handerrre Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Fordi da hadde vedkommende som kom med den blitt bannet. Du skulle bare visst hvor nysgjerrig jeg er nå Hvorfor? Jeg syntes hvertfall det er bedre. Både på å finne trusler og grensesnittet (i forhold til AVG sitt) Er det bedre for meg? Jepp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg fant ikke MSE i listen, og hvorfor MSE, når det var F-secure som vant testen? Han har AVG, og ble fortalt å skaffe seg MSE. Jeg nevnte at MSE var bedre enn AVG. Ikke noe mer. Jeg skal skjære vekk en føflekk i morgen, mixed feelings about it.. Ikke noe kreft eller noe, er bare litt irriterende plassering på den, så ville ha den vekk. Pass på at du får sprøyten skikkelig satt i. Legen jeg var hos bommet med sprøyta på ene føflekken min. Kjente han klipte seg igjennom den. 3-4 klipp med en liten saks. Særs ubehagelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg gir meg. Jeg skal prøve MSE for å se hvordan det er. Men gidder ikke ta det akkurat nå. Tar det en annen dag. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Føflekkfjerning er null stress. Først får du litt lokalbedøvelse i en sprøyte. Så tar de et par snitt med en skalpell før de syr igjen. Du kommer ikke til å merke noe annet enn sprøyta. Bare vær nøye med å ikke pelle på såret og la stingene sitte lenge nok i. Ellers risikerer du at du får større arr enn du behøver. Jepp, det jeg husker også. Har fjernet en før, og eneste jeg husker var at sprøyten var langt vondere enn vanlige sprøyter uten at jeg har noe problem med sprøyter generelt. Når det kommer til skjæringen, så synes jeg det bare er gøy å se at jeg blir kuttet i huden, uten å kjenne noe annet enn huden som blir dradd litt frem og tilbake i de nærliggende områdene. :!: Men godt tips å passe på at han setter sprøyten skikkelig. Skal passe på det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg sovnet foran TVen med britisk standup. Det er da man vet at man er dautrøtt. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg sovnet foran TVen med britisk standup. Det er da man vet at man er dautrøtt. Kan ha drukket 10 liter kaffe og fortsatt sovne til britisk standup. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Neineinei, britisk standup er WIN 1 Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 ehm.. hei Iiiiiik! En jente! Jentelus? Sorry, asså Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jimmy Carr er min favoritt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 http://www.videobash.com/video_show/did-he-just-play-a-trance-song-on-a-guitar-16306 Stilig Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det var ganske kult. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Finner priser ned i under 2k fra Paris til Kuala Lumpur, også er ingen av vennene mine down på å dra fordi de er for lite eventyrlystne eller for fattige -.- Får vel reise alene elns. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Kult ja, hadde det ikke vært for den repeterende bassen. Det som ødelegger for meg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 ehm.. hei https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg er så jævlig gourmet. Her sitter jeg og momser i meg hjemmelaget jordbær/bringbær/banan-sorbet. Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795 He he he. Tror ikke det, nei :') Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tror faktisk det er krav når du er jente og kommer spasserende inn på Kafféen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg