe på at han setter sprøyten skikkelig. Skal passe på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...